• Anonym (at your servic­e!)
    Äldre 23 Oct 02:21
    3425955 visningar
    13105 svar
    +4
    13105
    3425955

    Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

    Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

    Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

    Jag börjar.

    Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

    "Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

    Din tur. Kör hårt! Skrattande    

  • Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym (at your servic­e!) Trådstartaren
    Äldre 24 Oct 08:26
    AlreadyBurning skrev 2011-10-24 00:29:30 följande:
    bara ja som blir fet obekväm när jag läs andras pirvata sms?
    Så var det ju inte riktigt meningen att man skulle känna. Varför? 
  • Anonym
    Äldre 24 Oct 08:27

    Hej kära kusin. Snälla sluta höra av dig och tjata om att vi ska ses. Det är finito med det vi höll på med för flera år sedan nu, och utan det vi höll på med har vi ingenting gemensamt. Jag har en vilding på snart två år, är gravid med foglossning och har skitjobbiga sammandragningar varje natt. Jag orkar inte höra på dina dejter eller vilka tjejer du senast hade sex med. Inte heller orkar jag vara med på några av dina "storslagna  planer" för företag och dylikt. Jag vill inte veta vad du åt till frukost, lunch och middag och hur duktigt du har tränat. 
    Skaffa dig en flickvän, snälla! Gråter 

  • Anonym
    Äldre 24 Oct 08:29
    Till mitt ex:
    Jag hatar dig för att du fick mig att älska dig, jag hatar dig för att du slog mig och bedrog mig flera gånger om- jag hatar dig för att du kunde slänga ut mig mitt i natten i kylan och ändå fick mig att komma tillbaka. 
    Jag hatar dig för att jag fortfarande kan sakna dig och känna att de var vi som skulle ha ett liv tillsammans.
    HUR kan jag sakna dig? Du sket i mig under våran graviditet, fast jag fick ligga på sjukhus och gick ner i vikt. Du sket i att vi snart skulle föda och åkte ner till tidaholm och festade.. hur kan jag fortfarande känna att jag älskar dig och du är den rätta för mig?
    Jo för allt var inte dåligt, men du sårade och gjorde mig jävligt illa. Så jag hatar dig.
    Men jag älskar dig .  
  • Anonym (APJÄV­EL!!!)
    Äldre 24 Oct 08:33

    Ooohhh nu när jag börjat kommer jag inte kunna sluta!!

    Samtal till min syster:

    Fan skärp dig kvinna!! Du har en son som behöver dig, ser du inte det?? 

    Mess till mitt ex:

    Jag hoppas du dör i gonorré din jävel!!!!!

    Mess till min mamma:
    Snälla mamma, när ska du bli lite mer egoistisk? Tänk inte alltid på alla andra för snart går du under!!

  • Anonym (at your servic­e!) Trådstartaren
    Äldre 24 Oct 08:34
    Anonym (APJÄVEL!!!) skrev 2011-10-24 08:22:56 följande:
    Till min föredetta kollega..... Jag önskar att skulle våga ringa o säga det här, men iom att jag inte är elak av naturen så gör som en riktig svensk o knyter näven i fickan.....

    *Harklar mig* Din jävla subba! Du är faaan i mig den absolut falskaste människa jag någonsin stött på, du fick mig att tro att vi hade en schysst vänskap och att jag kunde lita på dig, men det var universums jävla lögn! Det skönaste känslan jag varit med om var när jag klev upp på chefens kontor o sa upp mig! Det var en vinst att få höra att jag skulle bli saknad och att han verkligen inte ville att jag skulle sluta, jag fick t.o.m. erbjudande om högre lön och andra uppgifter....Men det klarade jag inte av att ta pga av dig ditt jävla monster!!!!! Jag ställde faaan alltid upp för dig och jag tog t.o.m. skulden för dina jävla misstag! Det var en fröjd att få gå ut från det där jävla kontoret och se hur du blev kvar med skitdålig lön och inga ambitioner att försöka göra nåt åt det!  Hahahaha....jag kan inte göra annat än att skratta åt dig din misslyckade jävel......

