• Anonym (at your service!)

    Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

    Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

    Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

    Jag börjar.

    Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

    "Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

    Din tur. Kör hårt! Skrattande    

  • Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym (Kram 2)

    Tolkandet ska du byta ut mot en rak fråga, snälla kan du inte älska mig fast jag inte vet hur jag ska uttrycka mig. Kanske du borde öva dig på att sätta dig i situationer där du växer fast du blir lite sårad. Jag menar inte självdestruktivitet utan mer härdande på känsloplanet. Tex du lär dig spela fotboll genom att spela fast du får skrubbsår som svider. Du lär dig älska genom att visa kärlek och ta endel stötar på vägen.

  • Anonym (PinkLady rosadam)

    Till min kropp vad fan är det som är fel?!!!!! Pallar inte snart! Till mitt ex: du kommer att ångra dig som FAN att vi inte löste det här för ett års sen lilla vännen. Den som kommer att skämmas för Pernilla är DU och hon kommer nog att undra vilken idiot du är!!! Du sa säkert till henne att jag inte var ditt ex för några veckor sen. Men vi måste lösa det här för det här kommer att bli en offentlig handling. Just so you know. Sen har jag fått en helvets jävla infektion av dig tyvärr. Sen träffade jag Lisse på tåget och det var inte roligt o få höra vad du hade gjort när vi var ihop! Idiotjävel..... Ta och väx upp för i helvete! Du beter dig som att du vore FJORTIS fast du snart är 36 år..... Stackars din lilla son. Kan säga oxå att Mange sa att du hade bytt ner dig 10 ggr för hon var så ful! Din nya tjej så ju gravid ut men hon var bara tjock haha. Men ska ända skoja med er o säga grattis till bebisen...... Pernilla. Din sambo är inte han du tror är tyvärr. Det var jag som ropade på dig och jag har oxå varit ihop med samma jävla idiot som nu är din kära sambo. Han ljög säkert för dig om vem jag var, men jag är ett av hans X antal ex . Ett ex som har lite kött på benen och vi gjorde slut för ett år sen och måste tyvärr lösa det här ganska snabbt. Tyvärr kommer du nog att bli förkrossad över hans förflutna men det är tyvärr SANT!! Han vill bara ha en tjej att vara med, för idioten är kär i kärleken! Men du kan få en bättre sambo en detta äckel! Vet inte när jag kommer att släppa detta helvete.... För det kommer nog inte att bli kul för dig tyvärr och få höra allt det här!!! Har du dåligt självförtroende eller? Låsas plattar och blonderar håret? Men ser jävligt tjock ut!! Haha, trodde ju seriöst att du var gravid! En kompis sa att du såg ut si. En jävla hora.... Haha. Kan väl oxå säga att han raggade på mig i december när ni vart ihop.... Haha lycka till med denna Lasse passé päronpung!! har även kommit över denna jävla pajas!!! Du är hans fjärde sambo på mindre än 1,5 år.....

  • kvinna 34
    Anonym (Kram 2) skrev 2013-05-18 07:47:02 följande:
    Tolkandet ska du byta ut mot en rak fråga, snälla kan du inte älska mig fast jag inte vet hur jag ska uttrycka mig. Kanske du borde öva dig på att sätta dig i situationer där du växer fast du blir lite sårad. Jag menar inte självdestruktivitet utan mer härdande på känsloplanet. Tex du lär dig spela fotboll genom att spela fast du får skrubbsår som svider. Du lär dig älska genom att visa kärlek och ta endel stötar på vägen.

