• Anonym (at your service!)

    Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

    Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

    Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

    Jag börjar.

    Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

    "Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

    Din tur. Kör hårt! Skrattande    

  • Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym (mupp)

    "Hur kan det komma sig att all historik är raderad på datorn varje morgon jag vaknar när du har använt datan flitigt på kvällen när jag har legat och sovit? MUPP ÄR DU! "

  • Anonym (Härligt!)
    Anonym (APJÄVEL!!!) skrev 2011-10-24 08:42:19 följande:
    Ooohhh de var t.o.m. så jag kände hur skönt du tyckte de va... Skrattande
    Haha, ja riktigt jävla bra kändes de!! ;) 
  • Anonym (at your service!)
    Anonym (Härligt!) skrev 2011-10-24 08:38:19 följande:
    Riktigt härligt de här ju.. känner helt seriöst redan hur man mår mycket bättre av att få ut skiten!? 

    Till min syster
    Hur kära lillasyster har du tänkt klara dig genom livet genom att skylla på din add?
    VEM FAN BRYR SIG!?
    Skärp dig för fan istället, de är inte synd om dig och du är ingen liten jävla ängel.
    Du är egoistisk, allting ska PASSA DIG, du är elak mot våran underbara lillebror som ÄLSKAR dig och BEUNDRAR dig för att du är så duktig på xbox. Ändå så skiter du i honom och skriker åt honon, tycker att han är jobbig.
    Men vet du vad fan DU ÄR DÅ?
    DU ÄR JÄVLIGT JOBBIG! Du skyller alltinng på alla andra, alltid på dåligt humör, vägrar att hjälpa till hemma.
    Säger dåliga saker om våra föräldrar som fan gjort allting för dig din jävla skit unge.
    Man kan ha en viss förståelse för din add men nu går de fan för långt- SKÄRP DIG OCH SE DIN EGEN DEL I ALLT!
    Ung jävel 
    Är det något jag lärt mig genom alla år av misär så är det att skrivande är helande. 
    Visst, man kan sitta och skriva ner deprimerande inlägg i sin blogg eller här på FL, be om råd och liknande men ibland måste man bara få UT skiten, lite mer riktat åt personen det gäller utan att för den skull göra det.
    Ibland föds också nya insikter när man skrivit ner det man vill säga och då man ser allt svart på vitt. En insikt om att bryta med personen, eller kanske vice versa-ta kontakt med personen på riktigt.
    Hursom, att få ur sig allt man har på hjärtat ÄR frigörande.
    Om tråden bara kan få en enda person att må bra, om så bara tillfälligt, är jag nöjd.
     
  • Anonym (APJÄVEL!!!)
    Anonym (at your service!) skrev 2011-10-24 08:48:23 följande:
    Är det något jag lärt mig genom alla år av misär så är det att skrivande är helande. 
    Visst, man kan sitta och skriva ner deprimerande inlägg i sin blogg eller här på FL, be om råd och liknande men ibland måste man bara få UT skiten, lite mer riktat åt personen det gäller utan att för den skull göra det.
    Ibland föds också nya insikter när man skrivit ner det man vill säga och då man ser allt svart på vitt. En insikt om att bryta med personen, eller kanske vice versa-ta kontakt med personen på riktigt.
    Hursom, att få ur sig allt man har på hjärtat ÄR frigörande.
    Om tråden bara kan få en enda person att må bra, om så bara tillfälligt, är jag nöjd.
     
    Jag mår som en kung, bra initiativ!! Skrattande
  • Anonym (Till mitt ex)

    Mitt ex:

    Jag sag nyss dina brollopsbilder pa Fb, jag har sett dem om och om igen. Det gor sa ont att se dig med henne, det borde vara du och jag. Det ar min plats hon har tagit, det ar min hand du skulle hallt nar du gatt mot altaret. Och for varje bild jag ser kanner jag hur du tanker "jag onskar att det var dig jag gifte mig med". Jag vet att du alskar mig, jag bara vet det.

    Det har gatt 5 ar och jag har aldrig slutat tanka pa dig, varje dag tanker jag pa dig och nar jag drommer om dig vill jag aldrig vakna upp ur denna drom. Det ar det enda stallet vi kan vara tillsammans pa. Jag alskar att dromma om dig men efterat blir jag bara besviken.

