• Anonym (at your servic­e!)
    Äldre 23 Oct 02:21
    3482976 visningar
    13186 svar
    +4
    13186
    3482976

    Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

    Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

    Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

    Jag börjar.

    Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

    "Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

    Din tur. Kör hårt! Skrattande    

  • Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym (arg)
    Äldre 24 Oct 10:04

    Till en tjej:

    Du är så patetisk som tror att min sambo vill "leka" med dig i en hel vecka för att du är ensam. Han har barn som han borde umgås med. Ni hade sex en gång och han vill aldrig mer! Sluta hänga efter en upptagen karl som du faktiskt visste att han var, trots att du påstår motsatsen. Nu hoppas jag du låter bli att höra av dig!!

    Till min karl!

    Jag är så grymt jävla besviken på dig och vill inte ta i dig med tång ens =( Du har sårat mig så jävla möe. Du gick till henne och sov vid minsta lilla. Händer det en gång till åker du ut kvickare än du anat.

  • Anonym
    Äldre 24 Oct 10:10

    Till sambon:

    "Älskar inte dig längre, du är så ego och tänker bara på dig själv.
    Du verkar skita i vårt barn också.
    Jag sköter allt och du fattar inte att jag är slutkörd.
    Du klagar på att du inte kan sova, nehe men gör nåt åt problemet istället för att klaga på det!!!!
    Du klagar på att det är skitit, ja men städa då förfan!!!!
    Jag är så sjukt trött på våran relation, men det är likabra att stanna kvar.. Annars lär jag väl inte se röken av våran dotter. Fan, är så rädd! "

  • Anonym
    Äldre 24 Oct 10:10

    Till mitt ex:

    Jag hatar dig, din feta och missbildade jubelåsna!
    Men jag vill ligga, kom hit!

  • Anonym (vemod­ig)
    Äldre 24 Oct 10:15
    Anonym (Sentimental) skrev 2011-10-24 09:30:47 följande:
    Till en gammal vän och förälskelse som jag försökt höra av mig till i ett och ett halvt år.

    Tack för grattiskortet. Barnet är ljuvligt, hon gör varje dag till ett äventyr. Jag är lycklig.
    Jag såg dig på teve i går. Du såg också lycklig ut. Har du kommit dit du ville?

    Förlåt att jag har undvikit dig. Jag har varit rädd om min lyckobubbla. Jag har varit rädd för din blick.
    Att plötsligt känna mig misslyckad. Från ung och lovande till knubbig småbarnsmorsa. En svensson.
    Varje gång jag ser dig på teve, hör dig på radio, ser dig i tidningen, vill jag höra av mig.
    Men kan inte. Det vore så typiskt. Jag vill inte vara sådan. Så jag väntar.
    Det kommer inga bra tillfällen.

    Boken är klar nu. Till slut. Med lite tur får du ett paket i brevlådan till våren. Allt tar så lång tid.
    Det kan fortfarande gå åt helvete. Jag är orolig för vad du ska tycka.
    Du kommer att känna igen dig. Den demoniska pianisten, hjältinnans nemesis.
    Alla kommer att känna igen dig. De kommer att tro en massa saker.
    Jag vill att du ska säga: "låt dem tro".

    Du kan väl ringa. Vi kan väl ses vid Gamla stan. Gå längs vattnet. Det måste vara mörkt.
    Hålla hand, så där som vi gör, som vi låtsas inte göra. Vi kan väl vara oskyldiga.
    Du kan väl berätta om städerna, länderna, människorna. Allt du erövrat sedan sist.
    Kanske har du en ny förlovningsring, igen.
    Vi kan skiljas åt vid en tunnelbanestation någonstans. En kyss på kinden, säga:
    "vi ses mycket, mycket snart."
    Och det betyder: om två år.
    Gillar! Så skulle jag själv också ha skrivit!
  • Äldre 24 Oct 10:15
    Anonym skrev 2011-10-24 10:10:52 följande:
    Till mitt ex:

    Jag hatar dig, din feta och missbildade jubelåsna!
    Men jag vill ligga, kom hit!

    SKICKA! SKICKA! SKICKA!
  • Anonym (Skäms­)
    Äldre 24 Oct 10:15

    Till min kompis kille:

    Jag tror jag älskar dig... 

  • Anonym
    Äldre 24 Oct 10:16

    Till min svärmor:

