• Anonym (at your servic­e!)
    Äldre 23 Oct 02:21
    3423136 visningar
    13091 svar
    +4
    13091
    3423136

    Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

    Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

    Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

    Jag börjar.

    Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

    "Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

    Din tur. Kör hårt! Skrattande    

  • Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym
    Äldre 31 Oct 16:18
    Balahir skrev 2011-10-31 15:58:40 följande:
    varför lacka på "slampan" istället för din man? :S
    För att han redan har fått sin del av min ilska och besvikelse?!
    Varför skulle jag inte vara förbannad på "Slampan" också?

    Det här är ju en tråd där man kan skriva precis det där elaka eller snälla man vill men inte kan skicka.
  • Balahi­r
    Äldre 31 Oct 16:39
    Anonym skrev 2011-10-31 16:18:01 följande:
    För att han redan har fått sin del av min ilska och besvikelse?!
    Varför skulle jag inte vara förbannad på "Slampan" också?

    Det här är ju en tråd där man kan skriva precis det där elaka eller snälla man vill men inte kan skicka.
    för att det är din man som gjort fel, inte hon?
  • Anonym (dedu)
    Äldre 31 Oct 19:21

    Det måste ha varit ödet, men nu kan jag inte släppa dig! Hur ska det här kunna fortsätta så här?

  • Anonym
    Äldre 31 Oct 22:16
    Balahir skrev 2011-10-31 16:39:06 följande:
    för att det är din man som gjort fel, inte hon?
    tycker hon har gjort fel med, och det gör nog anonym också, antagligen därför hon skrev från början :p
  • Anonym (Zid)
    Äldre 31 Oct 22:39

    Du tror det är jag som svek dig, fuck that same old story. Jag hade gett dig hela min värld om du bara tagit emot den, men du avböjde. Saker och ting blir annorlunda då. Det jag gjorde gjorde jag inte emot dig, jag gjorde det för mig, för att laga vad du haft sönder. Det är jag som måste förlåta, och det gör jag nu. Jag förlåter dig för att du aldrig släppte mig så nära som jag ville komma, men aldrig lät mig gå så långt ifrån som jag behövde. Jag förlåter dig för att du aldrig kunde se mig mer än som ett tröstpris. Jag förlåter dig för att jag aldrig var mer än en skugga i din framtid. Jag förlåter dig för den sits du satte mig i. Och allra främst förlåter jag dig för att du än idag aldrig förstått någonting av det.

  • Anonym (ex)
    Äldre 31 Oct 22:51
    Anonym (Zid) skrev 2011-10-31 22:39:25 följande:
    Du tror det är jag som svek dig, fuck that same old story. Jag hade gett dig hela min värld om du bara tagit emot den, men du avböjde. Saker och ting blir annorlunda då. Det jag gjorde gjorde jag inte emot dig, jag gjorde det för mig, för att laga vad du haft sönder. Det är jag som måste förlåta, och det gör jag nu. Jag förlåter dig för att du aldrig släppte mig så nära som jag ville komma, men aldrig lät mig gå så långt ifrån som jag behövde. Jag förlåter dig för att du aldrig kunde se mig mer än som ett tröstpris. Jag förlåter dig för att jag aldrig var mer än en skugga i din framtid. Jag förlåter dig för den sits du satte mig i. Och allra främst förlåter jag dig för att du än idag aldrig förstått någonting av det.
    Holy moth... Detta var som en träff rätt i hjärtat. Exakt så gissar jag att mitt ex sagt till mig om jag kontaktat honom idag. Vilken känsla! 
  • Anonym (Grann­en)
    Äldre 31 Oct 23:02

    Till min granne:
    Hej! Det är jag, med den röda Audin. Tänkte berätta för dig att jag spanat in dig i ett halvår nu och vill inget hellre än att lära känna dig. Tuta imorgon bitti när vi åker till jobbet om du vill ses. Kram

  • Anonym (sambo­n)
    Äldre 31 Oct 23:16

    jag är så jäkla trött på dig.

    Kan du sluta klämma mig bara på skinkorna och morra och lägga armen över  mina axlar istället och se mig i ögonen? nä förresten det är för sent.

    Kan du sluta stampa så förbannat när du går omkring och man redan har somnat.

    Kan du sluta snacka skit om din morsas grannar och bry dig lite om vad som händer häromkring istället.

    Kan du sluta  brakskita i takt med dina steg när du går nerför trappan.

    Kan du sluta      med din "tycka synd om" humor och tro att du är gullig när du pratar om nån liten jävla ensam fågel som ska frysa i nån holk över vintern när skorstenen har pajat här och vi ska klara oss med el element och extra täcken över vintern bara för att du inte litar på hantverkare så man kan leja nån att fixa skiten.

    Kan jag få köpa mig en jävla möbel eller inredningsdetalj som inte nödvändigtvis har ett praktiskt syfte (i dina ögon - du inkluderar ju t.o.m, bokhylla eller vitrinskåp där)  

    Läs noga på brevlådan när du kommer hem, för plötsligt händer det : ditt namn är borttaget

  • Anonym (pilsk­)
    Äldre 31 Oct 23:32

    Till Hunken: Jag vill bara ha dig igen och igen och igen.. Känna dina händer vandra över hela min kropp, känna hur din kropp skälver när jag smeker dig! Jävla skit att du var tvungen att åka hem när jag behöver dig.
    Nästa gång har jag leksakerna framme Flört

  • Anonym (Förtv­ivlad)
    Äldre 1 Nov 00:34

    Till mina barn, min man, min övriga familj och mina vänner.

    Jag har sagt att allt är ok, jag verkar glad igen. Planerar för framtiden och pratar om resor vi ska göra, om nästa sommar, om när lillan börjar skolan och jag och hon ska köpa skolsaker tillsammans så som jag gjort med våra andra barn, om hur jag kommer att bli som mormor den dag jag får barnbarn.
    Jag planerar en spahelg med mina väninnor till våren, pratar om hur fint och mysigt det ska bli när vi flyttar och hur roligt det ska bli när jag är färdigutbildad och ska börja jobba igen.

    Men inget av detta kommer ske för jag är döende. min sjukdom är tillbaka och har nu spritt sig till hela skelettet. Jag har månader kvar. Kanske ett halvår som mest.  
    Kommer att berätta för er mycket snart. Vill försöka fira julen utan att alla är ledsna och tänker på vad som komma skall.
    Jag vill inte detta! Jag vill leva! Vill inte lämna mina barn. Hur ska dom förstå? De är det finaste jag har. Som jag älskar er!
    Jag vill bli gammal tillsammans med dig Xxx (min man). Du är allt jag någonsin velat ha. Ingen är finare än du!

    Mamma och pappa, tack för allt, tack för den fina barndom ni gett mig, för mina värderingar och för den jag är.

    Mina underbara vänner, Det är ni som känner mig bäst. ni som delat glädje och sorg med mig sedan
    barnsben. Genom hela livet,  till vuxenlivet med allt vad det innebär. Tack för allt!

    Till alla er som funnits i mitt liv, ta hand om mina barn, låt dom känna mig genom era berättelser och minnen.
    Tala om för dem hur mycket jag älskar dom och låt dom känna sig älskade.

    Jag är inte rädd för döden. Jag önskar bara så innerligt att jag fick leva...
     

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!