• Anonym (at your servic­e!)
    Äldre 23 Oct 02:21
    3426450 visningar
    13106 svar
    +4
    13106
    3426450

    Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

    Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

    Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

    Jag börjar.

    Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

    "Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

    Din tur. Kör hårt! Skrattande    

  • Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Äldre 18 Nov 20:50

    Till N.

    Jag känner verkligen att det finns något mer. Jag hoppas att du också gör det.

    Hoppas att vi ses snart. Stor kram,
    L      


    Vilmer ♥070529♥ Ella ♥090506♥
  • Anonym (Hemsk­)
    Äldre 18 Nov 22:45

    Jag sårade min bästa vän, förlåt.. 


    Vet inte riktigt hur jag ska börja, men jag måste säga det här. Förlåt för allt jag har gjort. Om jag hade kunnat ta tillbaka det jag skrev den där dagen på sms så hade jag gjort det. Men jag kan inte det, men jag måste ändå säga detta. Du har verkat så sur på mig dem senaste dagarna så vi kommer nog aldrig mer kunna bli som vanligt igen, men jag måste bara säga att jag saknar det. Jag har aldrig haft någon så bra kompis som dig. Du är inte perfekt, men du är allt som räknas. Uppenbarligen är inte jag det för dig, men jag vill att du ska veta att du är det för mig. Förlåt 1000 gånger för att jag sårade dig, men förlåt hjälper inte, jag vet. Jag skulle bjuda dig på mitt ”kalas” men när jag hörde att du sa typ ”jag vill ju inte gå på Breaking Dawn igen” så gjorde jag inte det, och jag vet att det var fel. Jag borde ha frågat dig. Jag har aldrig sagt att du är fet, men förlåt om det uppfattades så. Jag minns inte heller vad som hände förra året med stallet & pianolektionen och allt, men förlåt ändå. Jag var egoistisk och ville ha med dig till stallet för att jag tyckte att det blev så mycket roligare när du var med, för du var min bästa kompis. Jag önskar att jag bara kunde spola tillbaka tiden och ändra allt. Och visst, du kanske har rätt, jag kanske är jättedryg, elak, dum, taskig mot alla mina vänner, men jag gör det inte med mening isf, jag lovar. Det verkar ju som om det är fler som är arga på mig, så du är inte ensam. Det känns bara så svårt att vara perfekt, men såklart, om man är perfekt så har man ju mer vänner. Jag vet inte hur ni andra gör, men för mig är de det svåraste som finns. Jag begär inte att du ska förlåta mig, jag önskar bara att du kunde tro mig. Ibland så skriver man saker som man egentligen inte menar. Jag blev också sårad, men det har ingen betydelse, för jag vet att jag gjorde fel. Förlåt igen, även om det inte gör någon skillnad. Jag är ledsen, förlåt. Du betyder massor för mig även om jag vet att jag inte betyder lika mycket för dig. Jag saknar dig så det gör ont, seriöst..

  • Anonym (sakna­r dig)
    Äldre 21 Nov 16:35

    Vill ha dig nära. Hur skall jag får dig att förstå? Vill inte gå för fort fram. 

  • Anonym (avsky­r dig)
    Äldre 21 Nov 17:25

    Till R.K:

    Din sjuka, jävla galning. Jag är så oerhört glad att jag har sluppit ur dina klor. I fyra år manipulerade och bedrog du mig, förpestade mitt liv och min självkänsla med dina lögner. Innerst inne visste jag att du ljög, men du är så oerhört skicklig på det du gör, så jag kunde aldrig bevisa nåt. Och varenda gång så lyckades du vända allt emot mig, så att det var JAG som framstod som boven i dramat.

    Du är så sjuk, så vidrig, så äcklig. En sån liten, sjuk människa. Vet du om att jag äcklades av dig ibland när vi var tillsammans? När du fick mig att ha sex med dig fastän jag inte ville. Svetten som droppade från pannan på dig och du tyckte att du var en sån bra älskare. Guds gåva till kvinnan.

    Du hade dålig andredräkt, vet du det? Och du luktar illa på andra ställen också...

    Den där dagen när allt uppdagades, när jag slog till dig... jag önskar att jag hade slagit dig hårdare, att jag hade knäat dig i skrevet.

    Jag borde ha repat din tjusiga BMW.

    Din mamma är skitful, har aldrig sett en sån okvinnlig kvinna. Hela din familj är rubbad och insyltad idina jäkla affärer och lögner.

    Du är det äckligaste jag vet.

  • Anonym (MJ)
    Äldre 21 Nov 22:26
    Anonym (avskyr dig) skrev 2011-11-21 17:25:10 följande:
    Till R.K:

    Din sjuka, jävla galning. Jag är så oerhört glad att jag har sluppit ur dina klor. I fyra år manipulerade och bedrog du mig, förpestade mitt liv och min självkänsla med dina lögner. Innerst inne visste jag att du ljög, men du är så oerhört skicklig på det du gör, så jag kunde aldrig bevisa nåt. Och varenda gång så lyckades du vända allt emot mig, så att det var JAG som framstod som boven i dramat.

    Du är så sjuk, så vidrig, så äcklig. En sån liten, sjuk människa. Vet du om att jag äcklades av dig ibland när vi var tillsammans? När du fick mig att ha sex med dig fastän jag inte ville. Svetten som droppade från pannan på dig och du tyckte att du var en sån bra älskare. Guds gåva till kvinnan.

