• Anonym (at your servic­e!)
    Äldre 23 Oct 02:21
    3423445 visningar
    13094 svar
    +4
    13094
    3423445

    Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

    Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

    Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

    Jag börjar.

    Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

    "Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

    Din tur. Kör hårt! Skrattande    

  • Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Ermene­gildo
    Äldre 30 Nov 13:52
    Anonym (pippi) skrev 2013-11-30 00:35:46 följande:
    Emil, jag känner fortfarande likadant för dig. Jag vet att det inte är hållbart så länge till och att jag måste berätta för dig att jag älskar dig.... jag gör verkligen det.Hjärta
    Vafan, Pippi med Emil, nu verkar sammanblandningen blivit total. Och vem ligger Madicken med, om man får fråga?
    Förr visste jag inte hur jag skulle avsluta mina inlägg men nu
  • Orcha
    Äldre 30 Nov 20:08
    Ermenegildo skrev 2013-11-30 13:52:16 följande:
    Vafan, Pippi med Emil, nu verkar sammanblandningen blivit total. Och vem ligger Madicken med, om man får fråga?

    ">



    Sagan om den finska anden och andra fina sagor är att rekommendera också.
    I UK åker jag i en väldigt high fart. Här hemma småpyser jag mest...
  • Anonym (pippi­)
    Äldre 30 Nov 20:43
    Ermenegildo skrev 2013-11-30 13:52:16 följande:
    Vafan, Pippi med Emil, nu verkar sammanblandningen blivit total. Och vem ligger Madicken med, om man får fråga?
    Alltså, Madicken har ihop det med Lasse i Mellangården och Lisabeth med Olle i Sörgården. Lilla Kerstin däremot är mest tänd på Lotta på Bråkmakargatan... Solig
  • Anonym (nånan­nan)
    Äldre 8 Dec 00:22

    Jag känner mig förföljd av en utgift släkting. Hen går med i FB-grupper som jag är med i, hen följer de bloggar som jag följer. Om jag gör en lute.uppdatering på fb om någon åkomma som jag har är hen genast där och kommer med styrkekramar, stackars, och tuttinutt. 
    Någon dag senare så kommer det flera aviseringar i mitt nyhetsflöde om dem här åkomman jag hade. 
    Skriver jag om en natt med dålig sömn så kommer det avisering om sömntabletter av alla de slag. Värk i knät, ja då kommer det mirakelstöd med magiska magneter. Lite hängig en dag,  ja då finns det livsbejakande kurser på Island. 
    Nu är det inte så att jag bara beklagar mig på FB, så är det inte. Men jag skriver inte heller att jag skalat dagens potatis, med bild. Jag har barn med funktionshinder och mycket som rör det, forskning och framsteg. Jen och jag har lite olika inställning till behandling och åtgärder. Det är samma där kommer artiklar och annat som rör mitt barns funktionshinder, en del stämmer inte överens men min syn på det hela. 
    Det känn. Som om hen förföljer mig, och jag har ju ingenstans att beklaga mig heller eftersom hen läser allt jag gör. Jag vill inte blocka hen heller. Hen är bars så jäkla nyfiken och fattar inte var gränser går för människors privatliv. Bara för man är släkt i släkten så behöver man inte rota i andras privata saker eller överanalysera allt och alla. 
    Ta 3 steg bakåt, typ...

