• Anonym (at your servic­e!)
    Äldre 23 Oct 02:21
    3429054 visningar
    13106 svar
    +4
    13106
    3429054

    Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

    Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

    Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

    Jag börjar.

    Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

    "Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

    Din tur. Kör hårt! Skrattande    

  • Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym (H..)
    Fri 29 May 2020 21:31

    Att se dig plågar mig, ja vill inget hellre än att kyssa dig o leva me dig egentligen..men ja kommer att släppa taget om dig nu..mitt hjärta klarar inte mer.. förlåt :(

  • Anonym (tänk)
    Fri 29 May 2020 21:59
    Anonym (Sol) skrev 2020-05-29 07:34:57 följande:

    Som jag önskat att jag hade fått detta skrivet till mig.


    Hej Sol! Glad att någon uppskattade orden. Tack! Någon kanske skriver orden till dig en dag :) Hoppas det åt dig :) Trevlig helg.
  • Anonym (Längt­an efter dig)
    Fri 29 May 2020 22:18
    +1

    Önskar jag kunde få förlora mig i din famn. Känna din tyngd på mig.

    Aldrig har jag känt sådan attraktion förr.

    Men du är inte redo och jag behöver någon som ser mig och någon som prioriterar mig. Någon som vågar se var vägen leder.

  • Anonym (H..)
    Fri 29 May 2020 22:35
    Anonym (Längtan efter dig) skrev 2020-05-29 22:18:26 följande:

    Önskar jag kunde få förlora mig i din famn. Känna din tyngd på mig.

    Aldrig har jag känt sådan attraktion förr.

    Men du är inte redo och jag behöver någon som ser mig och någon som prioriterar mig. Någon som vågar se var vägen leder.


    Du hittar nog den där till slut :)
  • Anonym (glad.­)
    Fri 29 May 2020 22:53

    Tack för samtalet igår vi får se till att ses snart igen. Trodde du lät din sambo kontrollera dig men är glad över att du väljer oss. vi tar ett steg i taget vill inte stressa. lycklig men samtidigt rädd, tänk om jag hellre vill ha dig som nära vän och inte som min framtida partner. vi tar det lugnt och ser vad som händer.

  • Anonym (Qvinn­a)
    Fri 29 May 2020 22:57

    Trött på er.Att jämt bli besviken.Men det är så och jag får klara det ensam.Kom inte till mig och såra mig.Spela inte bra.Stick.

  • Anonym (Rms)
    Fri 29 May 2020 23:01
    +1

    Förstår du hur fin du är? Hur snygg du är? Vet att du är ganska mycket äldre än mig men det gör allt bara mer spännande.. men jag förstår att jag behöver släppa dig. Vill verkligen inte förstöra något för dig i ditt liv. Vill allt ditt bästa.

  • Anonym (Sol)
    Sat 30 May 2020 07:57
    +1
    Anonym (miss.u.) skrev 2020-05-29 16:43:38 följande:

    Jag kan skriva en sak som bara är till dig ;)


    Det var en fin tanke men de handlar väl om att man vill ha det från just den där specielle. Den man inte vågar skriva dom där meddelandena till
  • Anonym (Sol)
    Sat 30 May 2020 07:59
    Anonym (tänk) skrev 2020-05-29 21:59:41 följande:

    Hej Sol! Glad att någon uppskattade orden. Tack! Någon kanske skriver orden till dig en dag :) Hoppas det åt dig :) Trevlig helg.


    Detsamma
  • Anonym (E)
    Sat 30 May 2020 12:19

    Sexig!

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!