    AAAAHHHHHHHHHHHHH!!! Fan det där var de skönaste idag!!
  • Anonym (at your servic­e!) Trådstartaren
    Äldre 24 Oct 08:35
    Anonym skrev 2011-10-24 08:12:15 följande:
    Till en klasskamrat:
    Din flickvän är dum i huvudet och du förtjänar mycket bättre.
    Typ mig.
    :D 
  • Anonym
    Äldre 24 Oct 08:35

    hej fina xxxx. hur mår du? jag mår bra, jag har två fina döttrar och en bra kille. men ibland tänker jag på dig och vår fina sommar. det är snart 8 år sedan nu. hoppas att du mår bra och är lycklig.

  • Anonym
    Äldre 24 Oct 08:38

    Till mitt ex: 

    Det var länge sedan vi hördes. Jag saknar att ha dig i mitt liv och önskar dig allt gott...

    Till min sambo:

    Jag orkar inte fortsätta om vi ska ha det så här. Jag orkar inte bråka om allt hela tiden. Något måste göras, ska vi fortsätta tillsammans eller gå åt varsitt håll. Jag har bara frågor, inga svar....

    Till en kille som jag i smyg tycker är så sjukt het:

    Det är något med dig som får mig att bli galen. Vet inte vad det är, men skulle jag få chansen att spendera en natt med dig, så skulle jag inte tveka. Vad har du gjort med mig?

    Till en av mina bästa vänner:

    Sluta vara dryg och nedvärderande mot andra människor. Snart har du inga vänner kvar.

  • Anonym (Härli­gt!)
    Äldre 24 Oct 08:38
    Riktigt härligt de här ju.. känner helt seriöst redan hur man mår mycket bättre av att få ut skiten!? 

    Till min syster
    Hur kära lillasyster har du tänkt klara dig genom livet genom att skylla på din add?
    VEM FAN BRYR SIG!?
    Skärp dig för fan istället, de är inte synd om dig och du är ingen liten jävla ängel.
    Du är egoistisk, allting ska PASSA DIG, du är elak mot våran underbara lillebror som ÄLSKAR dig och BEUNDRAR dig för att du är så duktig på xbox. Ändå så skiter du i honom och skriker åt honon, tycker att han är jobbig.
    Men vet du vad fan DU ÄR DÅ?
    DU ÄR JÄVLIGT JOBBIG! Du skyller alltinng på alla andra, alltid på dåligt humör, vägrar att hjälpa till hemma.
    Säger dåliga saker om våra föräldrar som fan gjort allting för dig din jävla skit unge.
    Man kan ha en viss förståelse för din add men nu går de fan för långt- SKÄRP DIG OCH SE DIN EGEN DEL I ALLT!
    Ung jävel 
  • Anonym (APJÄV­EL!!!)
    Äldre 24 Oct 08:42
    Anonym (Härligt!) skrev 2011-10-24 08:38:19 följande:
    Riktigt härligt de här ju.. känner helt seriöst redan hur man mår mycket bättre av att få ut skiten!? 

    Till min syster
    Hur kära lillasyster har du tänkt klara dig genom livet genom att skylla på din add?
    VEM FAN BRYR SIG!?
    Skärp dig för fan istället, de är inte synd om dig och du är ingen liten jävla ängel.
    Du är egoistisk, allting ska PASSA DIG, du är elak mot våran underbara lillebror som ÄLSKAR dig och BEUNDRAR dig för att du är så duktig på xbox. Ändå så skiter du i honom och skriker åt honon, tycker att han är jobbig.
    Men vet du vad fan DU ÄR DÅ?
    DU ÄR JÄVLIGT JOBBIG! Du skyller alltinng på alla andra, alltid på dåligt humör, vägrar att hjälpa till hemma.
    Säger dåliga saker om våra föräldrar som fan gjort allting för dig din jävla skit unge.
    Man kan ha en viss förståelse för din add men nu går de fan för långt- SKÄRP DIG OCH SE DIN EGEN DEL I ALLT!
    Ung jävel 
    Ooohhh de var t.o.m. så jag kände hur skönt du tyckte de va... Skrattande
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!