• Anonym (at your servic­e!)
    Äldre 23 Oct 02:21
    3484429 visningar
    13193 svar
    +4
    13193
    3484429

    Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

    Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

    Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

    Jag börjar.

    Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

    "Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

    Din tur. Kör hårt! Skrattande    

  • Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym (olyck­lig)
    Äldre 24 Oct 17:03

    Till min vän:

    Jag minns så väl den första gången jag såg dig. En av dina första dagar på jobbet.. hur du tittade på mig lite snabbt.. föste undan din lugg och sen gick vidare. Nåt klickade till i mig redan då, en omedelbar attraktion.
    Sen mindes jag: -Jag är ju höggravid.. och ja just ja jag är ju gift också. Vi utvecklade en lättsam vänskap redan då.. Jag fick veta din "hemlighet" att du var gay.. jag reagerade nog lite konstig men egentligen var jag besviken över att du var upptagen men det var ju jag med. Sen tog min anställning slut och jag trodde väl inte att vi skulle ses nåt mer.

    Nästan ett år senare blev jag återanställd.. då kom ett pm på facebook från dig att du var glad att jag skulle komma tillbaka. Jag blev alldeles upprymd och glad över det lilla meddelandet. Vi lärde känna varandra på nytt och ett djupare sätt.. mot dig skulle jag vara ärlig. Blev förälskad i dig då och vi flörtade och skickade lite halvsnuskiga mail till varandra.. men jag var nervös och vågade inte gå så långt fast du var singel. Visste inte om du verkligen menade det på allvar eller om det bara var en lek. Jag var på väg att lämna min man, som du vet inte är bra för mig... Du är den enda som jag berättat hela sanningen för. Men jag väntade för länge.. för du gick tillbaka till ditt ex. Nu är jag rädd för att förlora din vänskap om du skulle veta hur mycket jag faktiskt tycker om dig.. att för dig skulle jag riskera allt. Ja jag älskar dig till och med men du ser det inte.. och jag fortsätter att drömma.

    Till min man:

    Du har gjort mig så mycket ont och jag avskyr dig mer och mer för varje dag. Du är äcklig. Men du skyller allt på mig.. det är nåt allvarligt fel på dig. Du vet själv att du har fel, du vill bara inte skämmas inför dina "vänner" och det är väl skönt att ha nån som man kan tvinga att betala räkningarna så du kan handla massa onödigt skit. Eller tjata/bråka sig till sex när du inte hittat nån dum bimbo att knulla.. som om jag inte förstått det.. Jag önskar att du dog!!
    Ångrar så att jag inte gick med på skilsmässa när du tog upp det själv den där gången för att du ville komma undan nån jäkla CSN räkning eller vad det var...
    Hade det inte varit för barnen hade jag stuckit för längesedan med bara en ryggsäck och börjat om från början. Du tar ju åtminstonde hand om dem på ditt dysfunktionella sätt. Nu sitter jag fast här.. låtsas vara "snäll" och bidar min tid.

    Till min mamma:

    Jag saknar dig och älskar dig. Men du ser bara dig själv och dina förbannade husdjur.. tänk om du hade älskat mig lika mycket som dem. Det är sorgligt att mina barn inte får känna dig.. men du har själv satt dig i denna situation även fast du vägrar att inse det. Jag vill ha dig tillbaka i vårt liv men jag vägrar att be om ursäkt för nåt jag inte gjort! Det var du som hade fel!! Det var du som ljög!! Jag önskar att du kunde vara en normal och varm person. Jag har också fel och är dum ibland men det var ju inte jag som uppfostrade mig.

    Till mig:

    Skärp dig för fan!!! Var inte så feg!!

  • Anonym
    Äldre 24 Oct 17:05

    Till min kompis som är en stor svikare!

    Du kan inte i helgen för att du ska supa hela helgen?! Vi har fan inte träffats på ett halv år!! Du får fan skylla dig själv när du håller på så här! Du kan inte bara ringa och vara ledsen över att du hatar ditt liv just nu! Men när vi ställer upp för dig så skiter du bara i det! Så skärp dig för fan! Nej, jag ger snart upp om du håller på så här! Du kommer inte att ha många vänner kvar om du håller på så här! Jag stöttade när Xx gjorde slut men när jag vart dumpad så struntade du i det. T

  • Anonym
    Äldre 24 Oct 17:06

    Till en gammal gymnasievän:

    Jag ställde upp för dig i vått och torrt. Jag litade på dig. Men nu i efterhand har jag fått veta att du är en missunnsam liten jävla rygghuggare. Att sprida ut falska rykten om mig för både lärare och andra klasskompisar för att jag hittade en pojkvän.

    Du ska bara veta hur sårad jag vart när jag fick reda på allt du ljugit ihop om mig, din sjuka jävel.

  • Anonym
    Äldre 24 Oct 17:07
    Till min kompis som är en stor svikare! Vi skulle träffas hela tjejgänger och nu ska den här tjejen supa hela helgen med sin bror och då har inte hela tjejgänget setts på 6 månader!

    Du kan inte i helgen för att du ska supa hela helgen?! Vi har fan inte träffats på ett halv år!! Du får fan skylla dig själv när du håller på så här! Du kan inte bara ringa och vara ledsen över att du hatar ditt liv just nu! Men när vi ställer upp för dig så skiter du bara i det! Så skärp dig för fan! Nej, jag ger snart upp om du håller på så här! Du kommer inte att ha många vänner kvar om du håller på så här! Jag stöttade när Xx gjorde slut men när jag vart dumpad så struntade du i det. Jag kommer absloute inte att komma när du fyller år ska du veta. Tänker nog inte ens skicka något jävla mess heller till dig om några veckor! Varför gör du så här?!
  • Anonym
    Äldre 24 Oct 17:10

    Jag skulle vilja varna alla tjejer där ute för ett av mina ex.

