• Anonym (at your service!)

    Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

    Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

    Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

    Jag börjar.

    Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

    "Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

    Din tur. Kör hårt! Skrattande    

  • Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym (E)

    Hej, jag vet inte om jag älskar dig. Jag älskar allt MED dig men det kan också bero på vår situation... Ta steget, chansa, jag finns kvar och är beredd att göra detsamma! Puss

  • Anonym (Merde)
    Anonym (Energiportal) skrev 2019-03-17 18:51:33 följande:

    Finns det någon man här överhuvudtaget? Tror inte det :)


    Tja, sist jag tittade efter så fanns åtminstone några attribut som identifierar mig som man????

    Sedan skall John också hänga här...

    Tror att det är fler än vi två ????
  • Anonym (Merde)
    Anonym (Merde) skrev 2019-03-18 16:42:32 följande:

    Tja, sist jag tittade efter så fanns åtminstone några attribut som identifierar mig som man????

    Sedan skall John också hänga här...

    Tror att det är fler än vi två ????


    Och så kan man inte infoga smileys ju
  • Anonym (Hatar dig för alltid)

    Till en fd vän.

    Jag hatar verkligen dig. Det som hände var helt ditt fel. Att du ens hade mage och skylla på mig och sprida rykten som inte var sanna kommer jag aldrig förstå. Det som hände har förändrat livet för mig och en av dem jag älskar mest av allt och för det kommer jag alltid hata dig.

  • Anonym (Tankar)
    Anonym (Poem) skrev 2019-03-18 16:47:39 följande:

    Tjenis penis här är en till, åtminstone på bild :)


    Jaha, på bild?! Har alltid tänkt att du är en tjej? Så fel man kan ta.
  • Anonym (MmMm)

    Så var det måndag igen och försöke hålla mig borta.. men nej. Var tvungen att få min dagliga dos av socker.
    Positiva är att jag får andrum några dagar, negativt för mitt sockerberoende. Hate this shit och varför skulle hon traska in på mitt jobb när livet lekte som bäst ?

  • Anonym (Energiportal)
    Anonym (Merde) skrev 2019-03-18 16:42:32 följande:

    Tja, sist jag tittade efter så fanns åtminstone några attribut som identifierar mig som man????

    Sedan skall John också hänga här...

    Tror att det är fler än vi två ????


    Anonym (Poem) skrev 2019-03-18 16:47:39 följande:

    Tjenis penis här är en till, åtminstone på bild :)


    Ah...sedär! Två st hittills + den där John alltså
  • Anonym (Fridlyst)
    Anonym (Merde) skrev 2019-03-18 16:43:40 följande:

    Och så kan man inte infoga smileys ju


    Hur har det gått för dig då Merde om man får fråga? Sist hade du ett beslut att fatta. Har du kommit närmare ett beslut/avslut?

    Har för övrigt också alltid trott att Poem tveklöst varit en kvinna. Se där :)
  • Snyggtjej

    Andrum kan man få resten av livet om det vill sig så, inget är givet. Beror ju på vad man är mottaglig för och kanske framförallt vad man inleder. Lek inget som du inte vet att du tål? Haha...

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!