• Anonym (at your service!)

    Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

    Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

    Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

    Jag börjar.

    Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

    "Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

    Din tur. Kör hårt! Skrattande    

  • Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym (kan inte sova)
    Anonym (Poem) skrev 2018-12-17 23:42:57 följande:
    Låter som en knepig typ.. ta tag i situationen själv!
    Man kan inte tvinga någon som vänder sig bort och pratar med alla andra, det blir bara jättekonstigt.
  • Anonym (Tänkeren)
    Anonym (saknar dej) skrev 2018-12-17 23:54:22 följande:

    "Ännu en jul utan att få den julklapp jag vill ha.. bara för att du inte vet hur du vill ha det eller vad du nu funderar på.
    ena dagen skittrevlig andra dagen citron
    snälla! skulle det verkligen göra så ont att tycka om mej som jag gör dej?


    Låter som manipulation.
  • Anonym (Poem)
    Anonym (saknar dej) skrev 2018-12-17 23:54:22 följande:

    "Ännu en jul utan att få den julklapp jag vill ha.. bara för att du inte vet hur du vill ha det eller vad du nu funderar på.

    ena dagen skittrevlig andra dagen citron

    snälla! skulle det verkligen göra så ont att tycka om mej som jag gör dej?


    Nej du har helt rätt, jag tycker ju om dig! Så varför sitter du här och skriver! :)
  • Anonym (Tänkeren)
    Jag såg dig på perrongen, din doft - jag var som fången. Men någon annan hade dig i handen och mitt hopp rann ut i sanden.
    Bland det finaste jag någonsin skådat, dig hade jag gärna knådat.
    Jobbat på dig som en deg och sedan smakat, en bulle i ugnen vi kanske skulle bakat?
    Vill ha dig i min mun och suga, men idag kostar du mer än en tjuga.
    Till dig Mary Jane
  • Anonym (Llllll)

    Ok, jag gör ett försök att avsluta mitt" bloggande"om tankar och känslor här.Kanske tycker du/ni jag är dum i huvudet som skriver av mig här.Kanske lite då jag faktiskt ej medvetet förstått eller tänkt på att nån känner igen det jag skriver här.Jag måste ju få ut det jag känner, det sa någon till mig en gång i tiden:).

    Meningen var inte att man skulle veta att det var jag men jag får känslan av att jag blivit upptäckt.Men vet ni vad? Jag bjuder på den underhållningen! Alltid underhåller jag någon.Om nån upptäckt detta och personen det rör får skämmas så ber jag om ursäkt.Det jag inte säger till den i VERKLIGHETEN är inte på riktigt!!!! Det är så jag ser det! Är inte arg på dig! Och jag önskar dig en god jul med dina närmsta! du är verkligen värd det!

    Förlåt till dig o din partner om ni upptäckt detta !!Jag har även berättat här hemma och hen vet att du är lycklig i din relation och det är jag som blivit besatt av dig med tange på omständigheter kring dödsfall mm.Det är där skon klämmer och jag vet om det!!!

    Oroa dig inte för jag åkte förbi dig idag och kände inget alls vilket får mig att förstå att känslorna försvunnit och kvar finns bara en fix idé.Så känn inte någonsin dig rädd!! Meningen med detta är att skriva av mig men insett att det kanske inte var rätt forum helt enkelt.

    Har jag sagt något till någon som inte stämmer så ber jag om ursäkt även för det! Drickat gör sitt men jag skyller inte på det!!

    Lycka till med ditt liv!! Och kram!!

  • Anonym (H..)

    Ja tittar hela tiden efter dig och saknar dig, önskar väl att du skulle göra detsamma. Förstog inte att ja hade fått känslor för dig när ja reagerade som ja gjorde. Men nu e de försent.

