• Anonym (at your servic­e!)
    Äldre 23 Oct 02:21
    3429404 visningar
    13106 svar
    +4
    13106
    3429404

    Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

    Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

    Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

    Jag börjar.

    Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

    "Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

    Din tur. Kör hårt! Skrattande    

  • Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym (Dum)
    Äldre 24 Aug 21:40

    Fan att du får mig så kåt! Vet inte varför min kropp reagerar som den gör på dig? Antar att mycket ligger i det så oerhört förbjudna... För vi skulle inte kunna leva ihop det har jag aldrig inbillat mig och jag ser så mycket brister hos dig samtidigt som min kropp vill vara nära dig och jag älskar dina fingrar och din kuk:) vi får inte strula till det för det står förmycket på spel om vi gör det och jag vet att du har liknande känslor för mig så varför fortsätter vi?

  • Anonym (Repti­l)
    Äldre 24 Aug 21:44

    Fan ta reptilhjärnan!!!

  • vaj
    Äldre 25 Aug 13:49

    Kan du inte glömma någon? Nån som inte lämnar ditt huvud eller hjärta? Har du försvunnit ur någons liv av olika orsaker och ångrar det? Tala om det för personen. Hör av dig igen. Glöm bort allt som varit, stolthet, dumma ord. Förlåt varandra. Var i varandras famn igen. Le. Njut av kyssen på halsen och på bröstet. Närheten. Skratta åt hur ni båda var. För du vill ha kärlek och det vill säkert den du tänker på med. Han/hon/hen kanske vet om att ni gjort fel men saknar dig med. Kort: om du saknar någon och längtar, låt personen ifråga veta. Ring, mejla smsa. NU. idag. Du har inget att förlora. Själv skulle jag bli så glad om jag fick ett sms eller samtal eller så...

  • Anonym (Sakna­r)
    Äldre 25 Aug 13:59

    Jag saknar dig. Jag trodde aldrig att jag skulle kunna bli kär i dig. Du är så mycket äldre, du har fru och barn. Men sanningen är att jag inte kan sluta tänka på dig. Du är allt som jag drömmer om och allt som jag vill ha.. Låt mig bara få krama om dig en sista gång. Låt mig få kyssa dig en sista gång. Låt mig få säga att jag älskar dig.. Sedan går jag vidare.

  • Anonym (Till Granne­n)
    Äldre 25 Aug 14:06

    Varför kan du inte försvinna från jordens yta så jag får spotta på din grav? Nä jag går inte ens till din grav. Du har förstört nog många familjer med dina lögner och tilltron till min före detta pojkvän. Du är otroligt ful jag ska ha en jättefest om du flyttar. Jag är så trött och höra om dina skulder du och din man har till kronofogden. Det är oftast din man som gnäller om dem eftersom jag undviker dig i den mån det går. Ingen av våra vänner tycker om dig utan alla tycker du är elak. Den ända vännen du har är en tyst mussla som går som om har en Dildo i röven för hon vågar ej öppna käften bland folk. 

    Jag brukar låta bli att gå ut på gården om du är där och vänder ryggen mot dig om du är där när vi andra sitter och vill kräkas på dig. Dessutom var du ful när du var fet och fulare om inte omöjligt ännu fulare när du blivit smal. Du är en parasit som suger. 

  • Anonym (df)
    Äldre 25 Aug 17:39

    Varför lovade du att hjälpa mig men sen bara försvann? Du vet att du är den enda som kan hjälpa mig med detta, du vet att jag annars aldrig skulle be dig om hjälp, ändå gav du mig hopp och nu är jag rastlös igen. Tack!

  • Anonym (Rarin­g)
    Äldre 25 Aug 21:57
    vaj skrev 2014-08-25 13:49:56 följande:

    Kan du inte glömma någon? Nån som inte lämnar ditt huvud eller hjärta? Har du försvunnit ur någons liv av olika orsaker och ångrar det? Tala om det för personen. Hör av dig igen. Glöm bort allt som varit, stolthet, dumma ord. Förlåt varandra. Var i varandras famn igen. Le. Njut av kyssen på halsen och på bröstet. Närheten. Skratta åt hur ni båda var. För du vill ha kärlek och det vill säkert den du tänker på med. Han/hon/hen kanske vet om att ni gjort fel men saknar dig med. Kort: om du saknar någon och längtar, låt personen ifråga veta. Ring, mejla smsa. NU. idag. Du har inget att förlora. Själv skulle jag bli så glad om jag fick ett sms eller samtal eller så...


    Tänkvärt och kanske så man borde göra men i mitt fall helt omöjligt :(

    H*n känner antagligen inte samma så det skulle bara vara jobbigt om jag hörde av mig.. Jag vet för h*n bara tystnade efter mina sista sms.
  • Anonym (sakna­r dej)
    Äldre 26 Aug 00:30

    hur länge måste jag vänta min tatuerade gosnalle? jag vet att du e för ung för mej och jag vet att jag barking on the wrong tree, men jag vill ha dej iaf!

  • Anonym (Allti­d du)
    Äldre 26 Aug 00:47

    Dra åt helvete ditt imbecilla rövhål.

    Fan för att du inte ger mig något annat val än att älska dig.

    Snälla, snälla, håll om mig.

  • Anonym
    Äldre 26 Aug 01:12

    Jag orkar inte.. Jag orkar inte tänka på dina läppar varje gång jag ser dig, varje gång jag ser att du är online på Skype.. Orkar inte..! Fattar fan inte att du fortfarande finns i mina tankar efter så lång tid! Trodde det skulle vara över nu! Trodde jag skulle slippa tänka på dig efter 2 år. Vill bara hoppa på dig å knulla dig på plats när jag ser dig... Kan du bara inte komma å ta mig hårt?!

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!