• Anonym (at your servic­e!)
    Äldre 23 Oct 02:21
    3476929 visningar
    13177 svar
    +4
    13177
    3476929

    Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

    Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

    Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

    Jag börjar.

    Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

    "Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

    Din tur. Kör hårt! Skrattande    

  • Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym
    Äldre 6 Dec 14:38

    Varför hör ni aldrig av er?! Idioter....

  • Anonym
    Äldre 6 Dec 15:24

    Du tröstar mig aldrig när jag mår skit, och när allt är kanon blir du bara elak och avundsjuk. Och du kallar dig min vän? I'm watching you, bitch!

  • Anonym (sakna­r dig)
    Äldre 6 Dec 17:30

    Jag älskar dig. Jag vill ha dig nu. Jag vill inte vänta och se vart det leder. Jag vill att det skall vara vi nu. Flytta ihop. Allt det skulle gjort mig så lycklig.

  • Anonym (oytli­g ?)
    Äldre 7 Dec 00:13

    Till en kompis:

    Snälla kan du bara sluta prata om ditt barns utseende det börjar bli lite tjatigt! Ärligt talat så bryr jag mig inte...
     
    Till samma kompis:

    Vill han ragga på mig så får han göra de, vill vi ligga med varandra så får vi göra de! Du kan inte bestämma vad vi får göra och inte göra. Vi är vuxna människor för fan, vi går inte på högstadiet!

    Blir nästan lite frestad att ligga med han bara för att jag "inte får" för dig. Skulle vilja göra de bara för att du tror att alla bara vill ha dig. 

  • Anonym (Lilla my)
    Äldre 7 Dec 09:17

    Jag är lite sugen på att skriva till min fd's nya tjej som han nu köpt hus med, att han i stort sett varit otrogen mot henne. Tycker hon förtjänar bättre än att flytta ihop med ett svin.

    Men tror jag låter bli ändå, gör nog mer skada än nytta.

  • Anonym (tokfi­a)
    Äldre 7 Dec 23:41

    Jag vill ha ett barn med dig. Jag vet att du sagt att du inte vill, men jag tror att du tvekar av helt fel anledningar. Om du bara vågade tro lite min älskade. Jag vågar inte säga hur jag känner till dig, det är ett sådant känsligt ämne, men jag tänker på det här ofta. Frågan vilar då och då en kort stund på min tunga innan den försvinner ner i djupet igen. Du skulle bli en sådan bra far. Och tiden rinner iväg. 

  • Sabiin­aA
    Äldre 7 Dec 23:44

    En person här på fl.

    Hej sötis! Du anar inte hur nyfiken jag är på dig! Du verkar vara en helt underbar person! Hihi =)

  • Balahi­r
    Äldre 8 Dec 05:11
    SabiinaA skrev 2011-12-07 23:44:42 följande:
    En person här på fl.

    Hej sötis! Du anar inte hur nyfiken jag är på dig! Du verkar vara en helt underbar person! Hihi =)
    tack ;)
  • Anonym (allti­d du)
    Äldre 8 Dec 08:35

    Till ett ex ...

    Jag kan inte sluta tänka på dig... Jag gjorde dig så illa, och jag kommer ångra det resten av mitt liv..
    Jag älskar dej. kommer alltid älska dej. du har varit, och kommer alltid vara extra speciell..
    2 år sen som det tog slut.. känns som igår.
    Är rädd att möta dej nånstans, kommer bryta ihop. jag saknar dig så det gör ont!
    jag undrar om du tänker på mig... åh gud....
    jag vet inte hur jag skulle reagera om du plötsligt skulle höra av dig o vilja att vi ses... för jag vet att det kan komma..=/...

    förlåt. men gud va ja saknar dej... 

  • Anonym (poklo­k)
    Äldre 8 Dec 09:30

    Varför lämnade du henne inte tidigare så det kunde blivit vi? Hade det ens funkat eller varit för destruktivt? Tänker på dej ofta fast det gått snart 10 år..... Drömde om dej inatt, att vi träffades och smygkramades när ingen såg.  Vill bara se dej och känna om alla känslor finns kvar. Åker förbi din adress ibland men är nästan rädd att få se dig, tänk om jag skull offra vad jag har nu för din skull, vill jag det? Varför kan jag inte bara glömma att du finns???!! Jag orkar inte tänka på dej mer fast jag vill ha dej alltid.....

    TAck för en bra tråd, usch vad jobbigt, varför kan man inte bara släppa taget?

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!