  • pärons­plitt
    Äldre 8 Dec 11:59
    Anonym (nånannan) skrev 2013-12-08 00:22:34 följande:
    Jag känner mig förföljd av en utgift släkting. Hen går med i FB-grupper som jag är med i, hen följer de bloggar som jag följer. Om jag gör en lute.uppdatering på fb om någon åkomma som jag har är hen genast där och kommer med styrkekramar, stackars, och tuttinutt.  Någon dag senare så kommer det flera aviseringar i mitt nyhetsflöde om dem här åkomman jag hade.  Skriver jag om en natt med dålig sömn så kommer det avisering om sömntabletter av alla de slag. Värk i knät, ja då kommer det mirakelstöd med magiska magneter. Lite hängig en dag,  ja då finns det livsbejakande kurser på Island.  Nu är det inte så att jag bara beklagar mig på FB, så är det inte. Men jag skriver inte heller att jag skalat dagens potatis, med bild. Jag har barn med funktionshinder och mycket som rör det, forskning och framsteg. Jen och jag har lite olika inställning till behandling och åtgärder. Det är samma där kommer artiklar och annat som rör mitt barns funktionshinder, en del stämmer inte överens men min syn på det hela.  Det känn. Som om hen förföljer mig, och jag har ju ingenstans att beklaga mig heller eftersom hen läser allt jag gör. Jag vill inte blocka hen heller. Hen är bars så jäkla nyfiken och fattar inte var gränser går för människors privatliv. Bara för man är släkt i släkten så behöver man inte rota i andras privata saker eller överanalysera allt och alla.  Ta 3 steg bakåt, typ...

    Men varför lägger du ut ditt liv på Facebook då ? Det står överallt att det inte är bra att göra.Sen bör man ju bara ha kommunikativa personer i sitt register som man har nytta av och verkligt vänskapliga band inte bara för att .
  • Anonym (sakna­r dej)
    Äldre 8 Dec 23:29

    kära kk, anledningen jag säger att jag mår dåligt vet du ju, men att jag även gör det för att jag vill ha dej mer än du vill ha mej kan jag ej säga, för du vill ju, har du sagt bara ha mej för sexet, men jag vill ha ett förhållande, jag har längtat 20år nu att bilda familj med nån och jag vill nuuuu!

  • Anonym (saknar dej) skrev 2013-12-08 23:29:12 följande:
    kära kk, anledningen jag säger att jag mår dåligt vet du ju, men att jag även gör det för att jag vill ha dej mer än du vill ha mej kan jag ej säga, för du vill ju, har du sagt bara ha mej för sexet, men jag vill ha ett förhållande, jag har längtat 20år nu att bilda familj med nån och jag vill nuuuu!



    Säg det!! Aom det låter finns det inget att förlora på det förutom möjligheten till något bra :)
    ~Alicia, Min Eviga Sol I Mörkret~
  • Anonym (sakna­r dej)
    Äldre 8 Dec 23:59
    Jag kom inte på något bättre skrev 2013-12-08 23:56:26 följande:



    Säg det!! Aom det låter finns det inget att förlora på det förutom möjligheten till något bra :)
    har försökt säga det, men han verkar bli arg och skickar sms att jag ska fundera på hur jag vill ha det om jag kan acceptera sex utan känslor, ändå säger han att han skulle sakna att vara med mej och att jag e lätt att tycka om, men jag vill inte vara velig!
  • Anonym (B 2)
    Äldre 9 Dec 10:14

    Hej J förlåt att jag inte kom hälsade igår när vi var i hallen, såg att du blev besviken
    Jag ville men kan ej sitter fast i träsket med barn, sambo, villa....
    Men så ser jag din blick och jag vill dra från allt men kan inte såra min familj.
    Dessutom är du bara barnet 11 år yngre
    Så det var inte bara du som blev besviken igår jag ville inget annat än att va med dig men allt är så svårt efter att ha levt med samma kille i 14 år.
    J  vi får se vad som händer i framtiden men just nu vill jag träffa dig samtidigt som jag är livrädd för det....

  • Anonym (sakna­r dej)
    Äldre 10 Dec 23:44
    Jag kom inte på något bättre skrev 2013-12-08 23:56:26 följande:



    Säg det!! Aom det låter finns det inget att förlora på det förutom möjligheten till något bra :)
    det kom fram idag, i väntrummet hos käftsnickaren, hade ej hål=)
    vi snacka ut, han sa han var ej arg, men ledsen och lite besviken men förlät mej då han upplevt samma med en annan tjej och nu är det upp till han men vi ska vara vänner iaf!
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!