• Anonym (at your servic­e!)
    Äldre 23 Oct 02:21
    3429132 visningar
    13106 svar
    +4
    13106
    3429132

    Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

    Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

    Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

    Jag börjar.

    Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

    "Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

    Din tur. Kör hårt! Skrattande    

  • Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym (E)
    Sun 26 May 2019 09:44
    Anonym (19741127) skrev 2019-05-26 08:45:31 följande:

    Egentligen vill jag ju ha dig fullt ut. Hela vardagspusslet. Allt.


    Precis vad jag vill skriva! Varför kan du inte få det?
  • Anonym (Tanka­r)
    Sun 26 May 2019 10:36
    Anonym (Galet förälskad) skrev 2019-05-26 09:06:04 följande:
    Utan år och månad, vilket datum fyller du år?

    Eller; Vilken bokstav är nr 2 i ditt efternamn?

    Eller; Vilket datum, utan år och månad fyller hon/jag år?

    Har vi gemensamma intressen?

    20 frågor... Välj själv vad du vågar svara på.
    Ok..datumet för när jag fyller år är 18.

    Japp, vi har gemensamma intressen :)
  • Anonym (Galet föräls­kad)
    Sun 26 May 2019 11:11
    Anonym (Tankar) skrev 2019-05-26 10:36:43 följande:

    Ok..datumet för när jag fyller år är 18.

    Japp, vi har gemensamma intressen :)


    Okej, då är det inte så!
  • Anonym (Tanka­r)
    Sun 26 May 2019 13:12
    Anonym (Galet förälskad) skrev 2019-05-26 11:11:42 följande:
    Okej, då är det inte så!
    Nä..hade varit väldigt roligt måste jag säga..;)
  • Anonym (Smaka lite..­)
    Tue 28 May 2019 21:13

    Det känns ganska bra nu faktiskt. Det upplevs vara lite lugnare nu. Nu när vi ses så känner jag värme och naturligtvis så njuter jag av ditt sällskap.. Men det känns inte lika jobbigt längre. Dom jobbiga känslorna har lagt sig. Jag känner glädje.

    Du är så fin och bra. Hoppas att du förstår hur fin och bra du är!

  • Anonym (honey­bum)
    Wed 29 May 2019 05:06

    Du ligger och sover älskade och jag sitter och lyssnar på morgonens orkester av fåglar i trädgården. Känns fridfullt, känns skönt att få varit i din närhet igen.

    Njutit av varenda sekund <3

  • Wed 29 May 2019 06:18

    Är rädd att du ska få sparken ifrån ditt jobb, och jag är rädd att du har börjat med droger igen.

  • Anonym (Chill­a)
    Thu 30 May 2019 08:52

    Häromdagen så lyssnade jag på "been meaning to tell you" när jag passerade ditt hem i spårvagnen på väg till jobbet.Den träffade mig så rätt gällande dig.Så här dags förra året var jag hopplöst förälskad i dig! Jag tror ändå att jag inbillade mig att du kände nåt och skäms lite för det , eller?

    Hade vart skönt att veta för att i så fall så fanns det nåt positivt i mitt liv den perioden trots all tragedi. Jag fantiserar rätt mycket i mitt huvud och det är jag medveten om men fan vad jag saknar din personlighet,stöd och din virrpanna : ) Hoppas du är lycklig, så jävla fin kvinna som dig lär jag aldrig träffa igen!

  • Anonym (Krasc­h)
    Thu 30 May 2019 10:39

    De senaste dagarna har jag tänkt mycket på dig! Tycker du att det var rätt beslut? Ångrar du dig? Jag ångrar mig inte fast saknar oss. Du har sårat mig otroligt mycket.

  • Anonym (Chill­a)
    Thu 30 May 2019 15:38
    Anonym (Krasch) skrev 2019-05-30 10:39:46 följande:

    De senaste dagarna har jag tänkt mycket på dig! Tycker du att det var rätt beslut? Ångrar du dig? Jag ångrar mig inte fast saknar oss. Du har sårat mig otroligt mycket.


    Han saknar troligtvis dig och ångrar sig inte
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!