• Anonym (at your servic­e!)
    Äldre 23 Oct 02:21
    3424768 visningar
    13095 svar
    +4
    13095
    3424768

    Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

    Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

    Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

    Jag börjar.

    Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

    "Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

    Din tur. Kör hårt! Skrattande    

  • Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym
    Äldre 28 Feb 08:26

    Jag vet att du mördade min pojkvän, jag kan bara inte bevisa det. Tankarna på det du gjorde ger mig mardrömmar varenda jävla natt. Jag hoppas ditt liv blir ett rent helvete!

  • Anonym (sakna­r dig)
    Äldre 28 Feb 08:53

    Jag hoppas jag kan lita på dig. Jag vill lita på dig.

    Du är mitt allt <3 

  • Anonym
    Äldre 29 Feb 09:35

    Svärmor: Jag måste erkänna att jag tycker att det är positivt att du börjar att bli dement. För då är det slut med ditt eviga intrigerande.

  • Anonym
    Äldre 29 Feb 09:38

    Jag HATAR att jag ringer å ringer, skickar sms, försöker kontakta dig på facebook. Men du svarar ALDRIG, du kan inte ens ringa upp. Dom få gångerna du ringer upp är när du vill något eller börjar få lite dåligt samvete!

    Jag har tröttnat - nu slutar jag kontakta dig så kan vi se hur länge vår vänskap varar. 

  • Anonym
    Äldre 29 Feb 09:41

    en kille jag dejtar:

    Jag saknar dig när du inte är här, jag har fjärilar i magen när jag ser dig. Jag kan inte sluta le eller sluta tänka på dig. Men jag hatar dig för att du inte vill ha något mer än det vi har. Samtidigt som jag vill be dig dra åt helvete så vill jag ändån ha dig kvar!  

  • Äldre 29 Feb 16:56

    Jag vill inget hellre än att få vara med dej. Jag slår knut på mig själv för dej men du verkar inte se mig :( hur ska jag veta. Du säger att du inte vet vad du vill. Hur ska då jag veta hur jag ska göra :( jag älskar dig så mkt. Mått så här i 4 månader nu :( jag gråter mig till sömns många ggr i veckan :( Linus, jag älskar dej ! Snälla försök..

  • Anonym
    Äldre 29 Feb 17:12

    Jag vill så gärna vara med dig, men det kommer aldrig att bli vi. Det finns kemi om oss så det bara osar om det, Jag har inte träffat dig på över ett halvår nu, men det går inte en enda dag utan att jag tänker på dig, drömmer om dig. Vi bor i samma stad men du kunde lika gärna bott på månen.
    Gråter

  • Anonym (sssss­)
    Äldre 29 Feb 19:59

    Anonym kl 17.12

    Tänk om du är den jag tänker på varje vaken minut???Men du är säkert inte den jag skriver till.....  

  • Anonym (Manne­n)
    Äldre 1 Mar 02:29

    jag träffade dig och jag föll för dig
    jag vet inte riktigt varför
    men jag tror att du fick mig att känna saker jag aldrig kännt förut
    du tog mig till dig, och gav mig något att tro på   


    Men nu har jag klarat mig genom ännu en dag utan dig
    Ensam i mitt kalla rum
    Nu finns bara rester och delar kvar av oss
    och det räcker, för att överleva minnet av dig 


    Förlåt mig för mitt val, att stå ensam kvar
    Förlåt mig om jag gjorde dig illa Du skulle kunna varit allt för mig........
  • Anonym (bli min)
    Äldre 1 Mar 20:54

    Du stal mitt hjärta så brutalt. Du var somtvå personer som aldrig kunde bestämma sig. Sen stampar du på mig. Men jag klarar mig nog ändå. Tar bara lite tid att resa sig  igen.

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!