• Anonym (at your service!)

    Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

    Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

    Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

    Jag börjar.

    Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

    "Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

    Din tur. Kör hårt! Skrattande    

  • Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym (Fridlyst)

    Jag har egentligen inget att säga. Men jag undrar om du tänker på mig fortfarande ibland?

  • Anonym (Splittrad)

    Undrar om du känner samma starka attraktion med mig som jag gör med dig? Kemin känns så stark.

  • Anonym (H..)
    Anonym (Splittrad) skrev 2020-05-08 22:35:17 följande:

    Undrar om du känner samma starka attraktion med mig som jag gör med dig? Kemin känns så stark.


    Akta dig så du inte e den mer "känsliga" som faller offer för vargen!
  • Anonym (Splittrad)
    Anonym (H..) skrev 2020-05-08 23:58:36 följande:

    Akta dig så du inte e den mer "känsliga" som faller offer för vargen!


    Vad menar du?
  • Anonym ($$)
    Anonym (Splittrad) skrev 2020-05-08 22:35:17 följande:

    Undrar om du känner samma starka attraktion med mig som jag gör med dig? Kemin känns så stark.


    Mm, jag känner samma sak fast för en kille. Jag känner mig också lite splittrad.
  • Anonym ($$)
    Anonym (H..) skrev 2020-05-08 23:58:36 följande:

    Akta dig så du inte e den mer "känsliga" som faller offer för vargen!


    Som när den ena leker katt och råtta med den andra, för egen underhållning och för att få en ego boost. Den andra börjar istället få riktiga känslor och förr eller senare blir bränd. Jag har varit i den sistnämnda situationen för länge sen och kan berätta att det är onödigt smärtsamt. Men vettiga människor håller aldrig på så.
  • Anonym (Splittrad)
    Anonym ($$) skrev 2020-05-09 11:20:05 följande:

    Som när den ena leker katt och råtta med den andra, för egen underhållning och för att få en ego boost. Den andra börjar istället få riktiga känslor och förr eller senare blir bränd. Jag har varit i den sistnämnda situationen för länge sen och kan berätta att det är onödigt smärtsamt. Men vettiga människor håller aldrig på så.


    Finns nog en del som söker bekräftelse på det sättet utan att vilja ta det vidare. Tråkigt men man får ju ändå hoppas att så inte är fallet.
  • Anonym (När Coronan är över)

    "Hej Kent! Jag känner mig så fruktansvärt nervös när jag skriver det här. Någonstans känner jag att du och jag har många gemensamma och intressanta saker att prata om. Jag undrar om du skulle vilja gå ut och äta middag med mig nu när den jobbiga Coronapandemin äntligen blåst över?"

  • Anonym ($$)
    Anonym (Splittrad) skrev 2020-05-09 13:37:46 följande:

    Finns nog en del som söker bekräftelse på det sättet utan att vilja ta det vidare. Tråkigt men man får ju ändå hoppas att så inte är fallet.


    Så varför kan du inte ställa samma fråga till henne/honom? Fel tajming? Osäker?
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!