• Anonym (at your service!)

    Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

    Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

    Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

    Jag börjar.

    Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

    "Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

    Din tur. Kör hårt! Skrattande    

  • Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Monsoon
    Anonym (Cykel) skrev 2020-12-19 23:05:24 följande:

    Det finns så mycket vackert här I världen.

    Men dina hasselnötsbruna ögon får mig att tappa andan. Din personlighet och allt vi har gemensamt allt jag inte vågar fråga om attraherar och fascinerar mig

    När du går förbi där vi står och du hälsar på mig och ser mig, möter min blick håller kvar den lite extra länge. Då blir jag helt knäsvag.

    Men jag kan inte såra henne även om jag aldrig känt för henne som jag gör för dig.

    Hon är inte stark som du och jag kan inte får inte.

    Snälla se inte mig, le inte mot mig. Ignorera mina blickar och döda mitt hopp. Även om det är det ända som gör mig lycklig just nu. Du är stark

    Jag är svag. Måste sluta

    Det är inte ditt fel bara jag och mina tankar som är som de är.


    Hur länge har du känt så här för henne? Du låter som en väldigt fin människa, önskar dig lycka till.
  • Litenmenhård

    Sluta ring så jävla mycket! Min telefon går sönder!


    Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Litenmenhård

    I och för sig det skrev jag ju.


    Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Anonym (Cykel)
    Monsoon skrev 2020-12-23 18:32:41 följande:

    Hur länge har du känt så här för henne? Du låter som en väldigt fin människa, önskar dig lycka till.


    Inget fint med mig alls, men tack iaf.

    Från första gången jag träffade henne, kändes som min själ lämnade mig och försvann med hennes hon lämnade mig halv den dagen för snart 2 år sedan.
  • Monsoon
    Anonym (Cykel) skrev 2020-12-23 21:53:24 följande:

    Inget fint med mig alls, men tack iaf.

    Från första gången jag träffade henne, kändes som min själ lämnade mig och försvann med hennes hon lämnade mig halv den dagen för snart 2 år sedan.


    O m g, så vackert. Är hon kär i dig också? Lovar att det är sista fråga
  • Anonym (E)

    Dina tankar har två möjliga ställen att befinna sig på nu, du förstod att livet är för kort så... Antingen inser du att du borde vara lojal mot henne, mot dom, eller så inser du hur du verkligen vill leva. Just nu känns det som första alternativet men jag tror inte du kommer berätta det på självaste julafton. Jag kommer vara den som återigen går sjukt sårad härifrån men den här gången känns det i så fall helt okej för nu vet du verkligen. Glöm ändå aldrig hur mycket vi älskar varandra och hör gärna av dig när du saknar mig som vän! Jag älskar dig, god jul!!!

  • Anonym (H..)

    God jul min förlorade kärlek :( inget kommer nånsin bli sig likt igen..????

  • Anonym (E)

    En nära-döden-upplevelse och jag trodde du skulle välja mig... Tänk så fel jag hade! Och jag får inte ens må dåligt över sorgen jag känner för det är i detta läge inte mig det är mest synd om. Jag saknar redan oss!!! Jag saknar dig...

  • Bromsklossar

    "Du är snygg, har en underbar kropp, är världsbäst i sängen. Att vara nära dig är att sväva som på moln. Tänk om du haft nått mellan öronen också, tex en fungerande hjärna, då kunde det varit vi för resten av livet"

  • Anonym (H..)
    Bromsklossar skrev 2020-12-24 20:07:31 följande:

    "Du är snygg, har en underbar kropp, är världsbäst i sängen. Att vara nära dig är att sväva som på moln. Tänk om du haft nått mellan öronen också, tex en fungerande hjärna, då kunde det varit vi för resten av livet"


    Va e de som gör att hen inte har en fungerande hjärna då?
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!