• Anonym (at your service!)

    Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

    Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

    Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

    Jag börjar.

    Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

    "Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

    Din tur. Kör hårt! Skrattande    

  • Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anders 150
    Anonym (Till alla) skrev 2013-04-19 15:59:57 följande:
    Jag orkar inte mer Gråter
    det blir bättre sen

    Kram
     
  • Anders 150

    Jag går vidare 

    när jag känner mig nere försöker jag tänka på denna låt text vilket får mig o inte ge upp 

    So, you're feeling unimportant
    'Cuz you've got nothing to say
    And your life is just a ramble
    No one understands you anyway

    Well, I've got a piece of news son
    That might make you change your mind
    Your life is historically meaningful
    And spans a significant time

    Slumber will come soon
    And you are helping put it to sleep
    Side by side we do our share
    Faithfully assuring that 
    Slumber will come soon 

  • Anonym

    Kan inte sluta tänka på dej! Hade saker och ting sett annorlunda ut så hade jag kommit till dej på stutts!

  • Anders 150
    Anonym skrev 2013-04-19 19:57:39 följande:
    Kan inte sluta tänka på dej! Hade saker och ting sett annorlunda ut så hade jag kommit till dej på stutts!
    men om du kan nå henne /honom o åtminstonde få prata ut

    få ett avslut är det värt så otroligt mycket 

    om du kan och ändå inte försöker kommer du sen aldrig att kunna förlåta dig själv för det

    tror mig ja vet been there done that

     
  • Anonym
    Anonym skrev 2013-04-19 16:00:39 följande:
    I fem månader har ni känt varandra.

    Jag vet att jag gjorde mina misstag men det var du som var otrogen.
    Nu är de jag som gjort fel?
    Hur?

    Ni bor redan ihop och ska ha barn.

    Du ville knappt erkänna vårt förhållande och vi var tillsammans i två år.
    När de va tal om att flytta ihop då ville du göra slut för att de blev så seriöst.
    Varför har du ändrat dig så nu?
    Var de fel på mej?
    Skämdes du över mig?
    Jag ville bara behålla vänskapen men du väljer att hålla mig långt borta.
    Varför egentligen? 
    Till ditt ex?? Låter ju som mitt ex och mig.....
  • Anonym

    Till Jk och  Mn!

    Jag säger upp kontakten med er nu och ha ett bra liv!

    Ni kan båda dra åt helvete!!!

  • Anonym (till en annan)

    Sanningen kom fram tillslut, det gör ont! Men hellre lever jag med sanningen än leva i dina lögner. Jag kommer bli hel, även fast det känns mörkt nu. Jag önskar bara du kunde erkänna dina spel, men det kommer aldrig komma. Jag hatar dig!

  • Anonym
    Anonym (till en annan) skrev 2013-04-22 18:05:51 följande:
    Sanningen kom fram tillslut, det gör ont! Men hellre lever jag med sanningen än leva i dina lögner. Jag kommer bli hel, även fast det känns mörkt nu. Jag önskar bara du kunde erkänna dina spel, men det kommer aldrig komma. Jag hatar dig!

    Kram till dig!!!
  • Anonym

    Till min omgivning!!!

    Dra åt helvete!!!!!!!!!!!!!!!!

    Nu vill jag dö för jag är less på denna jävla skit!!!!!!!!

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!