• Anonym (at your servic­e!)
    Äldre 23 Oct 02:21
    3477754 visningar
    13179 svar
    +4
    13179
    3477754

    Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

    Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

    Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

    Jag börjar.

    Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

    "Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

    Din tur. Kör hårt! Skrattande    

  • Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym
    Äldre 29 May 11:49

    Om jag skulle berätta en sak för dig. Hur mycket det gör ont i mitt hjärta när du är nära. Ont för att du har stulit mitt hjärta för alltid. Men känslan av att inte kunna  lita på dig, hindrar mig från att säga allt jag vill från att ta allt jag vill ha DIG!!!

  • Anonym
    Äldre 29 May 14:39

    Om du vill ha mig så är det du som får ta mig, av på av på av på. Vet aldrig vad som pågår i ditt huvud. Du verkar inte bry dig om vad du har ställt till med, och nu gör jag det inte själv längre.

    Tack så mycket för ingenting.

  • Anonym (e)
    Äldre 29 May 14:41

    Vakna upp!! Jag är så jäkla less på dig, och ditt smygande med den upptagne killen! Ni har haft ert förhållande i såå många år, att han nu borde veta vad han känner, men du bar tillåter att han bedrar den andra, som är hans riktiga tjej! Vad förväntar du dig??

  • Anonym (e)
    Äldre 29 May 14:43

    Till X!


    Du känner inte mig, kanske vet du vem jag är..vill bara meddela att min bästa väninna knullar din man. De har haft ett förhållande i ganska många år och enligt honom är han kär i min väninna(har han sagt iaf), bara så du vet när han försvinner iväg och du inte anar..

  • Äldre 29 May 19:08

    Till exet:
    Ta nu för fan hand om din fru! behandla henne med den respekten hon faktiskt förtjänar, hon verkar underbar, så behandla henne därefter... behandla henne inte ens halvvägs mot vad du behandlade mig..... sedan en sak till: väx upp förhelvete och våga vara en man!!!

  • Anonym (Tapio­)
    Äldre 29 May 22:25

    Jonas jag vet vad jag vill ha och det är DIG!  

  • Anonym
    Äldre 29 May 23:31
    Anonym skrev 2012-05-29 14:39:55 följande:
    Om du vill ha mig så är det du som får ta mig, av på av på av på. Vet aldrig vad som pågår i ditt huvud. Du verkar inte bry dig om vad du har ställt till med, och nu gör jag det inte själv längre.

    Tack så mycket för ingenting.
    Så där hade jag också kunnat skrivit till en viss person!! =(

    Kram på dig!
  • Anonym
    Äldre 29 May 23:32
    Anonym skrev 2012-05-29 11:49:25 följande:
    Om jag skulle berätta en sak för dig. Hur mycket det gör ont i mitt hjärta när du är nära. Ont för att du har stulit mitt hjärta för alltid. Men känslan av att inte kunna  lita på dig, hindrar mig från att säga allt jag vill från att ta allt jag vill ha DIG!!!
    Det där hade kunnat varit jag med!
  • Anonym
    Äldre 29 May 23:34

    Till W!

    Smärtan efter dig är obeskrlivlig! Det är bara du och jag som kan lösa det här lilla vän! Jag har pratat med över 19 kompisar nu om det här!! Plus att jag har pratat med fyra av dina! Du verkar inte förstå att jag hamnade i en djup kris när jag fick beskedet ifrån sjuhkuset.......... men det värsta av allt att jag älskar dig fortfarande!!!

  • Anonym
    Äldre 30 May 13:14

    Det är bara du och jag som kan lösa det här och ingen annan!!!!

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!