• Anonym (at your service!)

    Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

    Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

    Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

    Jag börjar.

    Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

    "Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

    Din tur. Kör hårt! Skrattande    

  • Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • PurpleUnicorn
    Fringe skrev 2019-09-20 23:55:56 följande:

    Jag har med all tydlighet berättat vad jag känner, men det är helt enkelt inte besvarat. Vi kan inte fortsätta ha samma kontakt som tidigare. Det gör mig helt enkelt för ont. En vänskap som för mig i grunden blir omöjlig.


    Då förstår ja :(
  • PurpleUnicorn
    Anonym ((.....)) skrev 2019-09-21 00:00:06 följande:

    Hurdå så här? Vad har ni för hinder er emellan


    Kort sagt två idioter som inte fattar bättre..
  • Anonym (A-M)

    Fick se nya bilder på dig igår, tagna i obarmhärtigt solsken. Där såg man tydligt hur gammal du blivit: mycket rynkor och påsar runt ögonen, konturen på ansiktet upplöst, de hårlösa flikarna i tinningarna som alltid varit ditt speciella kännemärke, nu mycket breda och djupa och inte längre speciella och fina, och ditt sämsta drag - som du har över tänderna och munnen - mer framträdande än förr, då man inte tänkte på det för att du var så snygg i övrigt. 

    Tja, du ÄR ju 54 år. Du BÖRJAR bli gammal.

    Det här låter så fult, men det kändes som en lättnad. För om du blir gammal och ful, så behöver jag inte längre vara svartsjuk på din fru...

  • Anonym ((.....))

    Jag är ute o slirar o tänker på dig fast jag kom hit för att glömma bort ...

  • Anonym ((.....))
    PurpleUnicorn skrev 2019-09-21 00:03:02 följande:

    Kort sagt två idioter som inte fattar bättre..


    I feel you.. lycka till. Kärlek är en bad bitch.
  • Anonym (saknar dej)
    Anonym (där floden flyter förbi) skrev 2019-08-17 09:41:28 följande:
    känns som att det ofta är så. har själv börjat välja bort dem som det är jobbigt att komma vidare med. bättre att lägga energi på dem man får respons av. om man knappt ens kan prata med varandra av olika anledningar så känns det tyvärr dömt att misslyckas. bara att hålla sig undan dessa.
    tja jag vet, men jag försöker trots allt då jag ibland får en slags respons för att sedan bli totalt dissad så som en enveten åsna försöker jag om och om igen
  • Anonym (E)

    Jag tror du funderar på att lämna din fru för mig, jag tror aldrig du kommer lämna din fru för mig. Inte pga våra känslor utan pga livet. Du är där du är och är alldeles för mesig för att lämna, du är inte alls en man! Jag älskar dig och kommer nog alltid göra det men jag släpper det här nu, jag avslutar oss!

  • Anonym (Kl)
    Anonym (E) skrev 2019-09-22 07:17:08 följande:

    Jag tror du funderar på att lämna din fru för mig, jag tror aldrig du kommer lämna din fru för mig. Inte pga våra känslor utan pga livet. Du är där du är och är alldeles för mesig för att lämna, du är inte alls en man! Jag älskar dig och kommer nog alltid göra det men jag släpper det här nu, jag avslutar oss!


    Låter som ett sms du ska skicka.
  • Anonym (E)
    Anonym (Kl) skrev 2019-09-22 07:24:15 följande:

    Låter som ett sms du ska skicka.


    Nej för jag vill allt annat än att avsluta!
  • Anonym (Kl)
    Anonym (E) skrev 2019-09-22 07:26:20 följande:

    Nej för jag vill allt annat än att avsluta!


    Aha :( ja vet hur jobbigt det är när hjärnan säger en sak, hjärtat något annat.
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!