• Anonym (at your servic­e!)
    Äldre 23 Oct 02:21
    3479175 visningar
    13182 svar
    +4
    13182
    3479175

    Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

    Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

    Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

    Jag börjar.

    Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

    "Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

    Din tur. Kör hårt! Skrattande    

  • Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym (Some one)
    Äldre 17 Mar 08:23
    Anonym (yay :)) skrev 2015-03-17 00:27:18 följande:
    De flesta i tråden har lämnat på grund av denna människa, ignorera eller anmäl- något annat är h*n inte värd.
    (hoppas att det känns bättre för dig/er, vet hur det kan kännas när allt inte är som det "borde vara"!)
    Men ni är värda mer eller ... tror knappast det .
  • Anonym (Some one)
    Äldre 17 Mar 08:51
    Anonym (Nu?) skrev 2015-03-15 19:43:57 följande:
    Inte där som problematiken ligger...om det bara hängde på oss två hade vi varit i varandras armar nu...
    iaf hoppas jag att de blir så för er skull, och att ni inte hänger upp er på andra..... 
  • Anonym (Some one)
    Äldre 17 Mar 13:31
    Anonym (Nu?) skrev 2015-03-15 19:43:57 följande:
    Inte där som problematiken ligger...om det bara hängde på oss två hade vi varit i varandras armar nu...
    Får jag fråga en sak? Vad menar du med att det inte hänger på er två? Vem annars liksom?
  • Anonym
    Äldre 18 Mar 16:28
    Anonym (yay :)) skrev 2015-03-17 00:27:18 följande:
    De flesta i tråden har lämnat på grund av denna människa, ignorera eller anmäl- något annat är h*n inte värd.
    (hoppas att det känns bättre för dig/er, vet hur det kan kännas när allt inte är som det "borde vara"!)
    Aha...förstod nästan det, synd...

    Tack för omtanken, en vacker dag kanske allt faller på plats...
  • Anonym
    Äldre 18 Mar 16:32
    Anonym (Some one) skrev 2015-03-17 08:51:58 följande:
    iaf hoppas jag att de blir så för er skull, och att ni inte hänger upp er på andra..... 
    Jag vet faktiskt inte varför jag ska bemöda mig att svara dig om skriver så otäckt här...inte för att jag tycker du är mindre värd på något sätt, men undrar bara hur du mår? Knarkare och luder ?! Du ska nog vara lite mer varsam med människor omkring dig...

    Ibland kan man inte tänka på sig själv och sina känslor i första hand, inte när man har barn och familj som är beroende av dig...Vi får se vart vi hamnar!
  • Anonym (Some one)
    Äldre 18 Mar 17:11
    Anonym skrev 2015-03-18 16:32:10 följande:
    Jag vet faktiskt inte varför jag ska bemöda mig att svara dig om skriver så otäckt här...inte för att jag tycker du är mindre värd på något sätt, men undrar bara hur du mår? Knarkare och luder ?! Du ska nog vara lite mer varsam med människor omkring dig...

    Ibland kan man inte tänka på sig själv och sina känslor i första hand, inte när man har barn och familj som är beroende av dig...Vi får se vart vi hamnar!
    Jag har rätt till min åsikt oavsett om jag är förälder har du problem med det är det dina personliga problem, man iaf vi har rätt att tänka på oss själv ja.
  • Anonym
    Äldre 18 Mar 18:07
    Anonym (Some one) skrev 2015-03-18 17:11:27 följande:
    Jag har rätt till min åsikt oavsett om jag är förälder har du problem med det är det dina personliga problem, man iaf vi har rätt att tänka på oss själv ja.
    Jag menade dina kommentarer till mig ovan, att man ska vara varsam med människor omkring sig.

    Och jag menade att mitt problem beror på att jag har familj för att svara på din fråga, självklart har du rätt att tycka vad du vill, jag försökte bara förklara mitt dilemma...
  • Anonym (Some one)
    Äldre 18 Mar 18:25
    Anonym skrev 2015-03-18 18:07:40 följande:
    Jag menade dina kommentarer till mig ovan, att man ska vara varsam med människor omkring sig.

    Och jag menade att mitt problem beror på att jag har familj för att svara på din fråga, självklart har du rätt att tycka vad du vill, jag försökte bara förklara mitt dilemma...
    Jasså ok du har familj men skit då i den andra, det vore nog inte så kul om dom fick reda på att du saknar en annan.Där bör du nog göra ett val åtminstone.
  • Anonym (Some one)
    Äldre 18 Mar 18:25
    Anonym skrev 2015-03-18 18:07:40 följande:
    Jag menade dina kommentarer till mig ovan, att man ska vara varsam med människor omkring sig.

    Och jag menade att mitt problem beror på att jag har familj för att svara på din fråga, självklart har du rätt att tycka vad du vill, jag försökte bara förklara mitt dilemma...
    Jasså ok du har familj men skit då i den andra, det vore nog inte så kul om dom fick reda på att du saknar en annan.Där bör du nog göra ett val åtminstone.
  • Anonym (orkid­é)
    Äldre 18 Mar 18:43

    Jag hänvisar till " Jag gav dig allt darling!"

    Skulle fortfarande i en dröm av verklighet vilja ha din kropp nära min igen!

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!