• Anonym (at your servic­e!)
    Äldre 23 Oct 02:21
    3423945 visningar
    13095 svar
    +4
    13095
    3423945

    Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

    Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

    Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

    Jag börjar.

    Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

    "Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

    Din tur. Kör hårt! Skrattande    

  • Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym (:()
    Äldre 14 Feb 16:38

    Jag vill veta vad det är du vill med oss. Vad har vi? Jag orkar inte gå omkring och hoppas längre utan att veta. Men du ska veta att jag gillar verkligen dig, och det känns tråkigt att vi inte har kommit längre än så här. Men du är det finaste jag vet.

  • Anonym (Merde­)
    Äldre 14 Feb 16:52

    Ursäkta dubbelposten, tanken är ju att det skall gå och läsa också... klipp-och klistra in text fungerar inte så bra tydligen.

    Till mitt Ex:
    Nuförtiden när jag möter dig så undrar jag vad jag såg hos dig.
    Jag undrar varför jag kämpade så hårt för att få det att fungera, varför i helsike la jag så mycket energi på det?
    Det är sant, du har förändrats. Den starka kvinnan med ett "jävlar-anamma" som jag en gång föll för finns inte längre.Kvar är skröpliga rester märkta av bitterhet och ditt förra missbruk.

    Till min nuvarande:
    Tack för att du finns och för den kärlek vi odlar tillsammans. Tack för våra skratt, äventyr och soff-kvällar.
    Vi somnar fortfarande nakna, tätt omslingrade efter flera år. Jag älskar lukten av ditt hår!

  • Anonym (N 2)
    Äldre 14 Feb 17:02
    Anonym (Merde) skrev 2014-02-14 16:52:23 följande:
    Ursäkta dubbelposten, tanken är ju att det skall gå och läsa också... klipp-och klistra in text fungerar inte så bra tydligen. Till mitt Ex: Nuförtiden när jag möter dig så undrar jag vad jag såg hos dig. Jag undrar varför jag kämpade så hårt för att få det att fungera, varför i helsike la jag så mycket energi på det? Det är sant, du har förändrats. Den starka kvinnan med ett "jävlar-anamma" som jag en gång föll för finns inte längre.Kvar är skröpliga rester märkta av bitterhet och ditt förra missbruk. Till min nuvarande: Tack för att du finns och för den kärlek vi odlar tillsammans. Tack för våra skratt, äventyr och soff-kvällar. Vi somnar fortfarande nakna, tätt omslingrade efter flera år. Jag älskar lukten av ditt hår!

    Men vad svinit sagt varför ens uttala dig om din fd när du har en som du uppenbarligen älskar ...idioti .
  • Anonym (N 2)
    Äldre 14 Feb 18:24

    Dra åt helvete ....jag gör inte ett skit mer jag har gjort min del ny får det ta mig fan lösas bäst det vill har redan stått upp för mig resten ger jag blanka fan i .

  • Anonym (Merde­)
    Äldre 14 Feb 20:04
    Anonym (N 2) skrev 2014-02-14 17:02:53 följande:

    Men vad svinit sagt varför ens uttala dig om din fd när du har en som du uppenbarligen älskar ...idioti .

    Därför.... om du lyfter ögonen och ser vad den här tråden heter så ser du att jag ALDRIG kommer skicka det till mitt ex. det hade förstört henne.
    Om du har levt med en missbrukare så vet du vad förnedring, lögner och svek gör med en. Jag har hatat henne så intensivt, nu känner jag bara... ingenting, inte ens förakt.


    Vi har barn ihop så vi har kontakt och mina barn älskar sin mamma vilket de skall göra. Naturligtvis säger jag inte de här otrevligheterna till dem men jag behövde få det ur mitt "system". Om du har problem med det? ditt problem!


    Däremot vet min nuvarande mycket väl det jag tycker om henne

  • Anonym (N 2)
    Äldre 14 Feb 20:08
    Anonym (Merde) skrev 2014-02-14 20:04:22 följande:
    Därför.... om du lyfter ögonen och ser vad den här tråden heter så ser du att jag ALDRIG kommer skicka det till mitt ex. det hade förstört henne. Om du har levt med en missbrukare så vet du vad förnedring, lögner och svek gör med en. Jag har hatat henne så intensivt, nu känner jag bara... ingenting, inte ens förakt. Vi har barn ihop så vi har kontakt och mina barn älskar sin mamma vilket de skall göra. Naturligtvis säger jag inte de här otrevligheterna till dem men jag behövde få det ur mitt "system". Om du har problem med det? ditt problem! Däremot vet min nuvarande mycket väl det jag tycker om henne

    Så till min undran varför i helsike bry sig om detta när du är lycklig och har varit det länge med en annan . Sitter ni två och ältar sådant i åratal .
  • Anonym (hemli­gt)
    Äldre 14 Feb 20:15

    Hej. Kom hit till mig. Du kittlar i mitt blod och jag behöver dig inatt.

    (Till en annan tjej som är en vän sedan länge. Hon är så gudomligt vacker och jag tror att hon också är bi i smyg)

  • Anonym (Merde­)
    Äldre 14 Feb 20:33
    Anonym (N 2) skrev 2014-02-14 20:08:48 följande:

    Så till min undran varför i helsike bry sig om detta när du är lycklig och har varit det länge med en annan . Sitter ni två och ältar sådant i åratal .

    Därför att exet fortfarande finns i mitt liv, och hon förpestar det genom att inte normalisera umgänget mellan oss när det gäller våra barn.
    Min hållning är att barnen har rätt till båda föräldrarna, hon stänger ute mig. När det har gått åt helvete, då orkar hon inte "dra hela lasset" men vill jag hjälpa till innan så "överdriver jag".
    När hon inte klarar en situation så får jag ta konsekvenserna. Barn som helt plötsligt inte får plats i den nya bostaden blir mitt på heltid (barnet är välkommet men försvårar min relation till min nya)... Barnens pengar "lånas" eftersom det kom oväntade utgifter (månadsräkningar) osv.
    Utlandsresor och kapitalvaror är viktigare än att ta hand om tänderna som håller på och ruttnar, vilka värderingar får våra barn av det? Jag är frustrerad och nu är mina dagliga 10 minuters frustration slut... Ha det!

  • Anonym (Hp)
    Äldre 14 Feb 20:42

    Till en fd kompis: Alltså det är då skönt att inte ha kontakt med dig längre, du var en sån jävla energitjuv dom aldrig ville mig väl. Kommer aldrig glömma ditt hånfulla sätt och dina spydiga kommentarer. Du är inte kapabel att lyssna eller bry dig om någon annan än dig själv. Som sagt, skönt att jag är fri från dig nu. Till en annan fd kompis: Saknar dig. Vi behöver prata. Kan du inte komma hit och ta en fika? Till mitt ex: Jag har det så bra nu. Världens finaste man och två underbara barn. Jag har saknat dig så mycket, men gör det inte längre. Hoppas allt går bra för dig iaf.

  • Anonym (yay :))
    Äldre 14 Feb 23:20

    Till mitt kk:

    Jag önskar jag var med dig nu istället. Skulle ha det mycket skönare. . ;)

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!