• Anonym (at your service!)

    Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

    Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

    Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

    Jag börjar.

    Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

    "Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

    Din tur. Kör hårt! Skrattande    

  • Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym (Blå)

    Du måste förstå att jag blir förvirrad. Jag vet att du är förbjuden frukt, men om du inte vill, varför ser du på mig så där? 

  • Anonym (Merde)

    Älskar dig fortfarande, jag tror att du känner till mina känslor.


    Förstår att vi inte kan bli ett par igen då vi är för olika och samtidigt för lika. Överraskad över att vi kan vara så nära vänner, vi har ju varit så nära varandra som det går tidigare.


    Vår vänskap är så värdefull för mig, jag hoppas och tror att det även gäller för dig.

  • Son94
    Anonym (Blå) skrev 2020-09-17 22:34:21 följande:

    Du måste förstå att jag blir förvirrad. Jag vet att du är förbjuden frukt, men om du inte vill, varför ser du på mig så där? 


    Relaterar
  • Anonym (Hur tänker Du)

    Som Tina Turner brukar säga "You must understand though the touch of your hand

    Makes my pulse react

    That it's only the thrill of girl meeting girl

    Opposites attract

    It's physical

    Only logical

    You must try to ignore that it means more than that ooo

    What's love got to do, got to do with it

    What's love but a second hand emotion

    What's love got to do, got to do with it

    Who needs a heart when a heart can be broken

    It may seem to you that I'm acting confused

    When you're close to me

    If I tend to look dazed I've read it someplace

    I've got cause to be

    There's a name for it

    There's a phrase that fits

    But whatever the reason you do it for me ooo"

  • Anonym (Svag)

    Ser ditt namn på Skype varje gång jag sätter på datorn, det får mig att le.

  • Anonym (E)

    Känns inte jättenoga för mig faktiskt, du är inte den jag trodde! Jag pratade med dig första gången det hände, men du fortsatte och nu känns huset som droppen... Jag känner inte att du vill vara min vän och då vill jag inte vara din heller!

    Fan va mysigt!!! Ditt fniss, din blick och våra fina snack- jag vill bara ha mer! När jag får det, när jag får dig, är jag världens lyckligaste oavsett hur tufft det blir... Älskar dig!

  • Anonym (Längtan efter dig)

    Drömmer om att du ligger mellan mina ben, känslan av att vara omsluten av din kropp, få se dig i ögonen. Mina fötter som sakta smeker dina vader. Mina fingrar i ditt hår.

    Kom in i mig!

  • Anonym (E)

    Jag borde ha berättat att hon messade mig men jag ville inte förstöra det vi hade där och då! Nu vet vi båda vad vi vill, vi kan inte låta det rinna ut i sanden, har du någon typ av plan eller funderar du på att skaffa det? Rätt tillfälle kommer ju aldrig komma, det vet vi så det är upp till dig att ta tjuren vid hornen. Du gjorde ju att korkat beslut som sätter käppar i hjulet men en plan för närmsta året kommer behövas och den vill jag ta del av!

  • Anonym (Fridlyst)

    Du överträffar dig själv gång på gång med jävligt konstigt beteende. Omoget och oärligt.

  • Anonym (Varför stanna hos sambon??)

    Älskar dig killen! Önskar saker var annorlunda. Vet ju att det aldrig kommer att bli vi ????????

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!