• Anonym (at your servic­e!)
    Äldre 23 Oct 02:21
    3483726 visningar
    13192 svar
    +4
    13192
    3483726

    Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

    Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

    Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

    Jag börjar.

    Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

    "Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

    Din tur. Kör hårt! Skrattande    

  • Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym (H..)
    Thu 28 Nov 2019 14:17

    Förlåt mig, men ja klarar inte mer. Du har fått mig att känna mig så värdelös och utbytbar som en gammal socka. Du e ingen bra man för mig och ingen ska få mig att tro att de e så mycket fel på mig att ja vill ta mitt liv. Jag slår mig fri från helvetet och hoppas att ja en dag ska finna riktig kärlek.. tills dess ska ja överleva..

  • Anonym (Du och jag)
    Fri 29 Nov 2019 06:53

    Jag hatar åldersskillnaden mellan oss.

  • pendla­re
    Fri 29 Nov 2019 07:31
    +2

    Om du hör mig, ge mig ett tecken att du fortfarande tänker på mig. Jag sörjer det som inte blev. Ingen annan är som du.

  • Anonym ((....­.))
    Fri 29 Nov 2019 14:17

    Kom till mig och krama om mig, jag känner mig vilsen

  • Anonym (A-M)
    Sat 30 Nov 2019 05:07

    Jag kanske börjar komma över dig ändå. Men samtidigt vill jag inte det, för du har varit nästan hela mitt livsinnehåll i över två år - förmodligen utan att du har vetat om det. Om jag inte kan intressera mig för dig längre, vad blir det då kvar? Total tomhet, total gråhet... 

    Samtidigt är det så fruktansvärt synd att det inte kunde bli vi, för vi skulle ha passat så bra ihop. Och till skillnad från andra män som jag svärmat så här starkt för, så SKULLE DET faktiskt ha kunnat bli verklighet. Du är inte en filmstjärna eller världsartist, utan du finns i min verklighet, och många skulle nog betrakta dig som "vanlig" - även om du har ett relativt bra och välbetalt jobb. Om jag hade träffat dig innan din fru gjorde det, eller i alla fall  innan ni skaffade barn...

    Men - om "om" inte vore, så skulle jag vara Kejsarinnan av Kina också... Meningslöst att älta sådant. 

  • Anonym ((....­.))
    Sat 30 Nov 2019 20:25

    Jag känner mig vilsen. Vad känner du?

  • Anonym (ki)
    Wed 4 Dec 2019 15:26

    Han har ägnat ett år åt att försöka sänka mig och senaste månaden har försöken verkligen intensifierats. Folk som han trodde var lojala mot honom har subtilt räddat mig och spelat dubbelagenter så ännu står jag. Om du vill hjälpa mig så får du gärna på ett subtilt sätt få honom att inse att han inte kan lita på dig. Inte för konfrontativt utan väldigt smygande. Någon gång i helgen kanske skulle kunna vara startskottet. Om han i slutändan står helt utan allierade kan det vara så att han bokstavligen förgör sig själv men det kanske inte finns någon annan utväg.

    Vi ses om några veckor. ( Livs levande :-P )

  • Anonym (ki)
    Wed 4 Dec 2019 20:13

    Eller det var nog en dålig idé. Det är nog bättre att han inte förgör sig själv.

  • Anonym (sakna­r dej)
    Thu 5 Dec 2019 02:25

    Ännu en jul i antågande och jag har INTE! Fått julklappen jag önskat mej i över 20år
    ... och jag som trodde att nu äntligen när du såg mej skulle bli vi två.. men nu..
    vet jag ingenting

  • Anonym (Om ändå..­.)
    Thu 5 Dec 2019 19:58
    +1

    När man tror att allt gått över, att känslorna försvunnit. Och så träffas vi igen.

    Och hugget i magen när du kramar din fru. Önskar det var jag. På något sätt är det ändå en bekräftelse på att det aldrig kan bli vi. Tyvärr, eller lika bra. Kommer aldrig sluta tänka på dig.

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!