• Anonym (at your service!)

    Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

    Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

    Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

    Jag börjar.

    Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

    "Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

    Din tur. Kör hårt! Skrattande    

  • Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym (ta mig!)
    Anonym skrev 2011-10-24 15:36:25 följande:
    Till min älskade sambon:
    Snälla hjälp till med arbetet hemma. Med tvätten, dammsugningen och städningen. Snälla, jag orkar inte själv.
    Ge mig en massa oralsex, jag älskar det! Och knulla mig sen tills jag svimmar!
    Ta mer på mig! Varje dag. Om du tycker att jag är fin, säg det!
    Word.
  • Anonym (Miss Melancholy)
    Anonym skrev 2011-10-24 15:41:24 följande:
    Till min chef:

    Du får gärna sätta på mig igen nästa gång vi är fulla Tungan ute 
  • Anonym (Sviken)

    Till min gamle "vän":

    Varför var vår vänskap helt plötsligt inget värd efter hela 25 år? Varför gjorde du som du gjorde och hörde sen aldrig av dig ens med den minsta lilla ursäkt? Brydde du dig egentligen aldrig om mig under alla dessa år-låtsades du bara?  

  • Anonym (?)

    Lång historia kort, sms till en kille som är lite knepig, men som jag vill lära känna bättre.

    "E, minns du de där kvällarna innan du gick hem? Skulle vilja avsluta dem på ett annat sätt, faktiskt ta steget och sova med dig. Se en film och dricka kaffe. Hos dig eller hos mig?"

    Kommer nog aldrig att skicka det, och träffar på honom ibland och känner fjärilarna i magen. Fasen också.

  • Anonym (Till Mamma)

    Till Mamma: Fan vad jag saknar dig.. Du försvann när du var 43 o hann aldrig träffa dina barnbarn.. Ibland hade jag faktiskt behövt en kram från dig.. =(

  • Anonym (Lillasyster)

    Hej du min syster.. Du som borde vara den som stöttar, hjälper och älskar mig. Du som borde ge mig goda råd, som borde lyssna och finnas där.. Varför gör du inte det?

    Vad är det som jag har gjort som gör att jag förtjänar denna avsky från dig? Varför tror du dig ha rätt att trycka ner mig, kalla mig öknamn och skrika och gorma var gång jag inte håller med dig eller säger något, i dina ögon, fel?

    Varför tror du att du har rätt att vara överlägsen mig, våra andra syskon, våra föräldrar och säga och göra saker som passar dig?

    Gud nåde den som säger emot dig, som säger ifrån.. Man får nästa huvudet avslitet för att man inte tycker som du.. 

    Du anser dig ha rätt att kalla mig för dumhuvud, idiot och loser.. Men skulle någon säga så åt dig så skulle helvetet bryta lös!

    Varför förstår du inte hur mycket du gör mig/ oss illa?

    Och hur vågar du gå bakom ryggen på mig och säga till min sambo  att jag inte är rätt för honom? Vårt förhållande har varat längre än dina senaste tre och vi har det bra tillsammans! Jag älskar honom, han älskar mig, vi ljuger inte och bedrar varandra, vi samarbetar som ett team!

    Jag har förstått för länge sedan att du är avundsjuk och att du t.o.m har en lite "crusch" på min kille.. Du försöker ju inte direkt dölja det..  

    Och din reaktion när du fick veta att vi försöker bilda familj... Jag har aldrig blivit så sårad och ledsen.. De saker du sa till mig då.. Endast för mina öron men de andra i familjen är inte dumma..

    Om inte DU skärper dig så tänker jag klippa alla band jag kan.. Jag vill inte att du ska vistas nära mig och min framtida familj med min sambo..  Jag vill inte lägre ha dig i mitt liv..

    Du ska vara min storasyster. Biologiskt är du det, men i hjärtat är du min mardröm... 

    Blodsband betyder inte alltid något..  

  • Anonym (!!)

    Träffade en kille i fredags (ifrån internet) som sov över hos mej!
    Och vi pratat en del.. Gillar han väldigt mkt!!!

    Så vill så gärna skicka: Ska vi bli tillsammans ;) (lågstadie nivå)
    Men gillar han sjukt mkt

  • Anonym

    Till en nära anhörig:

    Karma is a bitch! Det kommer du verkligen få smaka på en vacker dag. Att du inte inser hur patetisk du är, väx upp och inse att allt inte kretsar runt dig. Det du gjorde mot mig var fruktansvärt egoistiskt, tyvärr inser inte de andra inblandade att du är en manipulativ jävel som förstör mellan andra människor för att själv hamna i bättre dager. Du är ful och en fruktansvärd människa, jag hoppas att du kommer stå där en vacker dag utan någonting kvar!  Du är inte välkommen hem till oss och känn dig utesluten ur vårt kommande barns liv, vill inte att han/hon ska behöva vara runt människor som dig. Jag hade helst velat radera dig helt ur vårt liv men tyvärr kommer jag vara tvungen att se din fula nuna några ggr per år för att glädja andra. Hade du levt förr hade du blivit bränd på bål eller stenad, jag vill repa din bil och bränna ner ditt sketna hus! Tack för den här tiden och välkommen tillbaka...NOT!!!!

  • Anonym (nånannan)

    Till busschaufför på linje 331. Den där lilla spegeln som sitter så du kan se vad som händer bak i bussen den funkar även åt andra hållet. Så om man petar i näsan och stoppar i munnen så syns det faktiskt!Kräks Även om man försöker smyga med det.

    MVH Lite äcklad resenär.

  • Anonym

    Till Gud fast jag inte tror på dig:
    Snälla, hjälp mig göra det ogjort. Jag hatar att jag har sårat den jag älskar mest i hela världen på detta vis. Om det inte går att göra ogjort, hjälp oss att läka såren. Låt oss bli lyckliga igen! Eller åtminstone min sambo som inte har gjort något fel! 

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!