• Anonym (at your service!)

    Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

    Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

    Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

    Jag börjar.

    Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

    "Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

    Din tur. Kör hårt! Skrattande    

  • Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym (Jenny)

    Jag hatar dig. Jag hoppas du dör av din diabetes som du missköter eller att du får Corona.

    Jag mådde dåligt när vi träffades. Letade efter någon bland den lägsta skiten i rännstenen för jag trodde inte jag förtjänade mer just då och där hittade jag dig. DU lämnade mig sen för du fattade också att vi inte spelar på samma nivå. Bra att du är steril för du är en parasit, en jävla hycklare, inget av dig ska leva vidare. Dö nu.

  • Anonym (Draken)

    Längtan är något så stort .... om jag hållit ut dessa år kan jag även hålla ut resten av det liv som återstår ... jag funderar stort på att ringa dig... höra hur du mår . om du saknar mig så stort som jag gör.........................................................................
    Älskar dig min "SOL"

  • Anonym (10)

    Önskar att du var min vän som förr, nu finns ingen tid för mig. Ser hur lycklig du är på instagram med din familj medan min inte fungerar. Du fick allt - jag ingenting.

  • Anonym (Lillan)

    Känslan över att man äntligen funnit sin själsfrände men att situationen är så svår att man inte kan vara tillsammans, så fruktansvärt jobbigt. Jag älskar dig

  • Anonym (A-M)

    C!

    Du har stängt mig ute, du vill inte ha med mig att göra mer. Jag förstår - du är ju faktiskt gift. Dessutom bor vi i olika länder, med var sina barnkullar (även om mina kids är så gott som vuxna) - i verkligheten hade det nog kunnat bli stora svårigheter... Men jag hade varit beredd att ta de svårigheterna för att få vara med dig. 

    ...men det gör så ont! Jag har blivit beroende av ditt speciella, rika, nyanserade sätt att skriva, din höga intelligens i kombination med dina stora praktiska färdigheter (det är ovanligt), din ungdomlighet (i kombination med den mognad och erfarenhet som dina 55 år för med sig), din underfundiga humor (som inte alla förstår, men jag gör det alltid), din positivitet - ingenting är omöjligt!, din energi.

    Vi har samma förmåga att bli våldsamt passionerade över en sak åt gången, och det gör att jag kan förstå ditt starka engagemang i dina projekt - vilket jag tror att inte så många kvinnor skulle göra.

    Du har varit nästan konstant i mina tankar nu i start tre år.

    Under andra omständigheter hade det kunnat bli vi, det är jag övertygad om. Jag tror aldrig mer att jag kommer att träffa någon som du... Gråter 

  • Anonym (där floden flyter förbi)

    varför hände det såhär?

    Har nu gråtit hela kvällen eftersom att jag börjar inse att det är över.

    älskar allt med dig.

    du är bäst.

    men jag kan inte skriva till dig mer..

    börjar bli kär på riktigt och det som har känts skönt innan har nu bara börjat kännas jobbigt. jag vet att varken du eller jag älskar våra partners riktigt men vi kan ändå inte släppa våra relationer, det är för många inblandade och vi bor helt fel geografiskt.

    fan, vill inte gråta mera nu..

    jag hoppas att du får det bra.

  • Anonym (honeybum)

    Jag sover med den jag älskar, men älskar inte MED den jag sover med. :'(

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!