• Anonym (at your servic­e!)
    Äldre 23 Oct 02:21
    3429337 visningar
    13106 svar
    +4
    13106
    3429337

    Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

    Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

    Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

    Jag börjar.

    Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

    "Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

    Din tur. Kör hårt! Skrattande    

  • Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym (R-O-S­-E)
    Äldre 31 May 11:24

    Jag hatar att ni kommer överens ni pratar som att ni vore vänner som att allt gammalt var glömt men minnena från förr när du var ett svin behandlade sonen illa för eget nöjes skull är inte glömt från min sida eller sonens vi minns vad du gjort vi minns vilket vidrigt kräk du är. Du skickade sms kallade min son lika dum och handikappad som mig bara för att du kände för det. Vem gör så? Speciellt om man har ett handikappat barn själv. Och såvitt jag vet så har min son inget handikapp.

  • Anonym (väx upp !!!)
    Äldre 31 May 18:43
    Anonym (dåligt..) skrev 2013-05-31 11:18:27 följande:
    har du någon gång varit deprimerad? Jag fick själv en förlossningsdepression och mådde så psykiskt dåligt att jag inte klarade av att ta hand om mitt barn, jag fick hjälp från soc så någon kom hem och hjälpte mig, det var inte roligt att ha en främmande människa där men det var det jag behövde..  tycker du kan komma igen när du mått lika dåligt själv...
    Ja, jag har haft diverse psykiska sjukdomar och VET hur det är.. Detta handlar inte om att inte kunna, hon vill inte och är lat.
  • Anonym (till en annan)
    Äldre 2 Jun 09:46

    Detta sms vågar jag väl skicka, men det känns som att jag inte borde göra det, för egen skull i processen.

    I natt drömde jag om dig och en kvinna som skulle föreställa Hen. I drömmen var ni exakt som ni varit mot mig, respektlösa och vidriga! I drömmen grät jag hejdlöst, och ännu fyra timmar efter känns känslorna och tankarna jag känt under tiden då jag var under er psykiska misshandel. Det gör så ont! Varför behandlade ni mig såhär? Jag har ju frågat er och ni båda står frågande och fattar ingenting och kontrar bara med er egna smärta och tycker som jag gör just nu, - synd om er själva. Jäkla misslyckanden jag gjort för er skull! Jag önskar er lycka i livet, med eller utan varandra. Ni har inget att hämta hos mig så snälla respektera min önskan jag sagt till er. LÄMNA MIG IFRED! Jag lämnade dig förlänge sen och det var ett medvetet val, som jag är stolt över. Fast det du och din hen gjort mot mig, kommer ta tid att bearbeta!

  • Anonym (vänne­n)
    Äldre 3 Jun 10:14

    Jag bara försöker och försöker. Vet inte vad jag har gjort fel. Förtjänar inte jag ett svar?

  • Äldre 4 Jun 10:41

    Idag är jag ingen. Ingen bryr sig om dig ändå, det ska du veta.

  • Anonym (x 2)
    Äldre 4 Jun 10:45

    "Jag känner mig inte älskad. Jag vill veta vad det är jag har gjort, för det känns som ni alltid hatar mig och jag förstår inte varför." 

  • Anonym (glad)
    Äldre 4 Jun 11:03

    Man kan ju fråga sig vad jag gjort dig  för att förtjäna detta? jag har älskat och förlåtit mycket men blir bortslängd för precis ingenting och utan ens en förklaring. Du tog med dig dina saker när jag inte såg o bara försvann utan ett ord. Varför?

  • Anonym (sakna­r dej)
    Äldre 4 Jun 11:22

    hej skulle så gärna vilja skriva nästan en hel novell varför jag älskar dej, men det skulle jag aldrig våga

  • Anonym (dumpa­d)
    Äldre 4 Jun 11:34

    Jag tänker på dig varje sekund, kan inte släppa dig ur tankarna! Jag älskar dig så det gör ont, och jag hoppas att vi en vacker dag blir ett par igen. Att du ska älska mig igen en dag! Men du ska inte få veta hur jag mår, eller hur ont detta gör i mig! Aldrig någonsin!

    Till mitt ex, och pappa till min son! 

  • Anonym (HH)
    Äldre 5 Jun 17:43

    Hej , Jag ville säga god morgon och god natt till dig tills jag dör , behövde inget mer !! Du straffade mig för att jag fick fina känslor för dig ! Straffade mig genom att inte kontakta dig !! Jag vet att allt var fel , nej inte fel !! Bara fel tid .. Jag vet vi är olika och du kommer aldrig acceptera mig som jag är!! Men jag hoppas verkligen från mitt hjärta att du mår bra hela tiden och hoppas att du inte hatar mig !! Jag dör varenda gång ser jag dig utan att kunna säga hej !! Vad tuff du är men samtidigt du är snäll .. Hoppas det bästa för dig ! Lycka till

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!