    det där är ju inte sant , ska inte acceptera allt bara för någon annan tycker dt.
  • Anonym (till en annan)
    Anonym (PinkLady rosadam) skrev 2013-05-18 09:26:00 följande:
    Till min kropp vad fan är det som är fel?!!!!! Pallar inte snart! Till mitt ex: du kommer att ångra dig som FAN att vi inte löste det här för ett års sen lilla vännen. Den som kommer att skämmas för Pernilla är DU och hon kommer nog att undra vilken idiot du är!!! Du sa säkert till henne att jag inte var ditt ex för några veckor sen. Men vi måste lösa det här för det här kommer att bli en offentlig handling. Just so you know. Sen har jag fått en helvets jävla infektion av dig tyvärr. Sen träffade jag Lisse på tåget och det var inte roligt o få höra vad du hade gjort när vi var ihop! Idiotjävel..... Ta och väx upp för i helvete! Du beter dig som att du vore FJORTIS fast du snart är 36 år..... Stackars din lilla son. Kan säga oxå att Mange sa att du hade bytt ner dig 10 ggr för hon var så ful! Din nya tjej så ju gravid ut men hon var bara tjock haha. Men ska ända skoja med er o säga grattis till bebisen...... Pernilla. Din sambo är inte han du tror är tyvärr. Det var jag som ropade på dig och jag har oxå varit ihop med samma jävla idiot som nu är din kära sambo. Han ljög säkert för dig om vem jag var, men jag är ett av hans X antal ex . Ett ex som har lite kött på benen och vi gjorde slut för ett år sen och måste tyvärr lösa det här ganska snabbt. Tyvärr kommer du nog att bli förkrossad över hans förflutna men det är tyvärr SANT!! Han vill bara ha en tjej att vara med, för idioten är kär i kärleken! Men du kan få en bättre sambo en detta äckel! Vet inte när jag kommer att släppa detta helvete.... För det kommer nog inte att bli kul för dig tyvärr och få höra allt det här!!! Har du dåligt självförtroende eller? Låsas plattar och blonderar håret? Men ser jävligt tjock ut!! Haha, trodde ju seriöst att du var gravid! En kompis sa att du såg ut si. En jävla hora.... Haha. Kan väl oxå säga att han raggade på mig i december när ni vart ihop.... Haha lycka till med denna Lasse passé päronpung!! har även kommit över denna jävla pajas!!! Du är hans fjärde sambo på mindre än 1,5 år.....

    Har du verkligen kommit över honom?
  • Anonym (PinkLady rosadam)
    Anonym (till en annan) skrev 2013-05-18 13:13:08 följande:
    Har du verkligen kommit över honom?

    Jo, jag har kommit över honom. Men skulle inte du lösa en sak innan den vart offentlig handling??
  • Anonym (T 2)

    Så jobbigt, så tomt. Tänker på dig..får ta en dag i taget.

  • Anonym (saknar dej)

    åh skulle önska att jag kunde köpa några timmar att spendera med dej i himlen så jag kan säga det jag inte fick fram då du ännu levde, jag saknar dej så det gör ont och älskar dej

  • Anonym (q 2)
    kvinna 34 skrev 2013-05-18 10:47:57 följande:
    det där är ju inte sant , ska inte acceptera allt bara för någon annan tycker dt.



    Är du igång igen.
  • Unbreakable
    Anonym (saknar dej) skrev 2013-05-19 00:51:15 följande:
    åh skulle önska att jag kunde köpa några timmar att spendera med dej i himlen så jag kan säga det jag inte fick fram då du ännu levde, jag saknar dej så det gör ont och älskar dej
    Du kan väl använda en telefon, de brukar finnas i jackfickan hos dina kompisar om du ine vill använda din egen. Hur vet du att personen inte älskar dig då, han/hon kanske inte får säga det för kommer det fram råkar du i blåsten. Flört

    Till en person jag älskar : Jag spelar mitt instrument men tänker inte bara på dig, utan också på en sjuk liten flicka som har aids. Glöm det där med att vara rädd för döden, överlämna ditt liv till sanning och liv, håll dig på rätt väg och agera med medmänsklighet. Då kan du möta döden med ett ljust och lugnt sinne. Men än är det inte dags att dö, det finns många som behöver dig. Dö kan man göra på ålderdomen. Jag förlåter dig, älskar dig och kommer aldrig att glömma dig.


Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!