• Anonym (at your service!)

    Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

    Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

    Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

    Jag börjar.

    Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

    "Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

    Din tur. Kör hårt! Skrattande    

  • Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym (Längtan efter dig)

    Vilken fantastisk fullmåne det är ikväll, nästan som den där gången i Gränna

    Önskar jag hade kunnat få förlora mig i din famn

  • Anonym (saknar dej)

    Fyfan vad jag hatar mej själv just nu=(
    jag hade dej så nära ..
    du ringde mej och ville att jag skulle panta åt dej
    och sen när jag kom, ville du vara nära..
    men jag sabba det totalt!
    du var lite onykter och jag kunde inte lita på dej att du verkligen ville  och jag fick gå ut med din hund och sedan gick jag och pantade. du ville jag skulle stanna och du ringde tom och frågade om jag ville komma till dej. du fråga innan panten vad jag ville ha för att panta och jag skojja och sa 50kr och 2pussar
    jag fick 40kr och en stor puss, men jag hatar mej iaf för att jag inte vågade stanna kvar
    tack ni mobbare från skolan som gjort att jag inte längre litar på folk!
    men du.. jag tycker fortfarande om dej...

  • Anonym (BodyPump)

    Tror inte att du ägnar en tanke åt mig.. ändå går jag in här, flera ggr om dagen o letar efter just din bekännelse, en mogen gift kvinna som nu fått oväntade känslor för en 20 år yngre tjej../kvinna..

    Tänker orimligt mycket på hur vacker, vettig, sexig, sund och bra du är!

    Du river mina murar och jag kan inget annat än tappa andan så fort du kommer in i rummet.....

  • Anonym (lbk)

    Jag har världens smartaste och hetaste flickvän som jag älskar...ändå kan jag inte låta bli att tänka på dig ibland. Tror att vi hade varit en oerhört bra kombination, hade kanske varit en utmaning med bådas temperament men det hade kunnat vara sexigt ;) 

    Det slår alltid gnistor när vi träffas, vi har en kemi som är så bra att det nästan är ett brott att inte ta reda på om det finns något där vi borde undersöka närmare.

    Vi ses igen efter sommaren eller snarare efter corona. Det kommer att bli spännande som alltid.

  • Anonym (Svag)

    Jag träffar dig inte jätte ofta på jobbet men längtar ändå tills våra semestrar är över så vi ses lite igen :)

  • Anonym (Merde)

    Jag vill bara säg att du räddade mig för ett år sedan. Jag var så djupt nere och du drog upp mig. Är så tacksam över det!

    Ledsen över hur jag betedde mig då och så glad över att vi börjar umgås igen.

  • Anonym (E)

    Jag börjar nästan tro på att du luras... Men nä, man kan inte luras så! Men å andra sidan spelar det ingen roll, du verkar välja hennes väg ändå.

  • Anonym (Intresserad)

    Saknar dig och längtar tills semestern är slut även fast vi inte ses så mycket på jobbet.

  • Anonym (Intresserad)

    Saknar dig och längtar tills semestern är slut även fast vi inte ses så mycket på jobbet.

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!