    Jag har fatt smaka pa det bittra applet, nu vet jag hur du kande dig nar jag gifte mig med min man for 3 ar sedan. Nu vet jag hur daligt du madde nar du sag bilder pa oss, alldeles overlyckliga. Visst var jag overlycklig, men innerst inne tankte jag pa dig...precis som du nog ocksa gjorde nar du gifte dig med henne.

    Jag alskar min man, forsta mig inte fel. Vi har en underbar son och vart liv ar perfekt. Jag bara saknar dig och undrar vad som skulle hant om jag stannat med dig. Om jag bara skitit i vad mina foraldrar tyckte om dig da, om jag bara statt for mina kanslor och visat hela varlden hur mycket jag alskar dig. Forlat, jag svek dig och jag var sa feg men jag  var ju sa ung da ocksa.

    M, innerst inne ar du min och jag ar din, sa ar det bara. Det kvittar vem vi ar gifta med, det kvittar hur manga barn vi har, du ar anda min storsta hemlighet...du ar min man, min man i mina drommar :)

    Maste fraga...har du fortfarande mitt harspanne i din planbok? Du hade det i flera ar och lovade att aldrig slanga det men nu nar du ar gift med henne sa kanske du redan slangt den?

  • Anonym (at your service!)
    Anonym (APJÄVEL!!!) skrev 2011-10-24 08:53:00 följande:
    Jag mår som en kung, bra initiativ!! Skrattande
    Skål
  • Anonym (sviken)

    det här är då till min fd vän.

    Jag är är så arg på dig, fattar INTE hur du kan stå och försöka ragga på MIN kille framför mig???!!!!!! HAR DU INGEN SKAM I KROPPEN??!! du vet mkt väl att vi hade varit ett par i två år! så kom inte och ljug, att stå på krogen och försöka att se snygg ut och försöka ragga på honom, DU  ÄR SÅ JÄVLA PATETISKT!!!  Jag trodde att vi var vänner då men tydligen inte! För mig är det helt sjukt att du kunde göra nått sådant mot din vän. Du var hemma hos oss, vi bjöd dig på middag, fira nyår, och var det här tacken????? När hans lillasyster kommer fram till mig på krogen (jag är på dansgolvet) och säger att du raggar på honom, DÅ SKÄMS JAG.
    Bara så att du vet så hatar jag dig, du ska akta dig för mig för en vacker dag om jag ser dig igen så ska jag säga rakt ut allt jag tycker om dig...

    men juste, du förlorade allt under den här tiden. med all rätt!! Tro mig han vill inte ha dig för han tycker du är ful - och vi är fortfarande tillsammans, vi bor i hus och i sommar ska vi ha en bebisverkstad här, du kommer aldrig få honom. JÄVLA HOMEWRECKER!!

  • Anonym (??)

    Jag vill säga till min mamma:

    Nu får du faan ta och sluta dricka!!!!
    Jag är trött på att aldrig veta om man kan hälsa på dig, du är 50 år och borde börja bete dig som det!!!
    Du har barnbarn och dom ska väl för fan kunna ha en mormor/farmor som är nykter.
    Du skiter i ******* som inte sköter skolan och beter sig inte som man ska i den åldern.
    Ta tag i ditt jävla liv, sköt jobbet, se till så att svinstian du kallar ditt hem ser trevligt ut och börja göra nåt åt dig själv.
    Jag har oroat mig och kämpat för att hjälpa dig i så många år och nu orkar jag inte mer!!!

    Ordna upp ditt liv eller så säger jag upp allt med dig!!!

  • Anonym

    ....jag vet att du är skyldig, jag vet att du var i lägenheten, Allt är ditt fel och du behöver verkligen proffs hjälp, alla lögner både här och på bloggar. Gå igenom allt du skrivit och rannsaka dig själv, du lever i en lögn och för varje lögn så föds en ny.
    Efteråt då det hade hänt så tyckte jag synd om dig, men då alla lögner och allt hade börjat nystas upp, då jag läser dina trådar....Jag hatar dig, du tog ifrån mig ngt som jag/vi aldrig kan få tillbaka. du tog en del av oss. 

  • Anonym (??)

    Och jag vill säga till min föredetta vän:

    Tack för att du totalt skiter i mig, så som jag ställt upp för dig när ditt liv rasa. Tog hand om dig, ditt hem, dina barn, bara för att jag ville hjälpa. För jag älskade dig som min vän.
    Men tydligen betydde inte det nåt då ditt liv tog en annan vändning och du visade ju klart och tydligt att jag inte var din vän längre!!!

    Gaaahhhh jag blir så förbannad och arg!!!

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!