• Anonym (at your servic­e!)
    Äldre 23 Oct 02:21
    3424876 visningar
    13095 svar
    +4
    13095
    3424876

    Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

    Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

    Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

    Jag börjar.

    Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

    "Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

    Din tur. Kör hårt! Skrattande    

  • Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym
    Äldre 24 Mar 20:45
    Anonym skrev 2011-10-23 21:58:49 följande:
    Till min syster:
    " Jag har haft sex med din man i 1 års tid, nästan varje söndag ibland på lördagar, då han "jobbar". Jag är gravid i 4 månaden, vilket du vet. Barnet är din mans och inte från någon one night stand som du tror. Du vet att jag ska behålla barnet och men inte att jag tänker även behålla din man."
    SkrikandesFörvånad
  • Anonym (Sandr­a)
    Äldre 24 Mar 20:49

    Till min sambo:

    Nu sitter jag här ensam och tittat på Gladiatorerna. Jag vill inget hellre än att gå vidare i vårt förhållande och skaffa barn och hus. Du är ute och suger för 5:e helgen i rad med 20 åringar. Du är omogen och förstår inte vad du missar med mig. Vi är på så olika plan du och jag, kommer det någonsin att utjämnas?

  • Anonym (Sandr­a)
    Äldre 24 Mar 20:49
    Anonym (Sandra) skrev 2012-03-24 20:49:00 följande:
    Till min sambo:

    Nu sitter jag här ensam och tittat på Gladiatorerna. Jag vill inget hellre än att gå vidare i vårt förhållande och skaffa barn och hus. Du är ute och suger för 5:e helgen i rad med 20 åringar. Du är omogen och förstår inte vad du missar med mig. Vi är på så olika plan du och jag, kommer det någonsin att utjämnas?
    *super* ska det ju stå!
  • Anonym (Testa­re)
    Äldre 24 Mar 20:55
    Anonym (Sandra) skrev 2012-03-24 20:49:55 följande:
    *super* ska det ju stå!
    Tyckte nog att suger var roligare
  • Anonym (Olle)
    Äldre 24 Mar 20:57

    Till min sambo:

    Jag är så trött på din torra fitta!Uppenbarligen tänder du inte ett skit på mig, jag vill att du ska ha sex med andra killar, och blir du våtare av dem, så gör slut med mig...

  • Anonym
    Äldre 24 Mar 21:09
    Anonym skrev 2011-10-23 21:58:49 följande:
    Till min syster:
    " Jag har haft sex med din man i 1 års tid, nästan varje söndag ibland på lördagar, då han "jobbar". Jag är gravid i 4 månaden, vilket du vet. Barnet är din mans och inte från någon one night stand som du tror. Du vet att jag ska behålla barnet och men inte att jag tänker även behålla din man."
    Idiot! att du kan göra så mot din egna syster!! blir äcklad.! Är pga såna som dig, att hat finns.
  • Anonym
    Äldre 24 Mar 21:23
    Anonym (Olle) skrev 2012-03-24 20:57:02 följande:
    Till min sambo:

    Jag är så trött på din torra fitta!Uppenbarligen tänder du inte ett skit på mig, jag vill att du ska ha sex med andra killar, och blir du våtare av dem, så gör slut med mig...
     kanske inte alls har med att tända att göra, kanske är ett problem? finns många kvinnor som har det problemet, och har inget med att  inte tända på sin kille eller inte.  prata med tjejen .
  • Anonym (Sandr­a)
    Äldre 24 Mar 21:33
    Anonym (Testare) skrev 2012-03-24 20:55:09 följande:
    Tyckte nog att suger var roligare
    Haha ja lät lite roligt Kanske är därför han inte vill skaffa barn? han är ute och suger 20 åringar
  • Anonym (Olle)
    Äldre 24 Mar 21:59
    Anonym (Sandra) skrev 2012-03-24 21:33:10 följande:
    Haha ja lät lite roligt Kanske är därför han inte vill skaffa barn? han är ute och suger 20 åringar
  • Anonym (Olle)
    Äldre 24 Mar 22:01
    Anonym skrev 2012-03-24 21:23:24 följande:
     kanske inte alls har med att tända att göra, kanske är ett problem? finns många kvinnor som har det problemet, och har inget med att  inte tända på sin kille eller inte.  prata med tjejen .
    Vi HAR pratat... samma gamla symptom som så många andra trötta kärringar.... "tappat lusten"
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!