• Anonym (at your servic­e!)
    Äldre 23 Oct 02:21
    3424494 visningar
    13095 svar
    +4
    13095
    3424494

    Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

    Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

    Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

    Jag börjar.

    Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

    "Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

    Din tur. Kör hårt! Skrattande    

  • Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym (Kär!!­!)
    Äldre 17 Mar 19:59

    Jag vet inte om jag orkar vänta längre! Rynkar på näsan Igårkväll smsade vi och sedan ringde
    du och vi hade en mysigt samtal. Idag har du inte ens svarat på mina sms. Vad är det som händer?
    Ena stunden vill du vänta och i nästa stund så inte.Vad ska jag tro? Jag längtar efter dig.
    Jag vill ha dig här och nu!!! Snälla bestäm dig någongång annars går jag kanske vidare.........

  • Anonym
    Äldre 17 Mar 20:09

    X finns i mina tankar varje dag, jag litade på Y och därför har vi ett helvete idag. Jag saknar och älskar X och jag vet att X saknar och älskar mig. Vill bara krama X länge länge och säga att nu blir allting bra.Gråter

  • Anonym
    Äldre 17 Mar 21:52
    Anonym (at your service!) skrev 2011-10-23 02:21:08 följande:
    Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

    Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

    Jag börjar.

    Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

    "Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

    Din tur. Kör hårt! Skrattande    
    tillen
    till en i hjärtat.du dyker upp i mina tankar,men jag ser inte dig,det pratas om dig men jag har inte pratat själv.Vad e det som händer ska det stanna i tankar o hjärtat o svammel,eller vad vill du ha sagt.jag kan inte gissa .väntar på ett svar ......tänker på dig.
  • Anonym (
    Äldre 17 Mar 22:17

    Till pojkvännen: ja, jag vill ha barn men kanske inte med dig. Sluta skryta om pengar du har, du låter inte det minsta trevlig!

    Till kompis: Orkar inte med ditt beteende. Ta ansvar för dina handlingar!

    Till arbetsgivaren: sluta lova det du aldrig håller! Är så trött på dig!

    Till farfar: jag saknar dig. Det är svårt att ses sedan farmor dött, det gör för ont. Förlåt att jag inte hör av mig.

    Till mormor: jag hatar dig för att du dog, jag älskar dig tills det jag dör :'(

    Till hemlig: jag saknar dig, du känner mig bäst av alla. tack för allt!

  • Anonym (bitte­rfitta­)
    Äldre 17 Mar 23:54

    Till ex: Tack för att du stampade ner mig i skoskaften. Din egoistiska jävla skitstövel. Det har gått 9 år snart och jag har sambo och barn numera som jag är lycklig med. Men jag ÅNGRAR  så fett mycket att jag inte bad dig dra åt helvete på riktigt där och då. Din falska ynkrygg. Hört på omvägar att du är gift nu. Stackars, stackars tjej

    Till kompis: Du måste förstå att du INTE kan skuldbelägga alla i din omgivning för att inte du får stå i centrum för jämnan. Jag FÖRSTÅR att du mår och har mått dåligt och jag har stöttat dig i vått och torrt. Och jag förstår att det inte alltid är lätt att vara balanserad. Men när du gör ett fel, när du går över gränsen så måste du lära dig att be om ursäkt. Säga förlåt. Även om du inte mår bra så har du inte rätt att bete dig som du gjort.

    Till före detta kompis: Vet du vad du gått miste om under de år som passerat sen vi sist sågs? Vet du om vilken liten och ynklig människa du är fast du försöker gömma dig bakom en tuff och frän fasad? Jag är glad att det som skedde, skedde. Du är inte värd att ha en sån kompis som mig. Önskar så mycket att det var jag som fick sista ordet.     

  • Äldre 18 Mar 09:33

    Varför, jag vill här och nu. Du säger att jag får se de som ett försök, men försök med mig då. Älskar ju dej !

  • Anonym (;-))
    Äldre 18 Mar 11:07

    Till min hemlige vän: tänker på dig oavbrutet, önskar att du vore här. Vill skriva till dig, men vill inte alltid vara först... Önskar vi kunde frysa världen och försvinna iväg nån vecka...

  • Anonym (;-))
    Äldre 18 Mar 11:07

    Till min hemlige vän: tänker på dig oavbrutet, önskar att du vore här. Vill skriva till dig, men vill inte alltid vara först... Önskar vi kunde frysa världen och försvinna iväg nån vecka...

  • Anonym (tänk om man våga)
    Äldre 18 Mar 12:09

    Till mitt ex:
    Jag orkar inte med dig längre!
    Du har tryckt ner mig så länge nu och jag har äntligen gått,
    men försvinn ur mitt liv så jag kan få bli mig själv igen!!
    Orkar inte mer nu...

  • Anonym (sms)
    Äldre 19 Mar 21:01

    För helvete, vänd mig inte ryggen. Det var du som initierade, du som har pushat och fortsatt hålla kontakten. Vänd mig inte ryggen när jag sträcker ut min hand till dig. Jag vet att det tog ett litet tag, men jag behövde den tiden.
    Men varför varför varför är du så kall nu?

    Jag blir så frustrerad. Du vet vad jag har gått igenom.

    Berätta istället för att låta mig gissa...

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!