  • Anonym (Dotter-1994)

    Hej pappa


    Jag drömde om dig inatt, och bara att skriva detta får mina tårar att rinna. Jag ville inte vakna upp ur drömmen, och när jag gjorde det så försökte jag komma tillbaka in i drömmen genom att somna om. Men jag kan inte komma ihåg att jag såg dig mer i min dröm.


    Jag drömde om att du satt i soffan, där du alltid brukade sitta, på din egna plats. Och vi skulle iväg någonstans, jag letade efter en slips som du kunde ha på dig men du visade att du redan hade på dig en fin slips. Jag minns ditt välkammade, mörka hår som var bakåtslickat av hårgelé. Du brukade färga håret i smyg för att inte andra ska märka att du åldrats med vita strån. Jag minns din lukt pappa, och jag saknar den så himla mycket. 


    Jag saknar din famn, våra bilturer, när jag satt i din famn och dina snälla, varma ögon. Jag saknar dig så himla mycket pappa. Och jag har aldrig känt mig så nära dig på länge som jag gjorde nu när jag drömde om dig. Skriver detta för att aldrig glömma, aldrig glömma hur det kändes att vara nära dig. Vill inte glömma bort drömmen, vill inte glömma dina snälla ögon, din röst och din lukt. Och jag är livrädd för att jag en dag kommer glömma.

  • Anonym (kan inte sova)
    Anonym (Llllll) skrev 2018-12-18 01:45:56 följande:

    Ok, jag gör ett försök att avsluta mitt" bloggande"om tankar och känslor här.Kanske tycker du/ni jag är dum i huvudet som skriver av mig här.Kanske lite då jag faktiskt ej medvetet förstått eller tänkt på att nån känner igen det jag skriver här.Jag måste ju få ut det jag känner, det sa någon till mig en gång i tiden:).

    Meningen var inte att man skulle veta att det var jag men jag får känslan av att jag blivit upptäckt.Men vet ni vad? Jag bjuder på den underhållningen! Alltid underhåller jag någon.Om nån upptäckt detta och personen det rör får skämmas så ber jag om ursäkt.Det jag inte säger till den i VERKLIGHETEN är inte på riktigt!!!! Det är så jag ser det! Är inte arg på dig! Och jag önskar dig en god jul med dina närmsta! du är verkligen värd det!

    Förlåt till dig o din partner om ni upptäckt detta !!Jag har även berättat här hemma och hen vet att du är lycklig i din relation och det är jag som blivit besatt av dig med tange på omständigheter kring dödsfall mm.Det är där skon klämmer och jag vet om det!!!

    Oroa dig inte för jag åkte förbi dig idag och kände inget alls vilket får mig att förstå att känslorna försvunnit och kvar finns bara en fix idé.Så känn inte någonsin dig rädd!! Meningen med detta är att skriva av mig men insett att det kanske inte var rätt forum helt enkelt.

    Har jag sagt något till någon som inte stämmer så ber jag om ursäkt även för det! Drickat gör sitt men jag skyller inte på det!!

    Lycka till med ditt liv!! Och kram!!


    Oj! Hur kunde någon förstå vem du var och vem du skrev om? Det är så många som skriver om liknande saker tycker jag. Jag tror att du inbillar dig att du blivit upptäckt. 
  • Anonym (Poem)

    Jag tror inte någon har förstått att du skriver till denna. Man läser här och ja ibland tar man åt sig, sen kommer en logisk känsla som säger att nej det där kan inte vara till mig. Så du kan vara lugn, du är så gott som anonym här. Som alla andra! Ta en paus och låt inte känslorna ta över eller så gör du klart för personen en gång för alla och får det ur världen. Kanske är ett stort missförstånd, ja man vet helt enkel inte. Om personen säger att denna inte vill träffa dig för att reda ut, ja då måste du låta denna gå. Kram till dig!

  • Anonym (Come-hither)
    Anonym (Tå) skrev 2018-12-10 21:30:51 följande:

    Är du tjej?Hur gammal?


    Hur gammal är du själv, Tållet?
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!