• Anonym (at your servic­e!)
    Äldre 23 Oct 02:21
    3484009 visningar
    13193 svar
    +4
    13193
    3484009

    Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

    Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

    Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

    Jag börjar.

    Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

    "Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

    Din tur. Kör hårt! Skrattande    

  • Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym (Poem)
    Äldre 24 Dec 01:17
    Anonym (Llllll) skrev 2018-12-24 01:00:05 följande:

    Jag var iväg på dejt för att du trycker ner min självkänsla och självförtroende! Du var så nojig


    Kul för dig, blev det en p-rulle som avslutning!?
  • Äldre 24 Dec 01:17

    Hittade en dikt jag skrev när jag var 10 år och som passar för hur jag känner det nu också:
     
    Jag önskar alla andra det bästa som jag vet,
    jag kan ju inte be för dem i all min gudlöshet.
    Men om jag skulle kunna, då tror jag att det kom:
    Låt inte någon finnas till som ingen tycker om!
    För rikedom och ära det låter kanske bra, 

    men kärlek är i alla fall det enda vi vill ha!

    Jag önskar alla på familjeliv en god jul och ett gott nytt år! 

    Och till dig snygging, du som jag tänker på hela tiden: våga lite om du vill, för jag vill men kan inte tolka dig när du är så blyg eller vad det nu är för fel...Och om du inte vill så var tydlig med det då för sjutton så jag kan gå vidare!

    Och tomten: om jag inte kan få den som står högst upp på önskelistan så går det bra med en annan ungefär likadan. Tack!

  • Anonym (sakna­r dej)
    Äldre 24 Dec 01:54

    Ännu en jul ensam och vi sitter bara några hus ifrån varann..
    men.. du är tydligen väldigt blyg eller så har du varit med om något tråkigt nån jul
    för inte är vi två..

  • Anonym (Poem)
    Äldre 24 Dec 02:31
    tankfull skrev 2018-12-24 01:17:43 följande:

    Hittade en dikt jag skrev när jag var 10 år och som passar för hur jag känner det nu också:

     

    Jag önskar alla andra det bästa som jag vet,

    jag kan ju inte be för dem i all min gudlöshet.

    Men om jag skulle kunna, då tror jag att det kom:

    Låt inte någon finnas till som ingen tycker om!

    För rikedom och ära det låter kanske bra, 

    men kärlek är i alla fall det enda vi vill ha!

    Jag önskar alla på familjeliv en god jul och ett gott nytt år! 

    Och till dig snygging, du som jag tänker på hela tiden: våga lite om du vill, för jag vill men kan inte tolka dig när du är så blyg eller vad det nu är för fel...Och om du inte vill så var tydlig med det då för sjutton så jag kan gå vidare!

    Och tomten: om jag inte kan få den som står högst upp på önskelistan så går det bra med en annan ungefär likadan. Tack!


    Ingen dålig poet för att vara 10 år.. passar mitt tänk, väldigt fin poesi.
  • Anonym (Lllll­l)
    Äldre 24 Dec 07:40
    Anonym (Poem) skrev 2018-12-24 01:17:42 följande:

    Kul för dig, blev det en p-rulle som avslutning!?


    Japp, de sägs att sperma är bra mot rynkor och har en massa i kylen.Eftersom du är elakt barn i jul så får du köpa den ,hade faktiskt tänkt ge dig den i julkapp.Den stärker dina rynkor vid dina kinder så du ej behöver spakla dig.God jul!
  • Anonym (sakna­r dej)
    Äldre 25 Dec 00:29

    Till dej(igen)
    satt hela julen och funderade på vad du sa när vi talades vis sist och du lät så sur men mjuknade efter ett tag och önskade mej en god jul efter du blygt svarat ja att du har svårt att ta beröm. för du var verkligen irriterad och svor rätt mycket, men du sa oxå att jag skulle sluta göra saker hemma i min förening då ingen tacka mej. och jag sa många ggr att du gjorde ett så bra jobb och du bara fnös och tyckte jag skulle sluta. men när jag som sagt sa att du inte hade lätt att ta beröm önskade du mej en god jul. men jag sitter här och undrar.. har jag missat tåget?

  • Anonym (H..)
    Äldre 25 Dec 00:47
    Anonym (saknar dej) skrev 2018-12-25 00:29:08 följande:

    Till dej(igen)

    satt hela julen och funderade på vad du sa när vi talades vis sist och du lät så sur men mjuknade efter ett tag och önskade mej en god jul efter du blygt svarat ja att du har svårt att ta beröm. för du var verkligen irriterad och svor rätt mycket, men du sa oxå att jag skulle sluta göra saker hemma i min förening då ingen tacka mej. och jag sa många ggr att du gjorde ett så bra jobb och du bara fnös och tyckte jag skulle sluta. men när jag som sagt sa att du inte hade lätt att ta beröm önskade du mej en god jul. men jag sitter här och undrar.. har jag missat tåget?


    Vad var de du sa som fick dig att tolka de så då?
  • Anonym (sakna­r dej)
    Äldre 26 Dec 03:09

    jag blev uppringd av honom och han var irriterad och muttrade hela tiden om en massa saker  bla att han jobbade så hårt med att få föreningen att funka och att han tyckte att jag inte skulle göra en massa saker hemma på min förening då ingen tackar mej för dom och då sa jag-men du är ju jättebra att få saker gjorda och och du är duktig på det du gör! då sa han sluta och då sa jag. men jag ljuger inte du gör ett jättebra jobb och han tystnade och sa asch sluta nu blygt men när jag sa du har svårt att ta emot beröm va? tystnad och så kom det.. jaaaa..
    sedan önska jag honom godjul och då sa han mmm detsamma!

  • Anonym (Come-­hither­)
    Äldre 27 Dec 20:43

    Sluta klistra dig fast i mitt hjärta. Saknar dig.

  • Anonym (Poem)
    Äldre 27 Dec 21:15
    Anonym (Come-hither) skrev 2018-12-27 20:43:49 följande:

    Sluta klistra dig fast i mitt hjärta. Saknar dig.


    Har du blivit dissad eller, vad kommer detta ifrån?
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!