• Anonym (at your service!)

    Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

    Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

    Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

    Jag börjar.

    Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

    "Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

    Din tur. Kör hårt! Skrattande    

  • Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym (E)

    Hej!
    Kul att se dig igen, det var ju som du sa sjukt länge sen... Jag måste bara fråga, är du bög? Hela ditt kroppsspråk och din mimik utstrålade verkligen gay!
    Inte min sak för fem öre men jag blev så nyfiken!
    Ha de bra! Kram 

  • 2småunder

    Till M

    Hej du! Jag hörde att du var gravid och ska få barn i sommar, grattis till det! Vill bara önska dej lycka till och hoppas du blir en jävligt mycket bättre morsa än vad du tyckte att jag var som gav min son en bulle extra för att han inte skulle skrika sej blå på cafeet. Eller att du får ett barn som ALLTID gör som du säger och som aldrig trotsar! Du hade ju väldigt mycket expertråd till mej trots att du aldrig hållt i en unge innan du träffade mej. Så hoppas du och din kille lever upp till allt nu som du sa att jag gjorde fel. Och för Gud skull hoppas aldrig ditt barn som 1 åring kommer att hålla i en katt på fel sätt, då blir ju ditt barn oxå en djurmisshandlare! Så ja, grattis och lycka till! Your in for a treat! :)

  • Anonym

    jag vill dock inte skriva sms utan skälla ut min svärfars fru som är thailändsk och inte har samma kultur som oss därför blir det kultur krock på en del saker (bor hos dom just nu):

    Nr 1. Står jag och säger till MITT barn att han inte ska ha någon kaka för jag står och lagar mat ska han inte ha det heller, så ge f*n i att ge mitt barn en kaka eftersom han äter inte maten sen då!!!!!
    Nr 2. varför säger du att jag ska laga mat i det här hemmet om du först och främst inte äter svensk mat eller dött djur, appråpå det så är allt kött du äter dött.
     
    Ja just nu var det allt! :)

    Håller med rätt skönt att skriva av sig sparar denna tråden för fler tillfällen! :)  

  • Elin 012

    man blir fan förbannad, less och jävligt deppig av att du inte hälsar på oss bara för att vi ska ha barn! 
    Att vi ska ha barn äntligen efter våra år av försök och missfall!
    Att du satt här och klagade när jag va i vecka 14 att du oxå vill ha barn, alla får barn utom du, att du tycker det är jobbigt när jag och andra är glada över våra graviditeter...
    Nu är jag i vecka 32 och du har fortfarande inte hört av dig eller hälsat på!

    Jo...du va hit när du ville att jag och sambon skulle ta ett lån till dig och din såkallade pojkvän.
    För det första, vi känner ej din pojkvän, du vill inte att vi ska umgås med honom, men alla andra vänner får umgås med han...patetiskt! 
    För det andra är det inte mitt fel att du har utmätning på din lön, det är inte mitt fel att din pojkväns a-kassa ej har gått igång! Aldrig att jag hjälper dig med pengar en gång till! Tror du jag är gjord av pengar???? 

    Fy fan!!! 

  • Anonym

    Dra åt helvete och åt till Ryssland och gift dig och kommer aldrig hem igen!

  • Anonym

    Xx

    Jag är i din jävla sits just nu och jag ber så mycket om förlåtelse för det vi gjorde! Men vi hade bara ett strul och sen messade och mejlade varandra i två månader. Förstår dig mer och mer och blir så arg på mig själv över att jag gjorde så här mot dig.

    Min nuvarade kille sen ett år tillbaks gör typ samma sak som Xx tyvärr. Men på webben. Han skriver och säger att han är singel till andra tjejer! Kom på han för nån veckor sen med dejt sidorna, men han har fortfarande kontakt. Men du ttcker väl att det bara är rätt åt mig!

  • Anonym (lilla jag)

    Hej,
    Jag ser verkligen fram emot att träffa dig och jag hoppas du oxå gör det även om du inte säger någon om det. Det svider lite i mig när du inte pratar om det eller hör av dig. Men hoppas du inte ställer in.

    Kram 

  • Anonym

    To your girls!

    Ni pratar med en idiot och han har redan en flickvän!!! Tycker synd om er ska ni veta!

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!