• Anonym (at your servic­e!)
    Äldre 23 Oct 02:21
    3478410 visningar
    13182 svar
    +4
    13182
    3478410

    Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

    Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

    Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

    Jag börjar.

    Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

    "Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

    Din tur. Kör hårt! Skrattande    

  • Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Balahi­r
    Äldre 24 Oct 07:37
    Anonym (till sambon) skrev 2011-10-24 07:10:10 följande:
    Till sambon:

    "Jag älskar dig!"
    varför vågar du inte skicka det till din sambo?
  • Anonym (Pregn­ant)
    Äldre 24 Oct 07:52

    Till familj, vänner och bekanta. Alla vi känner helt enkelt:

    Vi ska ha barn i slutet av juni!

    (Fick ett plus på stickan idag och det är alldeles för tidigt att berätta ju...)

  • Anonym (T)
    Äldre 24 Oct 08:04

    till mitt ex :

    Du är ett as. Jag hatar dig för alla gånger du slog mig, gjorde övergrepp på mig, och för kvällen du stod med kniven mot mig. Det har gått 3 år men jag kan ännu inte gå ut själv på kvällarna, drömmer mardrömmar om dej och jag kan inte lita på män överhuvudtaget. Hoppas att karma ger igen" 

  • Anonym (nånan­nan)
    Äldre 24 Oct 08:09

    Lägger i favoriter

  • Anonym
    Äldre 24 Oct 08:12

    Till en klasskamrat:
    Din flickvän är dum i huvudet och du förtjänar mycket bättre.
    Typ mig.
    :D 

  • Anonym (på G)
    Äldre 24 Oct 08:19

    Tii x'et

    Jag tar en dag i sänder men det börjar verka som att jag kan leva tusen gånger bättre utan dig. Hoppas du blir lycklig en dag för det kommer jag att bli!  

  • Anonym
    Äldre 24 Oct 08:19
    Till mitt ex:
    Saknar dig ibland även om det har gått så många år.

    Till min mamma:
    Fan vad du har svikit mig genom livet!

    Till en gammal kompis:
    Förlåt. Hoppas att du mår bra.

    Till en gammal flamma:
    Åh vad jag saknar att ha sex med dig..! När du slickade mig och när jag fick orgasm så
    såg jag stjärnor. Ingen har kommit ens nära din nivå på det området..!    

           
  • Anonym (en bekant­)
    Äldre 24 Oct 08:20

    Snälla L. Du lever i en liten bubbla. Såå intressant är det verkligen inte med en enkel liten hårfrissa som har en son. Hur många har inte barn liksom?? Igår så tiggde du om fler kommentarer på din blogg, annars så skulle du lägga ned den. Ifrågasatte dina vänners tillgivenhet då de inte kommenterade din blogg hela tiden. Du är pinsam!!!! Detta vet jag att många runt dig tycker- men ingen vågar säga`t...

  • Anonym (APJÄV­EL!!!)
    Äldre 24 Oct 08:22

    Till min föredetta kollega..... Jag önskar att skulle våga ringa o säga det här, men iom att jag inte är elak av naturen så gör som en riktig svensk o knyter näven i fickan.....

    *Harklar mig* Din jävla subba! Du är faaan i mig den absolut falskaste människa jag någonsin stött på, du fick mig att tro att vi hade en schysst vänskap och att jag kunde lita på dig, men det var universums jävla lögn! Det skönaste känslan jag varit med om var när jag klev upp på chefens kontor o sa upp mig! Det var en vinst att få höra att jag skulle bli saknad och att han verkligen inte ville att jag skulle sluta, jag fick t.o.m. erbjudande om högre lön och andra uppgifter....Men det klarade jag inte av att ta pga av dig ditt jävla monster!!!!! Jag ställde faaan alltid upp för dig och jag tog t.o.m. skulden för dina jävla misstag! Det var en fröjd att få gå ut från det där jävla kontoret och se hur du blev kvar med skitdålig lön och inga ambitioner att försöka göra nåt åt det!  Hahahaha....jag kan inte göra annat än att skratta åt dig din misslyckade jävel......

    AAAAHHHHHHHHHHHHH!!! Fan det där var de skönaste idag!!

  • Anonym (...)
    Äldre 24 Oct 08:23

    till min bästa väns sambo:
    att hennes pappa dog nyss betyder att hon behöver dig! ställ upp, va där, håll om henne. de va vad jag gjorde hela går dagen och det är vad du kommer behöva göra många dagar resten av erat liv.

    till våra gemensamma vänner:
    visst är de svårt att finnas i dessa lägen men det är nu hon behöver er som mest!

    Till min sambo:
    jag vill ha barn NUUU!! dom kommer inte när dom kommer så länge ja använder p-ringar.....

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!