    Han är helt jävla sjuk i huvudet. Orden snäll, respekt och logik finns inte i hans ordförråd. Han är en svartsjuk liten jävla pajjas med mindervärdeskomplex. Utan alla hans dyra prylar är han inte värd mer än en påse billig kattsand. Total psykopat!!!

  • Anonym
    Äldre 24 Oct 17:12
    Anonym skrev 2011-10-24 17:10:13 följande:
    Jag skulle vilja varna alla tjejer där ute för ett av mina ex.

    Han är helt jävla sjuk i huvudet. Orden snäll, respekt och logik finns inte i hans ordförråd. Han är en svartsjuk liten jävla pajjas med mindervärdeskomplex. Utan alla hans dyra prylar är han inte värd mer än en påse billig kattsand. Total psykopat!!!
    Hur gammal är han?
  • Anonym
    Äldre 24 Oct 17:12

    Till "Airwalk".

    Från första stund jag såg dig var du i hemlighet "min" i mitt hjärta... Du slösade tid på ytliga vackra tjejer, och såg inte mig. Vi fick lite ytlig vänskaplig kontakt men en gång träffades vi på krogen och du kom rakt fram till mig och kysste mig. Sedan vände du på klacken och gick därifrån. Sedan såg jag inte dig mer den kvällen.. Det skulle komma att dröja flera år innan du kom in i mitt liv igen och då var jag gravid för andra gången medmitt ex.. Sedan den dagen har du funnits i mina tankar och jag vet att det aldrig kommer att funka mellan dig och mig.. Jag önskar att jag hade kommit hem till dig den där kvällen och tittat film.. Då hade jag fått ha dig nära, om så bara för en kväll.. Du kommer alltid att finnas i mitt hjärta och gud nåde mig den dagen då jag springer på dig igen... Jag lämnar allt jag har idag för dig..

    Forever yours, "finska flickan"...  

  • levand­echara­der
    Äldre 24 Oct 17:14
    Anonym skrev 2011-10-24 17:05:27 följande:
    Till min kompis som är en stor svikare!

    Du kan inte i helgen för att du ska supa hela helgen?! Vi har fan inte träffats på ett halv år!! Du får fan skylla dig själv när du håller på så här! Du kan inte bara ringa och vara ledsen över att du hatar ditt liv just nu! Men när vi ställer upp för dig så skiter du bara i det! Så skärp dig för fan! Nej, jag ger snart upp om du håller på så här! Du kommer inte att ha många vänner kvar om du håller på så här! Jag stöttade när Xx gjorde slut men när jag vart dumpad så struntade du i det. T
    Anonym skrev 2011-10-24 17:07:17 följande:
    Till min kompis som är en stor svikare! Vi skulle träffas hela tjejgänger och nu ska den här tjejen supa hela helgen med sin bror och då har inte hela tjejgänget setts på 6 månader!

    Du kan inte i helgen för att du ska supa hela helgen?! Vi har fan inte träffats på ett halv år!! Du får fan skylla dig själv när du håller på så här! Du kan inte bara ringa och vara ledsen över att du hatar ditt liv just nu! Men när vi ställer upp för dig så skiter du bara i det! Så skärp dig för fan! Nej, jag ger snart upp om du håller på så här! Du kommer inte att ha många vänner kvar om du håller på så här! Jag stöttade när Xx gjorde slut men när jag vart dumpad så struntade du i det. Jag kommer absloute inte att komma när du fyller år ska du veta. Tänker nog inte ens skicka något jävla mess heller till dig om några veckor! Varför gör du så här?!
    Är det samma anonym som har skrivit eller har ni samma kompis?
  • levand­echara­der
    Äldre 24 Oct 17:22

    Du skulle vara 1½ år nu, busa,leka, skoja, bråka med dina storasyskon men så blev det aldrig.
    Jag undrar hur du skulle se ut, rödlätt antagligen med busiga ögon, men det får jag aldrig veta.
    Jag önskar så att jag skulle få se dig växa upp, ta dina första steg, säga dina första ord, känna dina knubbiga armar kring min hals men det kommer aldrig hända.
    Jag saknar dig så, du som aldrig blev mer än ett hål i mitt hjärta! 

  • Anonym
    Äldre 24 Oct 17:22
    levandecharader skrev 2011-10-24 17:14:36 följande:
    Anonym skrev 2011-10-24 17:07:17 följande:
    Till min kompis som är en stor svikare! Vi skulle träffas hela tjejgänger och nu ska den här tjejen supa hela helgen med sin bror och då har inte hela tjejgänget setts på 6 månader!

    Du kan inte i helgen för att du ska supa hela helgen?! Vi har fan inte träffats på ett halv år!! Du får fan skylla dig själv när du håller på så här! Du kan inte bara ringa och vara ledsen över att du hatar ditt liv just nu! Men när vi ställer upp för dig så skiter du bara i det! Så skärp dig för fan! Nej, jag ger snart upp om du håller på så här! Du kommer inte att ha många vänner kvar om du håller på så här! Jag stöttade när Xx gjorde slut men när jag vart dumpad så struntade du i det. Jag kommer absloute inte att komma när du fyller år ska du veta. Tänker nog inte ens skicka något jävla mess heller till dig om några veckor! Varför gör du så här?!
    Är det samma anonym som har skrivit eller har ni samma kompis?
    det var lite fel på den första så det var drf jag skrev om det ! Okej?! haha
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!