• Anonym (at your service!)

    Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

    Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

    Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

    Jag börjar.

    Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

    "Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

    Din tur. Kör hårt! Skrattande    

  • Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym (Bara jag)

    Din jävla tomte! Du borde vara glad med den villkorliga dom du fick i tingsrätten. Hoppas att du åker dit som f-n i hovrätten! Idiot!

  • Anonym (Ventilera)

    Du valde bort mig efter nästan 18 år och ersatte mig med någon tillfällig. En kvinna som var spännande åtminstone så länge ni smög med er kärlek, hon från sin man och du från din fru, dvs mig. Hur känns det när hon valde att gå tillbaka till sin man och hur känns det att det största sveket var inte mot mig eller mot dig själv utan mot våra barn. Så är jag inte din förkämpe för ditt välbefinnande, jag har slutat att bry mig om dig, min omtanke ligger hos våra barn. Du är barnens pappa, du var en usel make och den största egoistiska människa jag stött på, där ditt JAG är det enda som räknas. Har faktiskt fått hjälp, från oväntat håll. Min självkänsla byggs sakta upp, efter att du under många år varit nervärderande mot mig och sakta och metodiskt utfört din psykologisk misshandel och isolerat mig från vänner och familj, bara för att du inte gillade dom. Nu vet jag, du var rädd... att jag skulle inse att världen var mycket större än den du gav mig tillåtelse att uppleva.

    Visst vi hade det bra också, absolut!

    Borde egentligen tacka dig, du släppte mig ur ditt våld.

    Funnit riktig kärlek, uppskattad för den jag är och älskad trots mina brister, min sprallighet och bubbliga personlighet är inget som ska kuvas.

    För dig, var barnen och jag en prydnad.

    Men vill be dig, välj våra barn!! Välj inte spriten, tänk på barnen, snälla....

    Förutom denna text, så ska inget ont ord komma ifrån mig och om dig.

    Barnen älskar båda sina föräldrar, och så ska det vara!

  • Anonym (H..)

    De går inte en dag utan att ja tänker på dig, på oss.. men ja orkar inte jaga dig mer..vill du ha mig i ditt liv så vet du vart ja finns!

  • Anonym (H..)

    Livet känns fruktansvärt tomt utan dig.. jag e tom utan dig! Jag vill inte känna såhär starkt för någon igen...

  • Anonym (Lillan)

    Har så många frågor. Varför blev det såhär? Vi hade kunnat fixa det tillsammans men du ville aldrig ta steget. Kommer aldrig känna såhär för någon igen. Var beredd på att ge allt. Vet att det fanns nått från din sida också, det var så tydligt. Det gjorde mig så frustrerad. Jag kommer aldrig glömma dig

  • Anonym (Varför stanna hos sambon??)

    Älskar dig killen! Är säker på att du vet det redan, vill ju så gärna att det ska bli vi men det kommer aldrig att hända tyvärr!! Men mysigt att låtsas för en stund iaf, när vi träffas..synd att det skilljer så många mil mellan oss hade gärna träffat dig oftare. Saknar dig såå! tänk hur livet med dig hade sett ut

  • Anonym (Längtan efter dig)

    Du gjorde mig illa och ändå tänker jag på dig massor.

    Varför kunde du inte bara låta mig få mjukna i din famn? Du hade kunnat använda din talang för att höja, inte sänka.

  • Anonym (Hur tänker Du)

    Du är min stöttepelare. Du verkar genuint bry dig. Du säger att jag aldrig stör. Du svarar så himla fint.

    Men

    Ibland tar dina svar tid. Eller så svarar du bara kort eller med en tumme upp... eller inte alls..

    Då känns det som om jag faktiskt stör. Då behöver jag en stöttepelare. För jag är livrädd att kväva folk med bara av att vara mig själv.

    "Kväver jag dig?" Har jag ju redan frågat o du svarat "nää, verkligen inte"

    Ber om ursäkt om jag stör.

  • Anonym (H..)

    Var såå nära att skriva till dig idag o förklara hur mycket ja saknar dig..

    Men ja vet att du inte besvarar de så därför kunde ja hejda mig.. men ja saknar dig fruktansvärt mycket..tänker på dig konstant o ja hatar de! :(

  • Anonym (Varför stanna hos sambon??)

    Hej snygging!

    Hoppas jag inte skrämmer iväg dig nu!

    Nu vet jag inte riktigt hur jag hade tänkt mig, lät så jävla bra i huvet innan.

    Tycker verkligen du e underbar! Får ju inte nog av dig vill bara ha mer o mer. Hade jättegärna legat i sängen en hel dag med dig och bara myst,  kännt din närhet,  men finns ju ett liv och en omgivning med, så e ju inte så enkelt!

    Finns ju inget bättre än dina härliga armar runt mig! Vill känna dig överallt! Inte bara sex jag tänker på nu.

    Sorry killen tänker på dig nästan alltid, va ju inte riktigt så här jag tänkt mig. Men går ju inte att välja vem man ska bli kär i då hade de ju inte blivit nån jag inte får bli kär i med familj Så fel detta!

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!