• Anonym (at your service!)

    Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

    Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

    Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

    Jag börjar.

    Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

    "Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

    Din tur. Kör hårt! Skrattande    

  • Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Undret Gilan

    Men bara om min älskade väntar, bara jag hör hans hjärta sakta slå.. Bara om han ligger här bredvid mej. Kan jag va den jag var igår

  • Anonym (ny här)

    Oj vad du/ni  törstar på kärlek (-: jag själv  är något  avskärmad på det där planet ,det har bara blivit så , kanske något inom mig som säger att det är inget för mig med sånt ,väldigt svårt för det där med kärlek men lika glad för det är jag  för jag tror inte jag har det behovet av kärlek vet inte varför bara blivit så av någon anledning .Men jag lika glad för det Glad

  • Anonym (saknar dej)

    du snygga goa cowbowkille, om jag bara vågade skulle jag säga att jag gillar dej, men det törs jag aldrig=(

  • Anonym (Vågar jag?)

    Till min make: Jag vill inte vara gift eller leva ihop med dej längre! Vi har inte haft det bra på flera år men det är först nu jag vågar ta steget att leva själv. Du får gärna behålla barnen, jag kan ha dom var 3:dje helg bara jag får vara SJÄLV!!

  • Anonym (Vågar jag?)

    Till min svärmor/svägerska: jag vet att ni har som fritidsintresse att diskutera mej och mitt liv, att allt jag gör och säger kommer att stötas å blötas å vändas till att jag är helt störd. Inte konstigt att ni tycker att jag har ett "svagt psyke" när jag hela tiden måste tänka på vad jag gör å vad jag säger för att ni ska få så lite som möjligt att prata om. Ni kan dra åt helvete era perfekta idioter!!!

  • Anonym (Vågar jag?)

    Till mina barn: Alla säger att dom älskar sina barn över allt annat på jorden och det säger även jag, skillnaden är att jag inte menar det! Skulle nästan göra vad som helst för att få vara fri och ledig från er under en lååång tid. Allt tjat och bråk och skrikande på mej om hur värdelös jag är orkar jag snart inte längre med.

  • Anonym (Vågar jag?)
    Anonym (saknar dej) skrev 2013-07-04 00:45:55 följande:
    anonym(vågarjag) KRAAAAM



    Tänk att ett så litet ord från en helt okänd människa kan få ögonen att tåras...Tack!!!
  • Anonym (saknar dej)

    du verkar ha haft ett riktig skitliv! förlåt men jag trodde mitt liv var skit då min kille jag trodde jag skulle leva med dumpade mej efter 16år, efter mf och sedan snacka med mor min om hur jag mådde? hur fan tror du jag mår efter du säger att oj hur kunde hon tro jag menade det jag sa, jag skojja ju typ, jaha sa morsan hade du ölat , ja men vadå? suck! hur länge hade ni varit ihop ?du VÅGAR?

  • Anonym (Vågar jag?)

    Till mamma: Jag säger att allt är bra när du frågar men jag ljuger...sanningen är att mitt liv är skit!! Snälla mamma nästa gång du frågar acceptera inte mitt "allt är bra" svar utan tvinga mej att säga sanningen

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!