• Anonym (at your service!)

    Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

    Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

    Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

    Jag börjar.

    Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

    "Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

    Din tur. Kör hårt! Skrattande    

  • Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym

    Jag saknar dig så mycket att det är svårt att andas vissa dagar.
    Om du bara visste hur mycket jag önskar att vi kunde vara tillsammans och jag ber om ursäkt att jag glömde be dig stanna.
    Att jag aldrig berättade att jag älskar dig. 

  • Anonym (love)

    hej min hemliga prinsen...
    jag vill  äLska med dig , ha dig i min kropp, helt och mycket,
    jag vill så gärna sluta vara så ordentlig, vill inte ha skuldkänslor, vill bara ha sex MED DIG MÅNGA GÅNGER och sen leva mitt fina svenssons liv med man och barn...
    p.s. din loveslav

  • Anonym (Till min bror)

    Jag har ett minne av dig från när jag var ca 10 år,
    ett minne jag inte kan avgöra om det är sant eller falskt
    - kanske bara en rest från en mardröm som dröjt sig kvar -
    har jag förträngt att du utnyttjat mig?

  • orianthi
    Anonym (ex) skrev 2011-10-23 22:46:24 följande:
    "Jag vill att du ska veta att jag mår ganska bra nu. Jag träffar någon och han tycker jag är ljuvlig. Jag vill att du ska veta att jag tror att jag börjar komma över dig, över oss. Jag vill att du ska veta att jag klarar mig, klarar mig fint. Förutom då jag dricker vin och det är mörkt ute och telefonen har inte ringt på länge och jag betraktar mig själv utifrån, och då känns det ibland som om mitt hjärta ska spricka, stagnera av smärta. Jag både vill och vill inte att du ska veta att det här hjärtat kanske aldrig mer blir detsamma. Kanske går det aldrig riktigt att laga. Jag vill att du ska veta att jag älskar dig och älskar dig inte och vill ha dig mer än något annat i hela världen och vill hata dig i en evighet och vill berätta hur jag gick sönder den där dagen och jag vill slå dig i ansiktet och gråta i dina armar och jag vill att du ska säga att jag är den enda, den absolut enda i ditt liv. Men mest vill jag att du ska veta att jag klarar mig. Klarar mig jättebra, faktiskt."
    det där skulle jag kunnat skriva...
  • Anonym

    Till min svägerska: Du borde nu i graviditeten få en skrämselblödning då du får åtminstonde blir liiite ödmjuk för bebisen i magen och sen nästkommande borde du få ett missfall så du lär dig att bebisar inte bara kommer när man vill och det passar just dig.

  • Anonym (Karmaisabitch)

    Till en patetisk ursäkt till människa:

    Bara så du vet skrattar jag inombords varje gång jag läser om dina misslyckade försök att bli gravid, alla IVF:er, hormonbehandlingar och din hysteriska väntan på bim.
    Du förtjänar inte att vara någons mamma efter vad du gjort din misslyckade egoistiska människospillra.

    Förresten, jag är gravid. Igen.

  • Anonym (jag)

    till min sambos exfru:

    Det är dags att bli vuxen nu, du är över 40 och beter dig som ett försmått litet barn. Han är MIN nu, du hade lämnat honom 3 år innan jag ens träffade honom, du knullade med andra män under hela er relation och han tog hand om spillrorna, han skrev på faderskapspappren och betalar underhåll till ett barn han inte har någon som helst släktskap med, han tar hand om dina stora barn för att han VILL, för att han känner att NÅGON måste bry sig om dem och stötta deras väg ut i vuxenlivet,.....inte för att han vill ha kvar kontakten med dig...det borde du väl fatta med tanke på att du inte fått vårat nya telefonnummer ens.

    Du är döende varannan vecka och helt ärligt så önskar jag nästan att det en gång blev sanning, om du slutade knapra piller, röka på och missköta dig så kanske du blir piggare, du börjar bli rätt patetisk med dina mail "Ååå jag är faktiskt döende och vet inte hur länge jag blir kvar här...." Vet du att jag hittade mail från 2006 där det stod samma sak- har du inte fattat att det inte biter på honom? Och att han åkte till dig och barnen och hälsade på utan mig var enbart för barnens skull för att han visste att du och jag förmodligen skulle ryka ihop eftersom du inte accepterat att vi lever tillsammans, nej vi är inte gifta men här i Sverige gifter man sig inte bara för att man bor i hop.. men baby, Ive got news for you.....vi har skickat in alla papper som krävs, brudklänningen är på väg hem till mig via post och ringen ska vi välja i helgen och om ett tag är jag hans fru.....minns du att han sa till dig att han aldrig mer skulle gifta sig om det inte hände ett under och undret har hänt... det är jag.

    Tyvärr gumman så har din största dotter en öppnare kontakt med mig än med dig, både jag och min blivande man vet att hon oftast söker oss då hon behöver pengar, men vi kan leva med det och vi ger henne inte mer pengar än vi kan avvara, jag köper gladeligen kläder och leksaker till DITT barnbarn och ger henne det hon behöver för du klarar uppenbarligen inte bara av att behålla en man, du klarar inte av att ta hand om dina barn....

    Så för att sammanfatta... jag har din fd man- han kommer aldrig gå tillbaka till en knarkande, otrogen slampa. Jag tar hand om dina barn och barnbarn även om de finns på andra sidan Atlanten och du.. jag vet också att den där vigselringen du fick... den för 7000 dollar, den som du först tappade och sen tvingade honom att köpa en ny exakt likadan... jag vet att du inte tappade den utan du sålde den för att få råd med dina droger...han vet också och från och med nyår kommer underhållet betalas direkt till ditt konto så att ditt socialbidrag dras ned och så att min blivande man kan få något att säga om vårdnaden om "er son"... om du ändå är döende kan väl han få komma hit o bo hos sin pappa? Det blir lite jobbigt för dig om du helt plötsligt NU talar om att min blivande man inte är hans pappa....du blir skyldig oss rätt mycket pengar då..så... lev ditt lilla liv i ditt lilla råtthål..knarka ihjäl dig för allt vad mig anbelangar men lämna oss i fred.

  • Anonym

    Till svägerskans man:

    **** har varit otrogen mot dig.
    Sluta låta henne behandla dig som skit. Säg ifrån! Du är värd något bättre än denna manipulativa subba
      Låt henne inte favorisera ****. Om du lämnar henne, så står vi på din (och barnens) sida!

  • Anonym

    Jag var den enda av alla du känner som var ärlig och berättade att din sambo var otrogen....
    idag är ni fortfarande sambos men mig har du brutit kontakten med, varför?  
    Jag sa det inte för att jag vill ha dig, jag sa det för att du var min vän....och nu saknar jag dig... 

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!