• Anonym (at your servic­e!)
    Äldre 23 Oct 02:21
    3425858 visningar
    13105 svar
    +4
    13105
    3425858

    Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

    Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

    Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

    Jag börjar.

    Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

    "Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

    Din tur. Kör hårt! Skrattande    

  • Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym (Din)
    Fri 5 Jun 2020 19:40

    Du kom tillbaka efter några månader fast du hade tjej. Vi träffades några gånger innan du sa att det inte blir något mer. Varför tog du kontakt igen??!! Kunde du inte låtit mig vara? Du höjde mig till skyarna för att åter igen lämna. Orkar inte. Varför tog du kontakt trots att du har flickvän??? Vad gav jag som inte hon gör? Så många frågor. Så få svar. Hoppas jag klarar att hålla emot om du tar kontakt och vill ses igen.

  • Anonym ($$)
    Fri 5 Jun 2020 20:10
    +1

    Jag ville prata och vara nära dig och ta en promenad och se film och krypa upp i ditt knä och se in i dina ögon och få förlora mig i det som än blev. Så mycket inom mig som ligger begravd och outtalat och som jag tränger bort. Men om du ville ta emot det, vad skulle vi göra då? Istället hamnade jag långt borta från dig och du kände kanske att jag ignorerade dig.

  • Anonym (Lilla­n)
    Sun 7 Jun 2020 17:38

    Trodde verkligen att det fanns mer än vänskap mellan oss, det gör det ju i allafall för mig. Kämpar varje dag med att tränga bort mina känslor. Att träffa dig varje dag är en plåga. Vetskapen om att det aldrig kommer bli nått mellan oss och att du inte vill ha mig gör så ont. Hur kunde jag ha så fel. Dina blickar, ditt leende sen att du hör av dig ofta och till och med vill träffas . Men bara som vän? Förstår ingenting egentligen

  • Anonym (Längt­an efter dig)
    Sun 7 Jun 2020 18:00
    +1

    Jag var osäker, då du ignorerade mina meddelanden trotts att du var online. Kan vi låtsas som inget? Snälla säg att du vill träffa mig igen!

  • Anonym (V)
    Sun 7 Jun 2020 18:04
    +1

    Jag vet inte om det är så tydligt som jag tror att det är.. men jag tror du förstått att jag vill ha dig..

    Gud vad jag önskar att jag var tio år yngre.. inte gift.. och hade modet att berätta för dig hur jag känner..

  • Tue 9 Jun 2020 23:08
    +1

    Jag är rädd för att du har glömt mig. Det går inte en dag utan att jag har tänker på dig. Jag vill inget hellre att du hör av dig och säger att du är redo och du vill att jag blir din. Jag är så kär i dig och jag undrar om allt bara har varit ett spel från din sida eller om du har menat varje ord du har sagt.

  • Tue 9 Jun 2020 23:08
    +1

    Jag är rädd för att du har glömt mig. Det går inte en dag utan att jag har tänker på dig. Jag vill inget hellre att du hör av dig och säger att du är redo och du vill att jag blir din. Jag är så kär i dig och jag undrar om allt bara har varit ett spel från din sida eller om du har menat varje ord du har sagt.

  • Anonym (Vänne­r)
    Wed 10 Jun 2020 02:38

    Till vän 1.

    Jag funderar på att sluta upp med alkohol helt.. vad tror du?

    Till vän 2.

    Ibland (alltid) känns det som att du bara hör av dig när du har något att skryta med.. t ex bilder från nyköpta dyra saker till ditt hus eller nåt med barnen o när jag väl svarar på sllt du skickar läser du sällan det o nästa gång du höt av dig är det om nåt nytt..det har gjort att jag tappat lusten att skriva/svara på allt..

  • Wed 10 Jun 2020 05:43

    Sista dagen, kvällen och natten med dig darling <3

    "The space of air you are gonna leave behind, is gonna be the breath I take until you are back"

    Jag älskar dig härifrån till världens ände <3<3<3

  • Anonym (E)
    Wed 10 Jun 2020 07:16
    +1

    Jag hatar att längta och vänta så efter/på dig! Men jag vill inte välja bort dig så jag har inget att välja på... Dina regler! Älskar dig!!!

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!