• Anonym (at your servic­e!)
    Äldre 23 Oct 02:21
    3426818 visningar
    13106 svar
    +4
    13106
    3426818

    Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

    Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

    Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

    Jag börjar.

    Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

    "Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

    Din tur. Kör hårt! Skrattande    

  • Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym ($$)
    Fri 15 May 2020 19:05
    Anonym (Splittrad) skrev 2020-05-15 18:45:06 följande:

    Ok tråkigt! Ja det kan vara ett tecken på ointresse tyvärr.


    Mm. Själv då? Fick du reda på om hur hon känner för dig?
  • Anonym (Split­trad)
    Fri 15 May 2020 19:10
    Anonym ($$) skrev 2020-05-15 19:05:57 följande:

    Mm. Själv då? Fick du reda på om hur hon känner för dig?


    Det är en han och nej, har inte försökt ta reda på det som jag skrev tidigare varför.
  • Anonym (sandl­ådelek­)
    Fri 15 May 2020 19:18

    skulle skrivit;
    ser hur du håller på  ser hur du gör bort dig och du tror att ingen ser

  • Anonym ($$)
    Fri 15 May 2020 22:44

    Omg du avböjde inte! Du hade gjort det med flit så det fanns en chans att ses bara du och jag! Jag förstår först nu

  • Anonym (A-M)
    Sat 16 May 2020 17:50
    +1

    C!

    Du skulle bara veta att jag lär mig ditt språk på Duolingo, för att vi ska kunna prata på det och inte på engelska, om och när vi ses igen IRL när gränserna öppnar igen! Du är den bästa motivation jag haft! :) Lektionen med "flirt" gör jag varje dag, och då tänker jag alltid att du är med mig, och att jag uttalar de fraserna till dig...

  • Anonym (Lilla­n)
    Sat 16 May 2020 18:01

    Nu har jag sett vilken flirtare du är. Att jag bara är en av många. Ångrar det jag berättade för dig förut. Vill inte ha dig längre.

  • Anonym ($$)
    Sun 17 May 2020 17:58

    Kan vi ses i veckan bara du och jag, utan barn? Ta en kaffe eller en promenad.

  • Anonym (,)
    Mon 18 May 2020 03:23
    +1

    Vill träffa dig nu. Vet att du vill.

  • Anonym (Din)
    Mon 18 May 2020 21:02

    Du kom tillbaka. Trots flickvän. Vad vill du mig? Varför vill du ändå ha mig fast du har en jämnårig flickvän. Vad ger jag dig? Ibland är du go för att i nästa vara dryg. Varför??

  • Anonym (Rms)
    Thu 21 May 2020 12:28
    +1

    Du är så fin och kan inte få dig ur mina tankar, kan inte slita blicken från dig. Nu är det ännu en vecka innan jag ser dig igen. Du är så snygg i nysnaggat hår och den gröna jobbtröjan..

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!