    Dra åt hel****. Du fick träffa vår dotter mot min vilja häromdagen. Du frös ut mig som vanligt och det enda du sa till mig var: Ja jag har ju inte ens fått röra vid henne ännu. Vad f*n ska jag göra när dottern först sover när vi kommer, sedan vaknar och är för trött för att orka äta ordentligt och för hungrig för att kunna sova så hon gråter, hon är känslig för starka dofter och du STINKER cigarettrök så hon börjar gråta ännu mer så fort min man gick i närheten av dig med dottern. Att DU skapar en sådan orolig atmosfär runt dig så att vår dotter blev orolig och inte kunde äta ordentligt så hon åt förtioelva jäv*a gånger och var kinkig hela tiden istället för att få lugn och ro och äta ordentligt så hon kunde somna och sova ut och sedan vara glad, pigg och vaken. Att dottern behövde blöjbyten och jag fick göra detta stående på knä inne i badrummet så det tog extra lång tid. När hon ÄNTLIGEN kände sig trygg nog att äta ordentligt kom du in, klappade henne på sidan och sa bara Nu ska farmor åka hem. Du var kvar länge nog tills hon precis hade ätit färdigt och var pigg och glad så gick du med orden: Ja det här var väl första och sista gången jag fick träffa henne.
    Hade jag fått bestämma hade du inte fått träffa henne alls. Jag vill inte att barnmisshandlare ska ens titta åt min dotter. Du har misshandlat BÅDA dina barn både fysiskt OCH psykiskt så länge din dotter kan minnas min man har "förträngt" och de barnbarn du redan har du också varit på och varit elak emot och kallat dem för horungar och jag vet inte allt. Din bittra förbannade kärring. Jag fattar inte hur någon överhuvudtaget vill ha dig i närheten av sig. Du SUGER UR ALLA ENERGI ifrån alla som finns runt dig. Du är elak mot alla som försökt bry sig och sedan undrar du varför ingen vill umgås med dig. Konstigt. Vem f*n vill umgås med någon som först smilar in sig som en jäkla rövslickare och sedan hugger dem i ryggen så fort du kommer åt.
    Jag hade en farmor som beteende sig hälften så illa som dig och det har tagit mig MÅNGA år att förlåta henne för att kunna gå vidare och hon gick bort för snart tio år sedan. Jag vill inte ha dig i mitt liv. Men jag vill ha min man och min underbara älskade dotter och din son vägrar se hur förjävligt du beter dig mot honom, hans syster, ja alla runt dig så jag får stå ut med att du finns där i bakgrunden och snackar skit om mig. Det är DITT problem att du hatar mig så mycket. Inte mitt. När ska du fatta det? Jag har aldrig gjort något mot dig förutom att jag råkade bli kär i din son och jag tänkte inte låta dig sära på oss. Det kan du fetglömma.

  • Anonym
    Äldre 24 Oct 10:22

    Till en kille jag träffade till och från i ca ett år (han är "livsfarlig" för mig, ser jag honom kan jag inte låta bli honom...): Tänker på dig nästan varje dag och undrar ibland vad som kunde hänt mellan oss om vi träffats vid en annan tid i livet?! Jag vet att du har flickvän nu och du verkar lycklig. Är uppriktigt glad för din skull... fast kanske lite avis. Du förtjänar all lycka, du är den bästa kille jag träffat! Jag saknar dig! puss och kram

    Till min svägerska: Jag tycker verkligen inte om dig! Du är falsk och snackar bara skit. Jag vill inte umgås med dig alls och vill inte att mitt barn ska träffa dig heller! Mitt barn ska inte behöva växa upp med folk som pratar bakom folks ryggar! Usch vad jag hatar sånt! Väx upp!

    Till svärmor: Det är jätte snällt att du ger ditt barnbarn leksaker men vi behöver INTE mer grejor! Han leker inte ens med dom, våra köksgrejor är mer intressanta än dom. Så sluta dra hit mer och mer grejor!

    Till sambons familj: Sluta kom hit oanmälda! Vi har annat för oss än att roa er! Svarar vi inte i telefon är vi förmodligen upptagna eller vill vara ifred. Det är inte kod för "välkommen hit" och speciellt inte "kom hit och sitt och vänta på oss utanför tills vi kommer hem"!

  • Äldre 24 Oct 10:25

    Jag tycker att du ska sätta dig på ditt långfinger och rotera ditt jävla fanskap.
    Jag hoppas att du åker dit för allt du gjort och allt du kommer göra. Jag hoppas verkligen det för då hade jag och barnen sluppit så jävla mycket skit.

    Den dagen du dör så kommer jag spotta på din gravsten och dansa på din grav ditt jävla förbannade äckliga jävla fittsvin.


    Det är ingen idé att stänga stalldörren när hästen redan rymt.
  • Anonym (suck)
    Äldre 24 Oct 10:26

    jag har massor jag vill säga till folk men jag vågar inte ta konflikterna, så här kommer de:

    mamma:
    sluta drick, ryck upp dig för fan! sök upp en terapeut/psykolog och bearbeta dig själv och ditt förflutna! VÄX UPP!

    till min pappa som är död:
    jag saknar dig, önskar att du hade fått upplevt dina barnbarn! jag VET att ingen hade varit mer stolt än just du!
     
    till min bästa kompis:
    gör dig av med din "sambo" han är INTE bra för dig!!!!!  

    till min svärmor:
    ta och umgås lite mer med dina barnbarn! du läser in saker som INTE finns där!!! jag tycker jättebra om dig, och det finns ingen bättre farmor för barnen-när du väl är här/är med dina barnbarn! suck

    till en kompis:
    DUSCHA!! sköt din hygien för helvete, du STINKER!! jag blir illamående av att ens sitta i närheten utav dig!

    till en annan kompis:
    sluta särbehandla dina barn för guds skull! en tjej är INTE mer värd än en pojke! herreguuud!

    till sist så har jag en önskan om en dotter, jag vill skaffa ett till barn nu, men vågar inte för vad alla andra skulle säga... :( sen tycker jag att våra 2 är något små ännu.. (vill att de ska vara minst 1½år äldre, lr iaf 1år äldre)..

     

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!