• Anonym (at your service!)

    Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

    Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

    Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

    Jag börjar.

    Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

    "Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

    Din tur. Kör hårt! Skrattande    

  • Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym (E)

    Att se dig leva och utveckla ditt liv på hemmaplan gör för ont... Jag gör det här för att jag måste ta mig ovanför vattenytan, inte för att jag vill. Jag ber dig inte välja för jag vet ditt val utan jag gör det lätt för dig och avslutar oss trots att tårarna rinner. Älskar dig!!!

  • Anonym (Sol)

    Finns det inget kvar av det som var? Var det verkligen så att du aldrig kände något mer? Allt vi pratat om och anförtrott varandra. Nu är vi bara ?kollegor?. Ibland får jag en känsla av att du vill ha en viss del av mig men du vet inte vilken. Lika förvirrad som innan över varför vi ens fann varandra från början. Vi är så olika men har någon relation till varandra som ingen annan förstår.

  • Anonym (Little me)

    Gång på gång sårar du mig, trots att jag förklarat och bett dig sluta. Jag har sagt och skrivit för den delen att vill du inget seriöst med oss så ska du låta mig vara, för jag vill inte bli sårad.

    Du säger att du förstår, och att du vill ses och prata om det. Men käre du, det finns inget att prata om. Om du fortfarande inte vet, efter en intensiv höst mellan, dock med ett uppbrott i januari så betyder jag/oss inte särskilt mycket, mer än att du tycker det är kul att ses.

    Du säger att du förstår, så om du förstår denna gång, snälla lämna mig ifred. Låt mig få läka, låt mig få hitta mig själv så kanske jag någon gång i framtiden vågar och vill öppna upp mig för någon annan. Oturligt nog blev jag gravid sist vi sågs, och jag vill inte ha ditt stöd vid aborten, jag vill inte ha din hjälp för så länge du inte kan säga att du vill vara med mig fullt ut, vill jag inte ha något med dig att göra. Jag klarar mig själv!

  • Anonym ($$)
    Anonym (Rms) skrev 2020-06-17 18:19:54 följande:

    Känner du som jag? Vill så gärna veta.


    Kan inte du skriva hur du känner! Det är så spännande med kärleksförklaringar :)
  • Anonym (Längtan efter dig)

    Saknar dina god morgon och god natt meddelanden. Finns så mycket mer jag hade velat utforska med dig om du bara hade vågat ta steget.

  • Anonym (anonym)

    Läser igenom alla våra meddelanden från alla år av konversation och konstaterar att jag fortfarande är full av känslor för dig, trots allt HjärtaHjärta

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!