• Anonym (at your service!)

    Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

    Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

    Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

    Jag börjar.

    Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

    "Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

    Din tur. Kör hårt! Skrattande    

  • Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym (Less!)

    Till min sambo...

    Jag ligger i sängen och gråter. Jag är ensam, trött på det! Varför måste du sitta vid datorn och spela med dina vänner hela tiden?! Från tidig dag till tidig morgon...

    Jag får sitta i soffan själv, jag får göra allt själv, får inte ens prata med dig...

    Ledsen...

    Hur ska det bli sen när bebisen anlänt?

    Bara för att du är ledig från jobbet måste du inte sitta där hela dagarna!!!!

  • Kimona

    Till Mari....

    Fy fan! Du påstod dig vara min vän och så betedde du dig på det jävla viset???
    Du ljög och utnyttjade att jag inte hade någon annan. Alla historier om hur synd det var om dig, hur lite pengar du hade och alla dyra mediciner du fick betala HELT själv....
    Du hittade på att du var gravid och låtsades vara det ända tills det var dags för ungen att komma... då fanns det ingen - hade aldrig funnits.
    Du lurade din syster, dina vänner, din läkare. Du lurade DIG SJÄLV och ändrade din medicinering för att alla skulle tro på din bluff.

    Du fick din syster att köra hennes gamla babysaker hem till dig. Du lurade din pojkvän att han skulle bli pappa och du ljög för Arbetsförmedlingen, Socialen och Försäkringskassan att du var gravid....

    Du är ett svin och jag hoppas du förblir ensam nu när alla lämnat dig!

  • Anonym (lilla jag)

    Vi bråkar varje dag. Vi slåss och vi skriker på varann.
    Varför är vi kvar hos varandra?
    Jo för barnen... men hur rätt är det mot barnen egentligen?
    livet är en jävla soppa :(

  • Anonym (lilla jag)
    AmandaaElisabeth skrev 2011-12-28 00:02:04 följande:
    Jag vill bara ge sig en sista kram, ett riktigt farväl, inte såhär!
    kunde varit mina ord det med..
  • Carmen Electra1

    Till min syrra: Hoppas din make kommer inse vilken vidrig golddigger du är!! Önskar jag slapp se dig igen ! Till Lotta: Lämna svinet till kille du har. Vi båda vet att du va desperat efter kärlek Och tog din makes bästa vän! Ingen ställde upp för dig så som jag gjorde men ändå så väljer du bort mig helt pga den nya killens önskan


    Livet blir inte enklare efter 30
  • SabiinaA

    Jag vill träffa dig! Vet inte om du vill träffa mig.. 

    Hoppas att du vet vem du är!  

  • LillStinis

    Till min bästa vän: varför är vi fortfarande vänner? Du är den enda jag har. Hela vår vänskap har varit konkurrens, svartsjuka och tävling. Jag vill verkligen inte hålla på så här. Jag vågar inte berätta om mina roliga saker för jag vill inte att du ska bli svartsjuk. Jag vågar inte berätta att jag precis blivit gravid för jag vet att du inte har lyckats än. Varför kan vi inte bara vara helt vanliga vänner?

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!