• Anonym (at your service!)

    Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

    Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

    Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

    Jag börjar.

    Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

    "Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

    Din tur. Kör hårt! Skrattande    

  • Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Waldo

    Till kollegan:

    Ditt dumma jävla helvete, det är din kollega här
    Om du bara visste hur många gånger jag har funderat på att vidabefodra alla dom där mailen du skickar

    Du vet att många problem hade löst sig då.
    Alla konflikt handteringar, budgetmöten som drar ut på tiden, alla "misstag" som måste ordnas upp
    Alla räddningar man måste gör på volley

    Jag hade ingen aning om att en man kunde skriva en hel jävla roman för att utrycka ett litet simpelt problem
    Dekorera raderna med olika glada färger, smileysar och fyrverkerier
    Jag föraktar det och det cementerar din låga intelligens och barnslighet

    Varje morgon jag ler och säger "god morgon" så kräks jag inombord

    Och du, nej att ha gått på högskolan i Växjö ÄR INGEN JÄVLA MERIT

  • Anonym (örk)
    Anonym (Mistress) skrev 2011-10-24 11:35:25 följande:
    Till min älskares fru:

    "Tack för att jag får låna din man.
    Han vet verkligen hur att få en kvinna i extas...
    Han är en fantastisk älskare... 
    De svarta underkläderna i siden satt perfekt...
    Den exklusiva väskan är underbar...
    För att inte tala om vitguldsringen med den lilla söta diamanten...    
    Förresten, vet du hur fantastiskt det är att besöka Paris under våren?!? ...
    KräksKräksKräks
  • Anonym (Älskling)

    Till dig min ungdomsförälskelse, mitt livs omöjliga kärlek...
    Saknar dig H...
    Så otroligt mycket att det gör ont. Vissa dagar måste jag kippa efter andan för saknaden är så stor. Jag är ensam nu igen. Det funkade inte mellan mig och J. Inte mellan mig och R heller. I mina drömmar ringer jag dig och vi träffas igen. Men jag skulle aldrig göra det. Inte efter allt du gjorde mot mig. Jag litar inte på dig mer. Till dig säger jag att du är en skitstövel. Men här kan jag iallafall erkänna att det inte har gått en dag under dessa tre år då jag inte tänkt på dig. Saknat dig, saknat dig, saknat dig. Din utomjordiska kärlek, din ömhet, kärleken i dina ögon, dina fina sms. Kände mig så älskad av dig. Jag vet idag att det du och jag hade är svårt att få. Vi var bästa vänner. Varför var du tvungen att svika. Varför var du tvungen att välja kriminaliteten och knarket framför mig? Jag vet att du ibland ringer mitt jobb och lyssnar på min röst på telefonsvararen om natten när ingen svarar. Jag vet, för jag tittar efter dina samtal varje dag. Men det var var ett tag sen sist. Är du fortfarande tillsammans med henne? Har du börjat älska henne än? Tvingade jag dig äntligen vidare? Lika bra, för jag skulle ändå aldrig våga gå tillbaka.

    Men du finns inom mig varje dag.

  • Anonym (3 is a crowd)
    Till min man:

    Jag älskar dig inte längre, jag tror vi båda skulle bli lyckliga utan varandra och jag önskar dig verkligen just det: Lycka. Du har varit olycklig så länge, jag med. Varför fortsätter vi? Jag kommer att sakna dig, men det är dags nu.

    Till den jag beundrar:

    Du är allt jag vill ha i en man och lite till, men du är gift och du behöver inte mig på samma sätt som jag skulle behöva dig, inte i det långa loppet. Men just nu behöver jag dig, fast jag inte vill behöva dig. Du är den enda som får mig att le.

    Till min älskare:

    Fan vad jag älskar att lägga min njutning i dina händer och bli tagen precis så som jag behöver, tills jag skakar av kåthet och utmattning. Vi ses snart...

    Till mig själv:

    Du leker med elden, skärp dig, väx upp, slicka dina sår och älska dig själv. Förlorade dagar och stunder kommer aldrig tillbaks.             
  • Anonym (...)

    Till en av mina lärare:

    "Hej, Anders! Jag vill bara säga att sen första gången jag såg dig på klassintroduktionen så kan jag inte sluta tänka på dig. Jag fantiserar om dig varje dag. Jag tänker på hur det skulle vara att vara med dig. Få ha dig riktigt nära... jag vill at du bara ska gå fram till mig och hångla upp mig nästa gång vi ses på tu man hand för handledning. Du är så jäkla het, och du fattar inte det! Du fattar inte vilken sexapeal du har." 

  • Anonym (kärleksrus)

    Detta var ju väldigt kul att läsa faktiskt!

    Till min sambo.
    Sätt en ring på mitt finger, jag älskar dig så och kommer aldrig låta dig gå.  

  • Anonym (ensam=ej stark)

    Till mamma; Saknar kärleken från en mor, ömhet respekt tröst trygghet. Får istället att alla har vi våra motgångar...men va F jag har en dödlig sjukdom! Men men, du lär mig bli en riktigt bra mamma för mina barn, skall inte göra nåt av det du gjorde! Puss!!!

  • Anonym

    Till en före detta beundrare:

    Jag har ofta tänkt på hur det hade kunnat vara om jag hade blivit kär i dig. Du är en fantastisk person och vi hade kunnat få ett jättefint liv tillsammans. Men jag blev aldrig kär i dig av någon anledning. Men det ordnade sig fint för oss båda med tiden ändå! Det gör mig så glad att du är lycklig nu!

  • Anonym

    Till ett gammalt ragg som jag hade våren 08 och nu såg jag en bild på honom och han hade blivit jätte tjock!

    "Hej hoppas att allt är bra med dig! Vad tjock du har blivit!!! Så nu är du jätte ful!

  • Borttagen användare
    Anonym (Tjej) skrev 2011-10-24 14:39:42 följande:
    Svar till annabell inlägg 214 Ja du har rätt, jag säger upp vår vänskap pga hennes personlighet. Jag har tröttnat på att vara där för henne hela tiden. Hon är en energitjuv och att umgås med henne ger mig ingenting längre. Jag står inte ut med hennes personlighe; hon är i centrum av världen, allt kretsar kring henne och allt är svart eller vitt, inget mittemellan. Men jag förstår inte riktigt hur du får det till att jag skulle hata en kategori av männsikor? Jag har en massa vänner med olika sexuella läggningar och som kommer från olika länder, har olika bakgrund och jag om någon propagerar för allas lika värde. Anyway, tråden är inte till för att komma med negativ kritik om andras inlägg så släpp diskussionen.
    Om du inte tycker man ska ha en dskussion, varför för du då diskussionen vidare genom att svara på inlägget?
    Vet du vad en liknelse är? Jag sa att det hatet låter samma som dom som hatar judar och bögar t ex, sa inte att du gör det?

    Jag har läst precis alla inlägg i tråden och det står många arga "sms" och brev här, men ditt var det enda jag reagera på. Och jo, jag kommenterar precis som alla andra gör här inne. Det här är en tråd där man ska få ut sina känslor till personer men om du sitter på något självförakt och hat kanske du ska gå till en psykolog och få ut dom tankarna där istället, då passar inte den här tråden. 

    Som ja skrev innan så gör du nog din kompis en tjänst som säger upp konakten med henne. Hur kan man hata att någon tänder ljus i kyrkan för sin döda katt? För att den ringer och gråter eller har en sjukdom? Du har en konstig människosyn.

    Och vi kan väl se diskussionen som avslutad nu eftersom det var det du ville. 

    Kräks
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!