• Anonym (at your servic­e!)
    Äldre 23 Oct 02:21
    3425950 visningar
    13105 svar
    +4
    13105
    3425950

    Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

    Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

    Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

    Jag börjar.

    Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

    "Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

    Din tur. Kör hårt! Skrattande    

  • Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym (Merde­)
    Tue 28 Jan 2020 23:33

    Till Henne...


    Du valde, du förstår nog inte att du valde men genom att inte agera och ta in mig så gick jag.


    Nu hör du av dig, och jag har fortfarande känslor för dig men jag kommer ihåg all den smärta du fick mig att känna, all den ensamhet som bara kan upplevas i en dysfunktionell tvåsamhet.


    Jag njöt inte av att avvisa dig men det kändes såååå rätt, jag kommer avvisa dig nästa gång också...
    Hej då!

  • Wed 29 Jan 2020 18:32

    Hej. Jag kan inte släppa dig.

  • Anonym (H..)
    Wed 29 Jan 2020 18:42
    Monsoon skrev 2020-01-29 18:32:22 följande:

    Hej. Jag kan inte släppa dig.


    Berätta de för denna där då :)
  • Wed 29 Jan 2020 19:40
    Anonym (H..) skrev 2020-01-29 18:42:44 följande:

    Berätta de för denna där då :)


    Ja du... sen skulle hans fru eller min man se det o inte va så glada på mig. Vi skulle eventuellt tänka på skilsmässa o det, eller planera en regelrätt affär. Alla skulle lida i slutändan. Svårt att vara så självisk..
  • Anonym (H..)
    Wed 29 Jan 2020 20:04
    Monsoon skrev 2020-01-29 19:40:17 följande:

    Ja du... sen skulle hans fru eller min man se det o inte va så glada på mig. Vi skulle eventuellt tänka på skilsmässa o det, eller planera en regelrätt affär. Alla skulle lida i slutändan. Svårt att vara så självisk..


    Usch..:(
  • Wed 29 Jan 2020 20:26
    Anonym (Bobobo) skrev 2020-01-27 23:50:12 följande:

    Du är en så fin person som jag lärt känna jag känner en stor glädje när vi ses och som jag kan prata med om det mesta.

    Jag känner nog att jag börjar få andra känslor för dig och känner samtidigt att det nog inte är detsamma för dig. Jag känner därför att det är bäst för oss båda att inte ses och höras som vi gjort nu jag fixar inte det sen behöver jag ta tag i allt här hemma och få ordning på det.


    Vad är det som du ska ta tag i därhemma och är du säker att hon inte känner samma för dig? Jag kan va lite svårläst ibland har jag hört
  • Anonym (Smaka lite..­)
    Wed 29 Jan 2020 20:27

    Varför ska det vara så svårt?

    Att längta så mycket bort från den man är gift och har barn med.. men samtidigt så finns det bra stunder.. men uppgivenheten tar över ibland. Livet alltså, en enda stor kamp!

  • Wed 29 Jan 2020 21:21
    Anonym (Smaka lite..) skrev 2020-01-29 20:27:32 följande:

    Varför ska det vara så svårt?

    Att längta så mycket bort från den man är gift och har barn med.. men samtidigt så finns det bra stunder.. men uppgivenheten tar över ibland. Livet alltså, en enda stor kamp!


    Är det låst läge för dig med?
  • Anonym (Smaka lite..­)
    Wed 29 Jan 2020 22:42
    Monsoon skrev 2020-01-29 21:21:55 följande:

    Är det låst läge för dig med?


    Låst läge på alla fronter skulle jag säga..
  • Thu 30 Jan 2020 09:23
    Anonym (Smaka lite..) skrev 2020-01-29 22:42:07 följande:

    Låst läge på alla fronter skulle jag säga..


    Vad vill ni då? :) Vet ni var ni står?
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!