• Anonym (at your servic­e!)
    Äldre 23 Oct 02:21
    3425876 visningar
    13105 svar
    +4
    13105
    3425876

    Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

    Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

    Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

    Jag börjar.

    Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

    "Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

    Din tur. Kör hårt! Skrattande    

  • Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym (Tishe­)
    Äldre 25 Jun 16:50

    1. Du sa att du var smart. MENSA-smart och långt mer begåvad än genomsnittet... Räkna då ut detta: du är ett äckel! En stor förlorare som inte ens kan sköta sin egen ekonomi. Dina barn hatar dig. Du är osympatisk, egocentrisk och ful som stryk. Dessutom är du kass i sängen. Jag dejtade dig bara för jag tyckte synd om dig. Snacket "det är inte du..." När vi gjorde slut - jag ljög. Det var du. Hela tiden.

  • Anonym (den tysta)
    Äldre 25 Jun 17:14

    Varför flirtar du med mig varenda gång vi ses när du ändå inte verkar mena något med det?

    Vi hade inte setts sedan november så jag började nästan tappa hoppet om att du var intresserad och började försöka glömma dig. Sen träffades vi äntligen i maj någon gång, och alla mina känslor bubblade upp till ytan igen.

    Du såg på mig med den där blicken och jag bara smälte. Jag ville bara kasta mig i din famn och kyssa dina vackra läppar... Men det gick ju inte!
    Vad skulle dina föräldrar tänka då?

    Efter det har vi träffats flera gånger till, och varje gång har du varit lika charmigt flirtig. Men du hör aldrig av dig mellan träffarna. Är du inte intresserad av mig ändå? Även fast du flirtar så intensivt när vi väl ses? Du kunde ju bara sända ett litet sms till mig, så jag fick veta att du faktiskt vill lika mycket som jag... för som det är nu vet jag ingenting.

    Hade det här inte varit så förbjudet så hade jag kontaktat dig istället, men nu är det som det är och jag törs helt enkelt inte. Jag kan bara sitta här och drömma om att något ska hända... någon gång.

  • Anonym (till en annan)
    Äldre 25 Jun 21:20

    Igår hörde ni båda av er igen. Du om att du inte pallade smärtan som var tung och att du kunde göra vad som helst för att få mig tillbaka, hon om att jag skulle hålla mig borta. Jag vet inte hur du lyckas få allt till att jag är den som kontaktar dig och hur hon kan gå på det. Jag bad er bara lämna mig ifred, inget annat. Vad vill ni? Förgöra mig? Jist nu tycker jag att ni är pinsamma, vuxna människor. Jag har lärt mig mycket efter denna tur.... Att aldrig göra mig själv till åtlöje inför någon. Idag har ni varit tysta, men vill ni veta en sak? Jag undrar bara vad ert nästa steg kommer att vara! Jag hoppas en dag att ni fattar vad ni håller på med, jag tycker synd om er!

  • Anonym (glad)
    Äldre 26 Jun 12:32

    Borde du inte skaffa egna vänner istället för att umgås med mina gamla avlagda som du under ett helt år bara snackat skit om.  Hur var det?, vi skulle inte ha något med varann och göra längre men ändå ska du nässla dig in och umgås med forna vänner till mig, hm det ända ni har gemensamt är mig.  Trist att du inte kan skaffa egna utan ska fortsätta härja i mina fotspår. Gå vidare och sluta tänka med det "lilla" huvudet och se till dina barns bästa. Du är patetisk. 

  • Äldre 26 Jun 12:34

    Hej Kalle,
    Nej jag vill inte ligga och du kan hämta ditt kaffe själv.

  • Anonym (sakna­r dej)
    Äldre 26 Jun 16:15

    skulle vilja skriva ett hett lite nasty sms till snygga grannen=)," hej jag skulle vilja på ett nasty sätt visa dej vad jag älskar dej, men jag vågar inte, men varför flörtar du med mej om du vet jag älskar dej, för det vet du ju!"

  • Anonym (. 2)
    Äldre 26 Jun 16:21

    Om allt hade varit annorlunda, hade du älskat mig då? Så som jag älskar dig?
    Jag har så svårt att förstå hur man ena dagen vill leva resten av sitt liv ihop och nästa dag är alla "känslorna över"
    Jag tror du älskar mig, men är för feg att våga hoppa, tillsammans. För där vi är nu är tryggare.

  • Anonym (till en annan)
    Äldre 26 Jun 17:50

    Vill du fika med mig!?

  • Anonym (Tibro­)
    Äldre 26 Jun 20:18

    Jag önskar att jag fattade; du sa att du brydde dig om mig och att du väntade på mig men när jag äntligen gör mig fri säger du att du väljer en annan? Du pratar om hur ni nu är en familj och det verkar som att ni dessutom ska flytta ihop -efter 6 veckor! Förstår inte hur ni tänker, hon har dessutom 2 barn med i leken. Sen ger du mig dessutom hintar om att du ändå hyser en viss värme för mig... Satsa allt på henne eller satsa allt på mig! Fattar du inte att du skulle kunna få allt med mig? Jag är redan din bästa vän, du tycker jag ser bra ut och är intelligent och rolig... Varför? Vi delar ju så mycket! Nu sitter jag istället ensammen och får hoppas att det inte är lika rosenrött som du säger -önskar att jag kunde säga att jag önskar er gott men jag vill att du ska vara med mig. Försöker fokusera på dina dåliga sidor men det är inte så lätt just nu. Det r knappast så att jag inte skulle få någon annan och det vet du, du går gärna emellan om du ser mig prata med en annan man. Varför? Om du inte vill ha mig kan du väl låta någon annan älska mig?

    By the way: har sett din nya och era matchande halsband. Hon var supersöt och vanlig -verkligen ett kap men du kommer äta henne levande och bli uttråkad på henne. Tyvärr. Du behöver mothugg även om du hatar det. I know you too well trots vår begränade vänskap.

  • Ermene­gildo
    Äldre 26 Jun 20:43
    puss skrev 2013-06-26 12:34:38 följande:
    Hej Kalle,
    Nej jag vill inte ligga och du kan hämta ditt kaffe själv.
    Inte ens lite grann?

    Alltså kan du inte hämta kaffet lite grann?

    /Kalle
    Förr visste jag inte hur jag skulle avsluta mina inlägg men nu
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!