• Anonym (at your service!)

    Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

    Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

    Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

    Jag börjar.

    Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

    "Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

    Din tur. Kör hårt! Skrattande    

  • Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • mion
    Anonym skrev 2011-11-04 12:14:33 följande:
    fan vad  fegt.

    Är hon för svag för att hantera det så får du väl bygga upp henne först, umgås mer med henne ta med henne ut så hon kan hitta killar som uppskattar henne, därefter när hon inte är lika fastklamrad vid honom så kan du berätta.

    Ingen jag vill vara vän med iaf
  • Anonym

    Jag kommer att be dig att äta lite, så att du kanske nyktrar till.

    Jag saknar dig mamma..

  • Anonym (lilla jag)

    Till mitt ex:

    Att behöva sitta här själv gör mig så ont, vill bara att du kommer och håller om mig. Jag vill vara i dina armar igen, saknar dig! Det gör ont i mig när jag vet att du inte får prata med mig, jag behöver dig.
    Behöver höra din röst, se dina ögon och få vara i din trygga famn.
    Jag är så ensam, vill berätta för dig hur jag egentligen mår men vet att du inte får prata med mig, jag är ditt ex och ex pratar man inte med enligt din nya. Men jag vet att jag alltid kommer ha en plats i ditt hjärta likaså som du har en plats i mitt, för evigt! Även om vi inte passar ihop som par så är vi vänner för livet ut!
    Du betyder så mycket för mig! Att bara höra din röst är väl inte mycket begärt? 
    Hoppas du har det bra, saknar dig! Kramar

  • Michelangelo

    Jag sms:ade till en tjej jag var förälskad i, och som hade flirtat med mig många gånger. Väldigt oskyldigt sms:

    When we meet
    i fly like a bird in the sky
    When you leave
    my heart cries like a fallen leaf in autumn 

    Tyvärr så blev det inget positivt av det hela, utan jag fick ta en massa skit av hennes kompis som visade mycket otrevlig attityd gentemot mig. 

     

  • Anonym (gurkan28)

    hej Fredrik Reinfeldt
    tack för att du tog i från mig rätten att leva så nära som möjligt  en normal svensson på 28 år
    jag får mina hinder inte godkända och detta har lett till att jag har förloat  realtioner ,fritid med mera....
    för vem vill vara med en som är så slut på enerig som jag är.....
    du kanske tror det beror på lathet .....
    men jag har ont i lederna konstant men det blir mycket bättre av samhängande villa tex semster funkar helt okej
    jag vill inte hålla på att mediciner så länge återhämtidning tid hjälper....
    för jag vet att dagen kommer då medciner blir ett måste .....
    medcin är bra men det tär på kroppen i onödan ....som leder i längen till fler mediciner 
    samt så har jag utvecklingstörning och är döv på ett öra!

     

  • Anonym
    Anonym (Eken) skrev 2011-11-02 17:52:33 följande:
    Ville bara meddela alla nyfikna att mitt X, som jag ville skriva till här idag inte finns längre, han tog livet av sig i helgen,så ni som fortfarande har chansen: SKICKA ERA MEDDELANDEN!

    Tack för dina ord, jag skickade mitt meddelande till mitt ex efter att jag läste detta. Kram Hjärta
  • Anonym

    Till min kille

    Vad håller du på med?! Testar du mig eller?! Det känns som att du inte vill försöka igen. Först säger du att jag är dålig att höra av mig, men vad fan är du då?! Just nu fattar jag inget vad du håller på med!!!! Det är bara jag som har hört av mig den senaste veckan. Igår hade jag strulat med minst 6 killar om jag inte hade älskat dig! Det ska vara du och jag älskling. Du sa att vi skulle träffas i helgen, men du hör ju aldrig av dig! Du verkar inte älska mig längre när du håller på så här! Hoppas verkligen att du hör av dig idag för annars så kommer jag att dumpa dig på ett sms som du gjorde sist älskling. För jag orkar inte ha det så här som vi har haft den senaste tiden. Det gör ont i hjärtat när du håller på så här. Snart ringer jag upp dig och gör slut om du inte slutar nu! Om du tvekar igen så är det väl bara att säga det?! Men du är ju en väldigt omogen kille tyvärr..... =( Men det är DIG jag ÄLSKAR!!!!
    Från din tjej

    Kan vara lite stavfel!

  • Anonym

    Hur tänker du?! Du kan väl säga som det är att du inte vill försöka igen!!! =(

  • Bedhead

    SLuta vara så förbannat artig och trevlig hela tiden och kom hit och vräk omkull mig.


    It´s better to have loved and lost than never to have seen Lost in Space/Kelly Bundy
  • Anonym

    Idag är det ett år sen vi träffades för första gången. ibland undrar jag hur det gick för dig och Xx, men jag hoppas att det löste sig och att ni har det bra nu. Men jag tänker på dig då och då ska du veta. Själv är jag ihop med en kille som är några månader äldre än dig och har ett barn. För innan jag träffade dig så hade jag aldrig tänkt tanken att jag skulle kunna träffa en kille med barn, men det är så där mellan oss också. Men ibland önskar jag att det vart du och jag....

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!