• Anonym (at your service!)

    Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

    Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

    Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

    Jag börjar.

    Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

    "Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

    Din tur. Kör hårt! Skrattande    

  • Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Son94

    Det är sån krånglig situation men har alltid hoppats att något ska hända. Tror du också vill men jag har försökt ta några steg och utan steg från din sida vågar jag inga stora kliv. Ska jag lägga av eller fortsätta?..

  • Anonym (honeybum)

    Jag vill inte se dig släcka ditt ljus, jag vill inte att du ska lägga ner ditt svärd och ge upp, jag trodde att jag kunde vara vid din sida till sista andetaget... Men inte så här.

    Vi har sagt det mesta gjort det mesta, stött och blött, gråtit och skrattat. Du har lärt mig mycket riddare, vad jag klarar och inte. Vad jag ville se... Och inte.

    Hur långt jag gick för att jag aldrig kommer sluta tro på kärleken.

    Jag tror fortfarande! Det blev som jag drömde om... Stundtals. Små ögonblick där ljuset i våra ögon glittrat lite extra.

    Nu vill jag bara att du ska få frid <3

    Frihet från smärtan och allt det dunkla och mörka som du gömmer bakom ett leende inlindat i bomull.

    Jag anar att din resa blir av tidigare än vad du planerade. Du kommer få göra allt det som får din själ att vara i ro.

    Ljuva frihet.

    Hon ropar på dig däruppe!

    Porlande kallkällor att fukta din strupe med, harren som smakar av timjan där den grillas över öppen eld. Pors som fyller luften av sin doft där den värmts av solen. När du ser ut över dina vidder och äntligen... Får andas ut <3

    Jag kommer alltid vara vid din sida även om jag inte alltid syns...

    Vi ses i drömmarnas trädgård istället, det blev för intensivt att våga vara vaken med dig riddare <3

  • DanneD

    Tack för senast! Tror väggen vibrerar mot grannen fortfarande. Du har BHn kvar här, vill du ha tillbaka den?


    Man med skägg, manbun och tatueringar. Singel. Min inkorg är alltid öppen för alla.
  • Anonym (lbk)
    Anonym (Hejja) skrev 2020-03-25 21:16:43 följande:

    Jag är ledsen att jag är så otrevlig och undvikande. Jag har ångest och panikattacker dagligen nu, vilket gör att jag flyr. Fan. 


    På vilket sätt är du otrevlig och undvikande? Kan ju vara så att andra förstår mer än du tror och att det gör att ditt beteende inte är så farligt...
  • Anonym (BodyPump)

    Jag övertolkar nog din trevlighet som om att du faktiskt skulle kunna vara intresserad av mig, på "det sättet". Men fasiken, jag vill bara säga att jag tycker om dig väldigt väldigt mycket.. Du är en otroligt vacker kvinna! Inifrån och ut. Jag vill bara vara nära dig. Prata med dig. Hålla om dig.. Åldersskillnad gör mig inget! Inte heller att jag också är kvinna, o din kollega...

  • Anonym (Fridlyst)

    Vad vill du? Jag vill men jag gör bara bort mig. Och det gör ont. Du verkar lycklig och jag behöver också bli det. Jag kunde inte komma över dig i mitt dåvarande. Men nu kan jag det.

    Det hade varit väldigt fint om det var så stort som det kändes men om inte så frigjorde det mig från något som var väldigt destruktivt och har nu öppnat dörrar till ett liv jag inte ens vågade drömma om i så många år..

    Så tack för att du såg mig. Även om du kanske inte ens gjorde det.

    Jag såg dig ialla fall. Du är guld.

  • Anonym (El)
    Anonym (Anonyma jag) skrev 2020-03-26 15:23:38 följande:

    Jag skulle egentligen vilja skicka 3 meddelande. 

    1. Till min släkting: 

    Jag är så otroligt trött på dig, att se dig eller höra talas om dig gör mig så ont. Jag behöver träffa dig för att vi är släkt, annars hade jag lätt blockat dig och undvikit dig till varje pris. 

    2. Till min lite speciella kollega: 

    Att se dig gör mig in i själen glad, du gör mina dagar på jobbet till toppen. Att arbeta med dig är fantastiskt. Däremot är jag nog påväg att bli kär, det är fjärilar när jag ser dig och vill inte vara utan dig. Jag gör allt för att få umgås extra med dig. Trivs så bra med dig och vi har nog ett gott öga till varandra ;) 

    3. Till min sambo: 

    Just nu är jag så in i helvetes trött på dig och ditt beteende. Jag har ingen lust att vara med på detta längre. 


    Cajsa?
  • Anonym (Kärlek123)

    Skrev här för någon månad sedan. Skrev att jag ville ha dig tillbaka. Så väldigt gärna. Att jag älskade dig.

    Nu har du kommit tillbaka till mig. Säger att du älskar mig.

    Hur ska jag kunna tro dig nu? Att du kom tillbaka kan vara det sämsta som har hänt mig. Jag hade lyckats bli lycklig utan dig. Nu ska jag kämpa bort känslan av att du slutade älska mig och försöka tro dig.

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!