• Anonym (at your servic­e!)
    Äldre 23 Oct 02:21
    3429204 visningar
    13106 svar
    +4
    13106
    3429204

    Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

    Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

    Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

    Jag börjar.

    Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

    "Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

    Din tur. Kör hårt! Skrattande    

  • Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym (E)
    Fri 22 May 2020 10:30
    +1

    Jag hatar när vi tvingas vara ifrån varandra... Vill somna med dig varje kväll och vakna alldeles lycklig av att få vara din!

  • Anonym (miss.­u.)
    Tue 26 May 2020 00:55
    +2
    HjärtaHjärtaHjärta
  • Anonym (E)
    Tue 26 May 2020 18:54

    Jag vill göra slut med dig men vågar inte säga det till dig för då kommer du se till att vi inte ses mer och det vill jag aldrig ska hända!!! Ja du förstår ju hur velig jag är och att allt bara snurrar... Leker du med mig?

  • Anonym (hello­hello)
    Wed 27 May 2020 00:42

    Hej! Det är inte lätt med separationer. Förlåt för att jag har dröjt mig kvar. Jag ska lämna allt vad forum heter nu. Ta hand om dig!

  • Anonym (Sol)
    Wed 27 May 2020 01:24
    +1

    Vill ha tillbaka tiden som var innan. Varje gång vi ses tänker jag bara på hur jag längtar efter dina kyssar, din doft, din kropp och din beröring.

  • Anonym (nvfdt­45qw)
    Wed 27 May 2020 05:49

    Jag har varit otrogen med mitt ex, och vill skiljas.

  • Anonym (Littl­e me)
    Wed 27 May 2020 06:08

    Du sympatiserar med alla kvinnor som blivit utsatta för kräk, där män har köpt sex på din facebooksida. Du slår dig för bröstet så att alla ska tycka vilken bra polisman du är. Själv såg jag helt blåslagen ut efter en natt med dig, som om jag sprungit in i en vägg med kroppen. Du fick mig att tro att du ville något mer, men sen när du fick det du ville kastade du mig som en gammal använd strumpa. Har aldrig känt mig så jävla billig i hela mitt liv, tack!

    Du kan dra åt helvete ditt jävla as!

  • Anonym (nvfdt­45qw)
    Wed 27 May 2020 06:16
    Anonym (Little me) skrev 2020-05-27 06:08:38 följande:

    Du sympatiserar med alla kvinnor som blivit utsatta för kräk, där män har köpt sex på din facebooksida. Du slår dig för bröstet så att alla ska tycka vilken bra polisman du är. Själv såg jag helt blåslagen ut efter en natt med dig, som om jag sprungit in i en vägg med kroppen. Du fick mig att tro att du ville något mer, men sen när du fick det du ville kastade du mig som en gammal använd strumpa. Har aldrig känt mig så jävla billig i hela mitt liv, tack!

    Du kan dra åt helvete ditt jävla as!


    Köper män sex på hans Facebooksida?
  • Anonym (Kvinn­a)
    Wed 27 May 2020 20:43
    +1

    Jag saknar dig mindre och mindre. En dag kommer du försvunnit från mitt känsloliv. Lova att du håller dig borta från mig tills jag nått den punkten.

  • Wed 27 May 2020 22:46
    +2

    Vad går vi runt och väntar på? Den andres steg? Är stoltheten mer värd än det vi känner för varandra... Den totala attraktionen som trollbinder oss i varandras sällskap, i hemlighet. Vill inget hellre än att omfamna dig och ge dig av den kärlek som pulserar inuti. Vi känner så båda två, ändå vågar vi inte ta klivet över gränsen? Jag sänker garden helt i helgen, river det som finns kvar av muren... Om jag bjuder in dig till ett gemensamt steg, tar du det då, eller låter du det passera?

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!