• Anonym (at your servic­e!)
    Äldre 23 Oct 02:21
    3483286 visningar
    13191 svar
    +4
    13191
    3483286

    Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

    Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

    Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

    Jag börjar.

    Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

    "Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

    Din tur. Kör hårt! Skrattande    

  • Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Äldre 9 Jan 17:13
  • Anonym
    Äldre 9 Jan 19:24

    Behöver en kram, en axel att gråta mot. Känner mig som en överkörd snigel. Men du är inte här.

  • Anonym (E)
    Äldre 9 Jan 22:44

    Jag vill inte vara med dig längre!!! Jag kämpar... Springer, styrketränar, powerwalkar och står i och jag vill inte ha dig med längre!!!! Jag vill att det bara ska vara jag så snälla mage, ge dig nu för fan, försvinn!

  • Anonym (
    Äldre 9 Jan 23:00

    Till min sambo!

    Det finns mer än 1000 bra saker med dig, men några av de bästa är att du inte snarkar och att du inte friat ännu, trots påtryckningar från mig och alla andra :) Det är fint att du står på dig och gör det som känns rätt! Tack för att du ger mig möjligheten att vara kär efter alla år <3

    Till min bästa vän

    Jag vill flytta till en stad och jag vill att du flyttar med. Jag vet att det är mycket begärt men vi klarar oss inte utan varandra!Jag ska hjälpa dig att gå ner i vikt, du är bara värd det bästa! Du är bäst gumman <3

    Till min kropp

    Hej, jag matar dig VARENDA dag och sköter om dig så jag vill komma med ett krav. Omprioritera fettet i kroppen och sätt det på mina bröst istället. Där gör det ju nytta :) Tack på förhand

  • Anonym
    Äldre 10 Jan 10:44

    Du hör aldrig av dig. Du vill inte träffa mig. Du finns inte här när jag behöver dig.  Säg mig nu, varför i hela världen ska vi två vara vänner? Vi har ju ingenting gemensamt.

  • Anonym (enlit­engrön­sak)
    Äldre 10 Jan 10:56

    Jag hoppas vi ses på bussen imorgon. Jag vill se att du mår bra, precis som jag.
    Om du hälsade skulle det göra mig glad, ett leende skulle värma, men jag får nog vara glad om du inte gömmer dig bakom någon tidning. :)

  • Anonym (123)
    Äldre 10 Jan 11:01

    till sambon:
    Befrukta mig! - varför vänta då vi kan börja idag

     till en vän:
    sluta tjata om ditt bantande hit och dit då du ändå inge gör något av det, klart som fan du inte går ner i vikt som du kastar i dig chips framför tvn varje kväll!. 

  • Anonym
    Äldre 10 Jan 13:24

    Till min mormor som lider av alzheimers och inte längre vet vem jag är

    Tack för att du var världens bästa mormor! Tack för att du alltid fanns där och för att jag alltid var välkommen hos dig. Tack för att du var den du var. Världen känns tom nu när det bara är din kropp och inte det som är du som finns kvar. Jag saknar dig.

    Till min man

    Jag önskar att jag fortfarande älskade dig. Du är en underbar man och en underbar pappa, men du är bara min vän. Min bästa vän, men tycker du verkligen att det räcker? Är du verkligen nöjd med det för resten av livet?

  • Anonym
    Äldre 10 Jan 20:43

    Saknar dig fast jag vet att du inte vill ha mig. Jag är nog lite dum i huvudet.

  • Anonym (Kär!!­!)
    Äldre 10 Jan 21:36

    Jag saknar dig enormt!!! Visste att det inte skulle funka men kan
    inte låta bli att tänka på dig, sakna dig  och önska att du var här!! Hjärta

    Vill kramas nu!!! 

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!