• Anonym (at your servic­e!)
    Äldre 23 Oct 02:21
    3478453 visningar
    13182 svar
    +4
    13182
    3478453

    Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

    Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

    Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

    Jag börjar.

    Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

    "Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

    Din tur. Kör hårt! Skrattande    

  • Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym (B 2)
    Äldre 14 Feb 23:51

    Saknar dig...............

  • Äldre 15 Feb 17:39

    Vad ska jag göra ?? är du med bi?? har jag fel när jag tror att du känner som jag?? Att det finns nåt mellan oss?? nån spänning när vi ses?? pratar?? Har upptäckt vilken fantastiskt människa du är. Det har jag alltid tyckt men har varit det på ett vänskapligt plan, men nu vill jag ha dig. ta på dig. lära känna dig mer. blir glad av dej. skulle ljuga om jag inte sa att jag gärna ger dig ömhet om d saknar och behöver. Om det är ömsesidiggt det här?? lär  ju aldrig få veta. snälla säg till mig, visa, skicka ett sms, skriv att du tycker om mig, ett tecken på om du känner nåt förutom vänskap så jag förstår om du gör det bara nåt så jag vet att detta inte är inbillning. blir ledsen och orkar inte gissa kommer aldrig att säga själv eller fråga, är för feg. Men om du tar första steget så.

  • Anonym (J 2)
    Äldre 15 Feb 21:47

    Jag tror du vet att det finns nåt där. Du har alltid gett sken av det, men jag vet inte, det var så länge sen vi sågs. Men du vill dyka upp och du visar att du funderar på mig. Är du nyfiken? Jag är väldigt nyfiken, jag tror vi skulle kunna ha det fantastiskt ihop. Jag skulle åtminstone vilja pröva dina läppar mot mina, se om dom passar..

  • Anonym (Ååååå­)
    Äldre 15 Feb 21:53

    FAN, jag vill ha dig NUUUUUUU !!!! Hjärta

  • Anonym (N 2)
    Äldre 15 Feb 21:57

    Vad är det du vill ha ut egentligen ? Ställ öppen rak fråga om du ska fråga något jag är ingen djävla tanklösare eller spå kärring . Skärp dig annars skiter jag i dig helt och hållet .

  • Äldre 15 Feb 22:02

    Till en kollega: hoppas varje dag på jobbet att vi äntligen ska få chans att prata. Dina blickar gör mig så glad. Vill ha dig, om du bara visste...

  • Anonym (N 2)
    Äldre 15 Feb 22:51

    Ok Förrädare i omgivning och närhet .,.,, är det inte lika bra ge er nu och låta bli mig .

  • Anonym (den tysta)
    Äldre 15 Feb 23:17

    Det känns som jag är osynlig. Skriver jag något på facebook får jag ingen reaktion, lägger jag upp bilder på instagram är det ingen som gillar dem. Varför? Vad gör jag för fel?

  • Anonym (N 2)
    Äldre 16 Feb 13:01

    Är i harmoni med mig själv .

  • Anonym (Merde­)
    Äldre 16 Feb 17:05
    Anonym (den tysta) skrev 2014-02-15 23:17:56 följande:
    Det känns som jag är osynlig. Skriver jag något på facebook får jag ingen reaktion, lägger jag upp bilder på instagram är det ingen som gillar dem. Varför? Vad gör jag för fel?



    Du tar inte din plats. Troligtvis har du dålig självkänsla. Exempel; gilla inte bara en status på facebook, skriv något som nästan kräver ett svar från någon specifik. Sedan kan det vara så att du upprepar det du skickar in. Var självkritisk. Finns på tok för många katt/barn/hundbilder på FB och instagram. Väldigt angeläget för de som skickar in men jag är hjärtligt trött på att lille Gösta har fått ytterligare en tand eller att Katten sover avslappnat på en annan del av soffan. Men jag kan ha fel...
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!