• Anonym (at your servic­e!)
    Äldre 23 Oct 02:21
    3479021 visningar
    13182 svar
    +4
    13182
    3479021

    Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

    Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

    Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

    Jag börjar.

    Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

    "Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

    Din tur. Kör hårt! Skrattande    

  • Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym
    Äldre 23 Mar 13:14

    Jag fortsätter brottas med telefonen, vill inte höra av mig till dig först.
    Vill du ses och ha kontakt så är det också du som får ringa. Trött på att jaga dig. 

  • trollk­arl
    Äldre 23 Mar 16:43
  • Anonym (Fan heller­)
    Äldre 23 Mar 18:58

    "Dra åt helvete. Brinn upp och må din själ pinas i al evighet. Du har skadat mig under hela min uppväxt och fortsätter bara plåga mig. Ditt ego och onda sätt mot mig äter upp mig innifrån och du har skadat så många människor i din omgivning. Hoppas du får lida. hoppas du får känna såsom du har skadat andra. Jag önskar verkligen det pappa." 

  • Anonym (NoNan­nan)
    Äldre 23 Mar 20:28

    Lilla vän
    Va faan håller du på med?

  • Äldre 24 Mar 17:22

    Varför gör du såhär med mej? Och vad är det egentligen du gör med mej? Tänker alldeles för mycket på dej..

  • Äldre 24 Mar 19:20

    Till den där

    Snälla, dra eller väx upp!!! Fy faaaan vad jag vill ha dig här ifrån nu och att allt ska vara KLART!!!

    Till honom
    Är du intresserad men blyg, eller är du inte alla intresserad? Vill inte vara den jobbiga...

  • Anonym (Jobbi­g sits)
    Äldre 24 Mar 19:27

    Jag har ett förhållande med min INGIFTA kusin.

  • Anonym (Aj.)
    Äldre 24 Mar 19:54

    "Vill verkligen få lära känna dig, men du står inte ut med det jag väcker hos dig. Förstår du inte att det är det du behöver ta tag i, istället för att försöka göra dig av med mig? Lev livet istället för att bara överleva. Jag har så svårt att tro på att ditt val gör dig lycklig eftersom du gör det för att undvika smärta istället för att hantera den och gå vidare i din utveckling till den du vill vara. 

    Nu når jag dig inte, och jag saknar dig redan. Vet inte hur det ska bli och hur jag ska orka. Hade velat säga dig så mycket. Hur du fått mig att verkligen tro att även jag kan bli älskad, bara av hur du såg på mig. Att det kändes som om vi möttes själ till själ, helt i fas och varje möte med dig gjorde mig lugn och lycklig.

    Nu kommer jag inte att visa dig mer av mig. Du gjorde mig illa senast. Men du är den vackraste man jag mött, både på in och utsidan. Önskar att du kunde se dig själv som jag ser dig och låtit vår kärlek växa. Jag vet att den finns där.

    Till min själsfrände, som verkligen fått mig att känna!"

    ett mail som aldrig kommer att skickas

  • Äldre 24 Mar 20:11

    Kom hem och befrukta mig!!!

  • Anonym (Dragn­ingskr­aft)
    Äldre 24 Mar 20:23

    Till en kille:

    "Alla våra gemensamma vänner har rätt, jag vill precis som du att det ska bli du och jag... precis som alla tror. Dom underbara långa samtalen vi alltid har när vi ses är ljuspunkten i mitt liv...jag tänker på dig varje dag..räknar ner dagarna tills vi ses nästa gång. Kram"

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!