• Anonym (at your servic­e!)
    Äldre 23 Oct 02:21
    3429450 visningar
    13106 svar
    +4
    13106
    3429450

    Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

    Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

    Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

    Jag börjar.

    Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

    "Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

    Din tur. Kör hårt! Skrattande    

  • Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym (Frukt­sallad­en : ))
    Äldre 8 Sep 03:43

    Det är bara så att varje dag så blir man konfronterad med en massa nya informationer - man blir helt snurrigt. Och varför utsätter sig för det? Nej...fokusen måste ändras. Det finns ju andra alternativ. Faktiskt. Och dessa ska jag ta i anspråk när tiden är mogen. Det här kommer jag inte ge upp bara så där. Du ska veta att jag alltid tagit/tar/och kommer ta hänsyn till din situation. Jag utgår från hur jag själv hade velat bli bemött om jag hade varit i din sits.

  • Anonym
    Äldre 8 Sep 11:11
    jag ska berätta att jag känner såhär, 
    vet inte vart jag ska gå
    min mage pirrar jag hör när bröstet slår
    kan inte tänka på annat, vart jag än går
    det är på minnen, det är vi två
    Jag skrattar och jag tänker, det kanske kan gå
    kanske är det mer än jag hoppats på
    Jag är bara en sekund, av miljoner år
    du är en evighet dit jag aldrig når
    Du har ögon så fina, ett leende som få
    kommer det någonsin att bli oss två?
    du säger att det inte kommer att gå
    men hur jag än vänder, vart jag än går
    står du framför mig ändå
    Jag tänker på dig och tiden har stannat
    jag har verkligen försökt att tänka på annat
    Du blir vackrare för varje dag som går, ja 
    för varje slag som hjärtat slår
    Jag saknar dig ofta, det är mer än du tror 
    För utan dig blir ett tomrum så stort, ja 
    att inget finns där
    Du är i mitt hjärta, du finns i in själ
  • Äldre 8 Sep 11:12
    jag ska berätta att jag känner såhär, 
    vet inte vart jag ska gå
    min mage pirrar jag hör när bröstet slår
    kan inte tänka på annat, vart jag än går
    det är på minnen, det är vi två
    Jag skrattar och jag tänker, det kanske kan gå
    kanske är det mer än jag hoppats på
    Jag är bara en sekund, av miljoner år
    du är en evighet dit jag aldrig når
    Du har ögon så fina, ett leende som få
    kommer det någonsin att bli oss två?
    du säger att det inte kommer att gå
    men hur jag än vänder, vart jag än går
    står du framför mig ändå
    Jag tänker på dig och tiden har stannat
    jag har verkligen försökt att tänka på annat
    Du blir vackrare för varje dag som går, ja 
    för varje slag som hjärtat slår
    Jag saknar dig ofta, det är mer än du tror 
    För utan dig blir ett tomrum så stort, ja 
    att inget finns där
    Du är i mitt hjärta, du finns i in själ
  • Äldre 8 Sep 11:49
    TorskadIhelhet skrev 2014-09-08 11:12:52 följande:
    jag ska berätta att jag känner såhär, 
    vet inte vart jag ska gå
    min mage pirrar jag hör när bröstet slår
    kan inte tänka på annat, vart jag än går
    det är på minnen, det är vi två
    Jag skrattar och jag tänker, det kanske kan gå
    kanske är det mer än jag hoppats på
    Jag är bara en sekund, av miljoner år
    du är en evighet dit jag aldrig når
    Du har ögon så fina, ett leende som få
    kommer det någonsin att bli oss två?
    du säger att det inte kommer att gå
    men hur jag än vänder, vart jag än går
    står du framför mig ändå
    Jag tänker på dig och tiden har stannat
    jag har verkligen försökt att tänka på annat
    Du blir vackrare för varje dag som går, ja 
    för varje slag som hjärtat slår
    Jag saknar dig ofta, det är mer än du tror 
    För utan dig blir ett tomrum så stort, ja 
    att inget finns där
    Du är i mitt hjärta, du finns i in själ
    Jag bara måste säga att jag tycker det där var väldigt vackert. Sorgset men vackert. Och jag förstår känslan fullt ut. Inte för att det gör någon nytta alls men {#emotions_dlg.flower}
    I was refused a job yesterday. Apparently putting gang-bang on your application doesn't qualify as proof of teamwork!
  • Anonym (Rarin­g)
    Äldre 8 Sep 21:19

    Till AJ: jag älskar inte dig. Vad ska jag göra? Förlåt..

    Till BD: får jag ringa dig? Skulle vilja ta en fika ihop med dig...

  • Äldre 8 Sep 21:34

    T: Jag vill att du lyssnar när jag säger det här, riktigt noga.
    Jag vet att du inte är perfekt för världen, jag vet att du är konstig, svår och ledsen.
    Jag vet att du inte tror mig när jag säger det men jag älskar dig, jag älskar allt med dig. Du behöver inte vara ensam, du behöver inte känna att du inte räcker till. För du är allt jag behöver, för mig är du perfekt.

  • Äldre 8 Sep 21:34

    T: Jag vill att du lyssnar när jag säger det här, riktigt noga.
    Jag vet att du inte är perfekt för världen, jag vet att du är konstig, svår och ledsen.
    Jag vet att du inte tror mig när jag säger det men jag älskar dig, jag älskar allt med dig. Du behöver inte vara ensam, du behöver inte känna att du inte räcker till. För du är allt jag behöver, för mig är du perfekt.

  • Äldre 8 Sep 23:56
    Hej P,

    Du ska veta att jag saknar dig. Saknar det underbara vi hade på så kort tid. Saknar våra skratt. Att diskutera med dig. Skratta. Kyssa dig i nacken. Att älska med dig. Vakna upp med dig. Se dig le och må bra. Jag saknar när vi åkte bil, sedan lämnade den en stund för att sitta på en bänk och bara titta på varandra. Jag kunde aldrig äta. Du skrattade för det kunde ju inte du heller. Jag är ledsen över att det blev som det blev. Jag blev arg men inget av det jag sa i ilska menade jag. Vi sa nog båda konstiga saker på slutet eftersom vi var förvirrade och förtvivlade. Misstänker att du har glömt mig, du var väldigt arg på mig, med all rätt. Förlåt. Jag undrar om du någon gång tänker på mig? Om du saknar det som hann bli vi? Utan att vi hann prata om vad vi var för varandra? Om du skulle vilja träffa mig igen? Saknar dig. Tycker om din insida och din utsida. Vill gärna träffa dig. Du vill inte att jag kontaktar dig. Jag respekterar det. Förlåt om jag kanske inte gjorde det då. Jag önskar dig allt, allt det bästa i livet. Det är du värd!!
  • Anonym (jag 2)
    Äldre 9 Sep 12:45

    Jag är hemskt ledsen för allt. Har gått igenom hemska saker. Saker du aldrig kommer uppleva. För du e man. Jag tog avstånd. Orkade inte med folk. Vet du sökt dig till andra tjejer pga det. Det bränner i mig när du gör så.

    Du ville jag skulle ta bort min bästa vän. Som är en kill kompis. Jag vill inte det. Han o jag kan skriva av oss till varann. Om jag har ångest tex. Vet inte riktigt vad du ser hos mig? Varför vill du bo med mig?

    Jag önskar bara att jag kunde bli mig själv efter våldtäkten... förlåt.

  • Anonym (Frukt­sallad­en : ))
    Äldre 9 Sep 18:38

    Försök inte kontrollera vad som ligger bortom din kontroll. Du är inte Gud...

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!