    Du hade dålig andredräkt, vet du det? Och du luktar illa på andra ställen också...

    Den där dagen när allt uppdagades, när jag slog till dig... jag önskar att jag hade slagit dig hårdare, att jag hade knäat dig i skrevet.

    Jag borde ha repat din tjusiga BMW.

    Din mamma är skitful, har aldrig sett en sån okvinnlig kvinna. Hela din familj är rubbad och insyltad idina jäkla affärer och lögner.

    Du är det äckligaste jag vet.

    Oj, detta var läskigt att läsa. Passar så bra in på en RK jag tack och lov inte har kvar i mitt liv längre. Din RK råkar inte komma från ett land långt söderut där man kör på vänster sida om vägen?
  • Anonym (Hemsk­)
    Äldre 22 Nov 17:09
    Anonym (Hemsk) skrev 2011-11-18 22:45:27 följande:
    Jag sårade min bästa vän, förlåt.. 

    Vet inte riktigt hur jag ska börja, men jag måste säga det här. Förlåt för allt jag har gjort. Om jag hade kunnat ta tillbaka det jag skrev den där dagen på sms så hade jag gjort det. Men jag kan inte det, men jag måste ändå säga detta. Du har verkat så sur på mig dem senaste dagarna så vi kommer nog aldrig mer kunna bli som vanligt igen, men jag måste bara säga att jag saknar det. Jag har aldrig haft någon så bra kompis som dig. Du är inte perfekt, men du är allt som räknas. Uppenbarligen är inte jag det för dig, men jag vill att du ska veta att du är det för mig. Förlåt 1000 gånger för att jag sårade dig, men förlåt hjälper inte, jag vet. Jag skulle bjuda dig på mitt ”kalas” men när jag hörde att du sa typ ”jag vill ju inte gå på Breaking Dawn igen” så gjorde jag inte det, och jag vet att det var fel. Jag borde ha frågat dig. Jag har aldrig sagt att du är fet, men förlåt om det uppfattades så. Jag minns inte heller vad som hände förra året med stallet & pianolektionen och allt, men förlåt ändå. Jag var egoistisk och ville ha med dig till stallet för att jag tyckte att det blev så mycket roligare när du var med, för du var min bästa kompis. Jag önskar att jag bara kunde spola tillbaka tiden och ändra allt. Och visst, du kanske har rätt, jag kanske är jättedryg, elak, dum, taskig mot alla mina vänner, men jag gör det inte med mening isf, jag lovar. Det verkar ju som om det är fler som är arga på mig, så du är inte ensam. Det känns bara så svårt att vara perfekt, men såklart, om man är perfekt så har man ju mer vänner. Jag vet inte hur ni andra gör, men för mig är de det svåraste som finns. Jag begär inte att du ska förlåta mig, jag önskar bara att du kunde tro mig. Ibland så skriver man saker som man egentligen inte menar. Jag blev också sårad, men det har ingen betydelse, för jag vet att jag gjorde fel. Förlåt igen, även om det inte gör någon skillnad. Jag är ledsen, förlåt. Du betyder massor för mig även om jag vet att jag inte betyder lika mycket för dig. Jag saknar dig så det gör ont, seriöst..


    Jag tar tbx ALLT detta! Trodde aldrig att du kunde vara så kall och känslolös! Tack så hemskt mycket för att du visade mig att jag har BÄTTRE vänner!
  • Nossmi­arfe
    Äldre 22 Nov 17:37

    Anonym (hemsk)
    Ibland är det bättre att skriva här än att ångra något man skickar iväg och inte vill stå för längre.

  • Äldre 22 Nov 17:46
    Nossmiarfe skrev 2011-11-22 17:37:38 följande:
    Anonym (hemsk)
    Ibland är det bättre att skriva här än att ångra något man skickar iväg och inte vill stå för längre.
  • Anonym (nu)
    Äldre 22 Nov 17:48
    Anonym (saknar dig) skrev 2011-11-21 16:35:39 följande:
    Vill ha dig nära. Hur skall jag får dig att förstå? Vill inte gå för fort fram. 
    håller med dig! han säger han är osäker och mitt hjärta skriker välj mig!
  • Anonym (exet)
    Äldre 22 Nov 17:52

    Till T***a.

    Du var min största kärlek, du var mitt allt.
    jag sårade dig på ett sätt jag idag får bära som ett tungt ok över mina axlar resten av mitt liv.
    du finns med mig som en mörk skugga runt mitt hjärta och själ, jag kan inte älska igen, jag kan inte leva igen.
    jag får gå ensam genom livet och jag är värd det. du lever idag med nån annan, grattis. du skall få barn, grattis.
    det är trots allt med tårarna rullades likt eldklot över mina kinder jag erkänner detta i text.
    Jag försökte en gång att säga detta till dig men det slutade i polispådrag.
    Jag har aldrig slagit dig, men pga min sjukdom så har jag sårat dig, negligerat dig, skadat ditt psyke.

    Jag längtar efter din hand mot min rygg, kommer aldrig få känna den igen.
    ditt namn finns tatuerat på min kropp, stryker namnet med handen när jag somnar.

    förlåt T, det var aldrig min mening att det skulle gå käpprätt åt helvete!!!

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!